Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 сентября 2015

Алла

Инспектор по кадрам, менеджер по персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме

Сухорукова Алла Олегівна

Мета: шукаю цікаву роботу з гармонійним колективом, перспективою кар’єрного зростання та посадовим окладом згідно професійним знанням;

Дата народження: 19 березня 1985 року;

Місце народження: м. Київ;

Місце проживання: м. Київ, вул. Бажана, 28в;

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);

Досвід роботи:

з 2011 по теперішній час – провідний інспектор з кадрів відділу кадрів Департаменту по роботі з персоналом ТОВ «АГРОМАТ»
з 2011 по теперішній час – начальник відділу кадрів ТОВ "Агромат-декор" за сумісництвом.
з 2009 по 2011рр.– інспектор з кадрів відділу кадрів Департаменту по роботі з персоналом ТОВ «АГРОМАТ»

з 2008 по 2009рр.– провідний фахівець відділу управління персоналом

Департаменту кадрової та економічної політики МАУП

з 2006 по 2008рр. – фахівець відділу управління персоналом

Департаменту кадрової та економічної політики МАУП

з 2005 по 2006 рр. – за договором-підряду у відділі управління

персоналом Департаменту кадрової та економічної політики МАУП;

з 2006 по 2008рр. – менеджер з персоналу за сумісництвом ТОВ «Плазма».






Професійні знання:

-робота з штатом близько 2 (тис) 500 чоловік;
-оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників згідно Кодексу законів про працю,
-облік, ведення та зберігання трудових книжок, внесення змін до трудових книжок;
-оформлення особових справ працівників згідно класифікатора професій;
-надання відпусток (щорічних, учбових, без збереження заробітної плати, для догляду за дитиною);
-складання графіку відпусток;
-оформлення, ведення листків непрацездатності, договорів-підряду;
-написання наказів (по персоналу);
-ведення карточок П-2;
-оформлення штатно-посадової книги;
-оформлення алфавітної книги бази даних працівників;
-формування архіву;
-ведення обліку робочого часу та табельного обліку на підприємстві;
-складання звітів з праці у відділ статистики та до центру зайнятості;
-складанн звітів статистики руху та чисельності окремих категорій персоналу;
-пошук та підбір персоналу;
-проведення співбесіб;
-написання характеристик; нагородних листів, подань на присвоєння держвних нагород.

Освіта:

2002р. – закінчила загальноосвітню школу № 39 м. Києва
2002 - 2006рр. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, Інститут соціальних наук, спеціальність – психологія, спеціалізація – практична психологія, (денна, бакалавр);
2006 –2008рр. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, Інститут соціальних наук, спеціальність – психологія, спеціалізація – практична психологія, (заочна, магістр).

Знання мов: Українською і російською – володію вільно, англійська – читаю і можу розмовляти зі словником.

Знання ПК: 1С-8.1, Windows , Word, , Excel, Internet.

Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, енергійність, інтенсивність в роботі, комунікабельність, уважність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: