- PRO
Диана
Помічник керівника, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Асистент керівника, Менеджер інтернет-магазину, Чат-менеджер, Рекрутер, Бухгалтер, Менеджер СТО, Головний бухгалтер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 21 год
- Город проживания:
- Павлоград
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10973826/
Опыт работы
Фахівець з обслуговування фізичних осіб
с 12.2024 по 03.2025
(3 месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Павлоград (Фінанси, банки, страхування)
2.1. Активне залучення клієнтів.
* 2.1.1. Виконувати поставлену мету щодо залучення нових роздрібних клієнтів на обслуговування по всьому комплексу операцій відповідно до ВНРД Банку.
* 2.1.2. Консультувати клієнтів за умовами оформлення та післяпродажного обслуговування продуктів і послуг, які надаються Банком.
* 2.1.3. Проводити презентацію банківських продуктів і супутніх послуг клієнтам.
* 2.1.4. Запитувати у клієнтів інформацію про потенційну зацікавленість у банківських продуктах в майбутне ому (уточнювати потенційні майбутні потреби клієнтів).
* 2.1.5. Виявляти потребу клієнта з метою організації перехресних продажів.
* 2.1.6. Своєчасно виконувати вихідні дзвінки клієнтам відповідно до ВНРД.
* 2.1.7. Виконувати інші дії, повʼязані із залученням клієнтів на обслуговування у Банк відповідно до вказівок Керівника.
2.2. Продаж банківських продуктів і подальше післяпродажне обслуговування клієнтів.
* 2.2.1. Дотримуватися Стандартів обслуговування клієнтів.
* 2.2.2. Оформляти банківські продукти, включаючи супутні та партнерські продукти, інформувати клієнтів про переваги обслуговування в Банку.
* 2.2.3. Залучати клієнтів на оформлення банківських продуктів за допомогою діджитал каналів
* 2.2.4. Знайомити та розʼяснювати клієнтам умови банківських продуктів і чинних тарифів Банку під час їх обслуговування.
* 2.2.5. Надавати повну і достовірну інформацію щодо продуктів та послуг Банку.
* 2.2.6. Здійснювати перевірку всіх необхідних документів клієнта, з метою підтвердження їх достовірності та посвідчення особи клієнта, згідно з ВНРД Банку.
* 2.2.7. Виконання функцій у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї
масового знищення:
• здійснення заходів щодо отримання інформації та/або документів для проведення
заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків ;
* виконання заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків, інших заходів відповідно до ВНРД Банку, що регулюють питання здійснення заходів належної перевірки;
* здійснення перевірки повноти та коректності наданих Клієнтом документів / інформації для належної перевірки / актуалізації даних про Клієнта, та відповідності оформлення офіційних документів, наданих Клієнтом, вимогам законодавства;
* здійснення перевірки повноти заповнення та коректності надання Клієнтом усієї необхідної інформації в Опитувальнику Клієнта, в т.ч. структури власності ;
• запитування при необхідності документів, які підтверджують або доповнюють
інформацію, надану Клієнтом;
• виконання
FATCA при встановленні ділових відносин/актуалізації
ідентифікаційних даних;
* розміщення фото/копій документів щодо належної перевірки Клієнта у Системі відповідно до вимог ВНРД Банку з питань фінансового моніторингу та у межах функціональних обовʼязків;
* формування/ведення електронних Анкет Клієнтів у Системі відповідно до вимог ВНРД
Банку з питань фінансового моніторингу та у
Instagram менеджер
с 04.2024 по 09.2024
(5 месяцев)
Блогер в Instagram, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Листування в директі, відповіді на коментарі, введення сторінки та історій. Заповнення в таблиці Google.
Бариста
с 04.2023 по 09.2024
(1 год 5 месяцев)
Lokacia, Павлоград (Готельно-ресторанний бізнес)
•Приготування кавових напоїв відповідно до стандартів закладу
•Обслуговування клієнтів, надання рекомендацій щодо вибору напоїв
•Робота з касою: прийом оплат, ведення обліку замовлень
•Підтримання чистоти на робочому місці та у зоні обслуговування
•Контроль якості продуктів та своєчасне поповнення запасів
•Дотримання санітарно-гігієнічних норм та внутрішніх правил закладу
Менеджер з продажу
с 03.2021 по 02.2022
(11 месяцев)
First sales group, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Продаж БАДів для здоров'я. Дзвінки по Україні та Казахстану, щодня в середньому виходило від 5 до 12 продажів курсів. Працювали у програмі VoIPTime.
Образование
ХНУМГ ім.Бекетова
Економіка підприємства, Харків
Высшее, с 2020 по 2024 (4 года)
Знания и навыки
- Пунктуальність
- Бажання вчитися і розвиватися
- Старанність
- Комунікабельність
- MS Excel
- MS Word
- Грамотна усна та письмова мова
- Привітність
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Відповідальність
- Ведення документації
Знание языков
Английский — средний
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Удаленно, Львов -
Асистент керівника
30000 грн, Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно, Луцк -
Адміністратор, фахівець, помічник керівника, диспетчер, менеджер
Удаленно, Яготин -
Помічник керівника
Удаленно -
Office manager
24000 грн, Удаленно, Днепр