Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Евеліна

HR-менеджер

Рассматривает должности:
HR-менеджер, Рекрутер, Спеціаліст з персоналу, Помічник керівника, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Конотоп
Готов работать:
Конотоп, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер

с 04.2023 по 06.2025 (2 года 2 месяца)
ФОП, Конотоп (Роздрібна торгівля)

Обробка замовлень від клієнтів та ведення супровідної документації.
Спілкування з клієнтами для уточнення деталей замовлення.
Виявлення потреб клієнтів та підбір оптимальних рішень.
Координація роботи з постачальниками та виконавцями.
Надання інформації про послуги та консультаційна підтримка.
Щотижневе планування замовлень разом з керівником.
Прийом та перевірка товару, робота з накладними.
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями.
Ведення звітності та контроль виконання замовлень.
Ведення ФОП (єдиний податок 2 група).
Допомога у створенні ключа ЄЦП.
Робота з КЕП/ЕЦП, електронними сервісами ДПС.
Підготовка документів для реєстрації, відкриття рахунків.
Облік доходів і дотримання лімітів.
Заповнення Книги обліку доходів, формування звітів.
Нарахування та сплата податків.
Співпраця з податковими інспекціями, проведення звірки ( електронний кабінет).
Подача звітності онлайн (Електронний кабінет платника).

HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу

с 08.2017 по 06.2022 (4 года 10 месяцев)
Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, Київ (Пошук персоналу, HR)

Основні обов'язки:
• моніторинг та аналіз ринку праці;
• аналіз потреб замовника та формування вимог до вакансії;
• розробка привабливих описів вакансій та їх розміщення;
• активний пошук кандидатів через різні канали (job-платформи, соцмережі, рекомендації, публікації в газетах, розклеювання оголошень та ін.);
• відбір відповідних резюме кандидатів;
• ведення бази кандидатів;
• проведення первинних співбесід (телефонних, та відеоінтерв’ю), вторинних (особиста зустріч), організація і супровід співбесіди з керівником (за потреби);
• оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів;
• підготовка звітної документації відповідно до результатів роботи;
• організація та супровід кандидата на етапах працевлаштування;
• ведення кадрового діловодства;
• виконання доручень керівництва;
• організація робочого дня керівника.


Займалась підбором персоналу - від робочих спеціалістів, до менеджерів та керівників відділів.

Успішно закриті вакансії:
• масовий підбір (пральні, хімчистки, клінінг, готелі, заводи, магазини та ін.) : прибиральники, дезінсектори, покоївки, хаусмени, прасувальниці, вантажники, водії, водії-експедитори, сервісні інженери, майстри з ремонту прального обладнання, керівники змін/бригад, адміністратори, продавці, керівники магазинів;
• рекрутери, менеджери з продажу, оператори кол-центрів, офіс-менеджери, SMM-менеджери;
• бухгалтери, юристи, регіональні менеджери, керівники відділів/направлень тощо.

Мої переваги:
✔️ Планування та організація своєї роботи
✔️ Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
✔️ Досвід у закритті вакансій різної складності
✔️ Вміння працювати з масовим підбором і спеціалізованими позиціями
✔️ Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
✔️ Працюю якісно, в обумовлені терміни;
✔️ Постійне навчання та розвиток професійних навичок
✔️ Дотримання корпоративної культури та цінностей
✔️ Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
✔️Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
✔️ Працюю виключно дистанційно, що дає гнучкість у співпраці

Оператор call-центра

с 11.2016 по 04.2017 (5 месяцев)
Call-центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація та обробка звернень в системі Call-центру.
Надання консультацій та рішення запитів клієнтів.
Обробка вхідних та вихідних дзвінків в Call-центрі.
Обробка та підтвердження замовлень.
Актуалізація та коригування замовлень (адреса, спосіб оплати, спосіб доставки, строки та умови постачання певних товарів).
Реєстрація карток.
Оформлення замовлень за спеціальною програмою.
Взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів.
Вирішення конфліктних питань.
Проведення опитувань у телефонному режимі.
Контроль якості обслуговування та вирішення проблем клієнтів.
Внесення результатів до бази даних.
Дотримання стандартів обслуговування та вимог щодо якості роботи з клієнтами.
Навчання та підтримка нових операторів Call-центру.

Редактор, коректор

с 06.2016 по 09.2017 (1 год 3 месяца)
Інтернет видання, Київ (ЗМІ, медіа)

Основні обов'язки:
• планування та організація своєї роботи
• збір та обробка інформації;
• написання матеріалів (нотатки, інтерв'ю, тематичні огляди, новини, аналітика);
• редагування (романи, оповідання, наукові статті, статті для журналів та газет, публікації в енциклопедії, сценарії та ін.);
• створення та редагування контенту сайтів, сторінок інтернет видань та соціальних мереж;
• копірайтинг, рерайтинг;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
• здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
• встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
• управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.

Образование

КНУКіМ

Журналістики та міжнародних відносин, Київ
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний центр "Данко" Курс: "КАДРОВА СПРАВА+ 1С ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 8.3"

2021

Навчальний центр "Данко" Курси бухобліку ФОП (єдиний податок)

2023

Знания и навыки

  • Offboarding
  • Deadline management
  • Проведення телефонних інтерв'ю
  • Оцінка кандидатів
  • Підбір персоналу
  • Скринінг резюме
  • Формування кадрового резерву
  • Підбір керівного персоналу
  • Підбір лінійного персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Управління персоналом
  • Організація роботи персоналу
  • Організація адаптації персоналу
  • Ведення звітності
  • Проведення співбесід
  • Проведення групової співбесіди
  • Контроль роботи персоналу
  • Ведення онлайн-чатів
  • Інтервʼювання
  • Ділове листування
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення документації
  • Управління проєктами
  • Кадрове діловодство
  • Ведення кадрового обліку
  • Стресостійкість
  • Написання статей
  • Редагування текстів
  • Літературне редагування
  • Написання рекламних текстів
  • Створення контенту
  • Сумлінність
  • Stakeholder management
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Чесність
  • Креативність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: