Валерія
Бухгалтер, оператор ПК
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10948991/
Опыт работы
Бухгалтер
с 09.2010 по 10.2025
(15 лет 2 месяца)
Агро бізнес, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Опрацювання та перевірка первинних документів (рахунки, акти, накладні, ТТН, касові документи тощо).
•Внесення первинної інформації в 1С:Бухгалтерія
•Формування та проведення платіжних доручень у системі клієнт-банк, контроль руху
•Ведення банківських та касових операцій, звірка виписок.
•Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями.
•Архівування та систематизація бухгалтерських документів.
. Облік та списання ПММ, облік ОЗ, МШП, товарів.
Впевнений користувач 1С, M.E.Doc, клієнт-банк, Вчасно, MS Office.
Бухгалтер, менеджер з продажу
с 11.2007 по 08.2010
(2 года 10 месяцев)
Лекс-авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Оформлення повного пакета документів для продажу автомобіля (рахунок, договір, акт приймання-передачі, видаткова накладна).
•Виписка довідки-рахунку, оформлення транзитних номерів та супровідних документів.
•Перевірка правильності заповнення документів і відповідності даних транспортних засобів.
•Ведення обліку продажу автомобілів та супутніх послуг у програмі 1С /
M.E.Doc.
•Взаємодія з банками, страховими компаніями та сервісними центрами МВС.
•Контроль надходження коштів, підготовка касових і банківських документів.
. Ведення первинно документації в 1с
•Архівування та зберігання первинної документації згідно з вимогами обліку.
Менеджер господарської діяльності
с 02.2007 по 11.2007
(10 месяцев)
Верс, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
•Організація ефективної роботи офісу, забезпечення адміністративної підтримки керівництва.
•Прийом і розподіл телефонних дзвінків, вхідної та вихідної кореспонденції.
•Підготовка та оформлення ділових листів, наказів, протоколів, службових записок.
•Планування та координація зустрічей, нарад, відряджень директора.
•Зустріч відвідувачів, партнерів, клієнтів, створення комфортних умов для переговорів.
•Контроль виконання доручень керівництва працівниками підрозділів.
•Ведення документообігу, робота з внутрішніми та зовнішніми документами.
•Забезпечення офісу канцтоварами, водою, технікою та іншими матеріалами.
•Підготовка звітів, аналітичних довідок, презентацій за дорученням керівництва.
•Ведення ділового календаря та нагадування керівництву про заплановані події.
Образование
ПЛ НАУ
Оператор ПК, бухгалтер, Київ
Среднее специальное, с 2003 по 2006 (3 года)
Знания и навыки
- 1С:Бухгалтерія
- Комунікабельність
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Відповідальність
- Користувач ПК
- Організація міжнародного туризму
- Організація внутрішнього туризму
- Уважність
- Активність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
В пошуках дистанційної роботи, підробітку
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Менеджер з туризму, Туристичний менеджер, Турагент, еще 3 должности
Удаленно
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з туризму, ФОП, 10 месяцев
- Бухгалтер, Агро, 18 лет 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С
30000 грн, Киев -
Оператор ПК
Днепр, Удаленно -
Бухгалтер, помічник бухгалтера
Запорожье, Удаленно -
Оператор 1C, бухгалтер
Удаленно -
Оператор ПК
25000 грн, Киев, Бровары -
Оператор ПК
30000 грн, Киев