- PRO
Евеліна
HR-менеджер
- Рассматривает должности:
- HR-менеджер, Рекрутер, Спеціаліст з персоналу, Помічник керівника, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Конотоп
- Готов работать:
- Конотоп, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10984063/
Опыт работы
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер
с 04.2023 по 06.2025
(2 года 2 месяца)
ФОП, Конотоп (Роздрібна торгівля)
Обробка замовлень від клієнтів та ведення супровідної документації.
Спілкування з клієнтами для уточнення деталей замовлення.
Виявлення потреб клієнтів та підбір оптимальних рішень.
Координація роботи з постачальниками та виконавцями.
Надання інформації про послуги та консультаційна підтримка.
Щотижневе планування замовлень разом з керівником.
Прийом та перевірка товару, робота з накладними.
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями.
Ведення звітності та контроль виконання замовлень.
Ведення ФОП (єдиний податок 2 група).
Допомога у створенні ключа ЄЦП.
Робота з КЕП/ЕЦП, електронними сервісами ДПС.
Підготовка документів для реєстрації, відкриття рахунків.
Облік доходів і дотримання лімітів.
Заповнення Книги обліку доходів, формування звітів.
Нарахування та сплата податків.
Співпраця з податковими інспекціями, проведення звірки ( електронний кабінет).
Подача звітності онлайн (Електронний кабінет платника).
HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу
с 08.2017 по 06.2022
(4 года 10 месяцев)
Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, Київ (Пошук персоналу, HR)
Основні обов'язки:
• моніторинг та аналіз ринку праці;
• аналіз потреб замовника та формування вимог до вакансії;
• розробка привабливих описів вакансій та їх розміщення;
• активний пошук кандидатів через різні канали (job-платформи, соцмережі, рекомендації, публікації в газетах, розклеювання оголошень та ін.);
• відбір відповідних резюме кандидатів;
• ведення бази кандидатів;
• проведення первинних співбесід (телефонних, та відеоінтерв’ю), вторинних (особиста зустріч), організація і супровід співбесіди з керівником (за потреби);
• оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів;
• підготовка звітної документації відповідно до результатів роботи;
• організація та супровід кандидата на етапах працевлаштування;
• ведення кадрового діловодства;
• виконання доручень керівництва;
• організація робочого дня керівника.
Займалась підбором персоналу - від робочих спеціалістів, до менеджерів та керівників відділів.
Успішно закриті вакансії:
• масовий підбір (пральні, хімчистки, клінінг, готелі, заводи, магазини та ін.) : прибиральники, дезінсектори, покоївки, хаусмени, прасувальниці, вантажники, водії, водії-експедитори, сервісні інженери, майстри з ремонту прального обладнання, керівники змін/бригад, адміністратори, продавці, керівники магазинів;
• рекрутери, менеджери з продажу, оператори кол-центрів, офіс-менеджери, SMM-менеджери;
• бухгалтери, юристи, регіональні менеджери, керівники відділів/направлень тощо.
Мої переваги:
✔️ Планування та організація своєї роботи
✔️ Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
✔️ Досвід у закритті вакансій різної складності
✔️ Вміння працювати з масовим підбором і спеціалізованими позиціями
✔️ Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
✔️ Працюю якісно, в обумовлені терміни;
✔️ Постійне навчання та розвиток професійних навичок
✔️ Дотримання корпоративної культури та цінностей
✔️ Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
✔️Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
✔️ Працюю виключно дистанційно, що дає гнучкість у співпраці
Оператор call-центра
с 11.2016 по 04.2017
(5 месяцев)
Call-центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Реєстрація та обробка звернень в системі Call-центру.
Надання консультацій та рішення запитів клієнтів.
Обробка вхідних та вихідних дзвінків в Call-центрі.
Обробка та підтвердження замовлень.
Актуалізація та коригування замовлень (адреса, спосіб оплати, спосіб доставки, строки та умови постачання певних товарів).
Реєстрація карток.
Оформлення замовлень за спеціальною програмою.
Взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів.
Вирішення конфліктних питань.
Проведення опитувань у телефонному режимі.
Контроль якості обслуговування та вирішення проблем клієнтів.
Внесення результатів до бази даних.
Дотримання стандартів обслуговування та вимог щодо якості роботи з клієнтами.
Навчання та підтримка нових операторів Call-центру.
Редактор, коректор
с 06.2016 по 09.2017
(1 год 3 месяца)
Інтернет видання, Київ (ЗМІ, медіа)
Основні обов'язки:
• планування та організація своєї роботи
• збір та обробка інформації;
• написання матеріалів (нотатки, інтерв'ю, тематичні огляди, новини, аналітика);
• редагування (романи, оповідання, наукові статті, статті для журналів та газет, публікації в енциклопедії, сценарії та ін.);
• створення та редагування контенту сайтів, сторінок інтернет видань та соціальних мереж;
• копірайтинг, рерайтинг;
• дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
• здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
• встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань;
• управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
Образование
КНУКіМ
Журналістики та міжнародних відносин, Київ
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Навчальний центр "Данко" Курс: "КАДРОВА СПРАВА+ 1С ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 8.3"
2021
Навчальний центр "Данко" Курси бухобліку ФОП (єдиний податок)
2023
Знания и навыки
- Offboarding
- Deadline management
- Проведення телефонних інтерв'ю
- Оцінка кандидатів
- Підбір персоналу
- Скринінг резюме
- Формування кадрового резерву
- Підбір керівного персоналу
- Підбір лінійного персоналу
- Підбір виробничого персоналу
- Управління персоналом
- Організація роботи персоналу
- Організація адаптації персоналу
- Ведення звітності
- Проведення співбесід
- Проведення групової співбесіди
- Контроль роботи персоналу
- Ведення онлайн-чатів
- Інтервʼювання
- Ділове листування
- Ведення соціальних мереж
- Ведення документації
- Управління проєктами
- Кадрове діловодство
- Ведення кадрового обліку
- Стресостійкість
- Написання статей
- Редагування текстів
- Літературне редагування
- Написання рекламних текстів
- Створення контенту
- Сумлінність
- Stakeholder management
- Комунікабельність
- Активний продаж
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
- Здатність до навчання
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Чесність
- Креативність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Оператор call-центру, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, еще 6 должностей
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер, ФОП, 2 года 2 месяца
- HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу, Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, 4 года 9 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер з персоналу, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор call-центру, еще 7 должностей
Конотоп, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер, ФОП, 2 года 2 месяца
- HR-менеджер, Спеціаліст з підбору персоналу, Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент, 4 года 10 месяцев
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер
Удаленно, Днепр , еще 2 города -
Рекрутер
Удаленно, Киев -
Рекрутер
Удаленно, Киев -
HR-менеджер
Удаленно, Луцк -
HR-менеджер, кадровик, рекрутер
30000 грн, Удаленно, Львов -
HR-менеджер; Рекрутер
Удаленно, Другие страны