Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Мілана

Адміністратор, керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Адміністратор, керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор рецепції, Адміністратор сервісного центру, Менеджер проєктів
Возраст:
36 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Герасименко Мілана Ігорівна
Керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Повна зайнятість.
Вік:35 років
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи

Адміністратор (старший)
З 30.12.2020-31.07.2024 (3 роки 7 місяців)
Приватна медична клініка, Дніпро
• прийом та адміністрування телефонних дзвінків в лінії Бінотел;
• зустріч пацієнтів МЗ, робота з чергою;
• надання пацієнтам інформації по роботі МЗ;
• запис пацієнтів на прийом до спеціалістів клініки;
• декларування, консультування пацієнтів згідно роботи МЗ та спеціалістів;
• координація діяльності лікарів (нагадування про запис до вузьких спеціалістів) та іншого персоналу клініки (робота прибиральниці, звернення лікарів з дрібних доручень-ксерокс, друк, щось розкласти, щось налаштувати);
• відстеження доступності робочого місця для фахівців з мінімізацією накладок та перетинів прийомів;
• адміністрування та контроль роботи персоналу з прибирання;
• прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
• відправка та реєстрація вихідної кореспонденції;
• оформлення необхідної документації, ведення каси, складання звітів;
• проведення розрахунково-касових операцій; робота з терміналом та касовим апаратом;
• формування зявок на замовлення канцтоварів та інших ТМЦ на 3 філії, а також медвитратників з урахуванням місячної потреби;
• життєзабезпечення клініки: своєчасне замовлення води, покупка молока, кави та ін. виклик майстра у разі неполадки/поломки (світло, сантехніка, дрібні ремонти);
• відстеження наявності друкованої продукції: бланки, візитки, рекламні листівки, оформлення заявки на замовлення у разі відсутності;
• табелювання співробітників;
• збір, відправка та контроль сплати рахунків, взаємодія з бухгалтерією та кадровим персоналом;
• виконання інших доручень керівника.

Спеціаліст планових комісій
З 12.2014 по 01.2015 (1 місяць)
Група компаній, Дніпро (Фармацевтика, роздрібна торгівля)
• збір від усіх відповідальних осіб вихідних матеріалів для планової комісії у встановлений термін;
• перевірка відповідності оформлення документів встановленим вимогам та правильність економічних розрахунків;
• формування зведених документів та узгодження їх з керівниками 1-го рівня;
• формування матеріалів та передача у фінансову службу;
• Підготовка управлінських звітів, прийняття участі в автоматизації та контролі якості.
Досягнення
100% виконання поставлених завдань та їх якість у встановлені терміни

Регіональний менеджер
з 06.2012 по 07.2014 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (кредитування фізичних осіб)
• контроль роботи працівників 22-х відділень у довірених містах (Дніпро, Кам’янське, Харків);
• табелювання 60-ти співробітників (запізнення, відпустки) у довірених містах;
• розробка систем ефективного управління персоналом;
• розробка систем ефективного навчання персоналу з якісного обслуговування клієнтів;
• впровадження мотиваційних систем в управлінні персоналом;
• контроль та підтримка внутрішнього/зовнішнього вигляду 22-х відділень;
• забезпечення повноцінної та ефективної діяльності відділень;
• планування роботи співробітників;
• проведення співбесід;
• навчання та контроль роботи співробітників;
• адаптація нових співробітників;
• контроль виконання процедур та інструкцій компанії;
• розміщення/контроль реклами у м. Харків, м.Дніпро, м.Кам’янське;
• робота з держ. органами;
• контроль якості роботи персоналу компанії та технічного персоналу;
• взаємодія з орендодавцями;
• успішне відкриття відділень;
• участь у всеукраїнських тендерах (оренда приміщень).

Керівник відділення
з 03.2012 по 07.2014 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (Фінанси, банки, страхування)
• організація процесів зустрічі клієнтів;
• контроль виконання касової дисципліни співробітниками відділення;
• забезпечення обмеженого доступу до каси;
• контроль роботи співробітників (виходи, запізнення, відпустки, табелювання);
• контроль та підтримання зовнішнього вигляду відділення;
• забезпечення повноцінної та ефективної діяльності відділення;
• планування роботи співробітників;
• навчання та контроль роботи співробітників;
• забезпечення якісних показників обслуговування клієнтів співробітниками відділень;
• централізоване забезпечення витратними матеріалами персонал;
• організація відряджень (бронювання готелів, замовлення/купівля квитків).

Операціоніст-касир
з 12.2011 по 07.2014 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (Фінанси, банки, страхування)
• надання інформації щодо продуктів;
• ідентифікація клієнтів та прийняття анкетних даних;
• якісне консультування/обслуговування клієнтів;
• оформлення заявок на споживчі позики;
• укладання договорів позики;
• прийом та видача коштів;
• дотримання касової дисципліни;
• робота з банками;
• виконання якісних показників в обслуговуванні клієнтів.

Державний податковий інспектор
з 09.2011 по 11.2011 (2 місяці)
Державна податкова інспекція (податкова служба)
• проведення перевірок підприємств із взаєморозрахунку та взаємодії з контрагентами;
• ведення податкової звітності по підприємствам, що перевіряються;
• ведення звітності щодо відшкодування ПДВ юридичних осіб.

Помічник бухгалтера
з 05.2008 по 08.2008 (3 місяці)
ТОВ "Цегляний завод" (виробництво, оптово-роздрібна торгівля)
• робота з первинною документацією (рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, податкова накладна);
• взаєморозрахунки із замовниками;
• робота з постачальниками;
• ведення бухгалтерських звітів.

Освіта
НТУ "ХПІ" (Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»)
факультет Бізнесу та Фінансів, спеціальність «Оподаткування», Харків
Вища, з 2006 до 2011 (5 років)
Вища освіта закінчена з відзнакою.
Додаткова освіта та сертифікати

KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2013 - "Управління часом"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2013 - "Навички ефективного управління"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2014 - "Навички ефективної комунікації"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2014 - "Якісний підбір персоналу”
МТЦ (Медичний Тренінговий Центр), Київ
2023 - “ Ефективний адміністратор клініки”
Знання і навички
Користувач ПК, MS Office, 1С, користувач Internet, MS PowerPoint, MS Outlook, Outlook Express, 1С:Підприємство
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська-вільно
• Англійська ─ В1
Додаткова інформація
• перспективний фахівець із гарним творчим потенціалом та тенденцією до постійного професійного розвитку;
• маю всі необхідні навички для досягнення намічених цілей;
• високий рівень працездатності, відповідальність, пунктуальність;
• дисциплінованість, акуратність, цілеспрямованість;
• відсутність схильності до вирішення особистих питань у робочий час;
• розуміння бізнес-процесів, досвід впровадження різних процесів Компанії;
• вимогливість до себе та підлеглих;
• вміння працювати самостійно та у команді;
• без шкідливих звичок;
• маю власне авто.

Мотивація та побажання до нового місця роботи:
• стабільність організації;
• можливість кар'єрного зростання;
• пошук нових можливостей для фінансового, професійного та кар'єрного зростання;
• бажання рости разом із компанією та вдосконалити свої навички.
Любов до ближнього та тваринок❤️

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: