Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

Директор з продажу

Возраст:
31 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ( VIBER/ telegram)
Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто проживання: Київ

Рахліцька Наталя Борисівна

Бажана посада: Менеджер проектів. Аналітик. HR- керівник.
Бажаний дохід : від 50- ти тис. грн/ місяць (також розгляну короткострокові проекти)

Ключові навички та знання:
• знання іноземних мов (Англійська, Перська);
•вища освіта;спеціаліст
• вміння мислити систематично, приймати правильні рішення,
• досвід кар'єрного зростання у сфері торгівлі;
• висококласні управлінські якості;
• досвід роботи на аналогічних посадах.
• досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
• досвід стратегічного планування;
• здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
• гнучкість та звичка вчитися новому та йти в ногу з новими трендами.

Досвід роботи:
o червень 2009 –жовтень 2011 рік – журналіст новинної газети «Вечірні Черкаси»
Спеціалізація: новинна газета
Функціональні обов'язки:
• відвідування заходів щодо певної тематики;
• пошук та інтерв'ювання фахівців у цій галузі;
• написання статей, новин, прес-релізів на цю тематику;
• редагування матеріалів;
• моніторинг новин.
Досягнення: щотижня публікувала якісні 3-4 статті, теми яких підвищували рейтинг газети.

січень 2012 - червень 2013 - Торговий представник, супервайзер у ТОВ «Кав'ярня на пайях»
Спеціалізація: роздрібний та оптовий продаж чаю та кави.
Функціональні обов'язки:
• підбір та навчання персоналу;
• розподіл завдань між працівниками;
• ведення переговорів з контрагентами та партнерами;
• Виконання програм, що сприяють просуванню товару;
• контроль якості роботи;
• звітність роботи підлеглих.
Досягнення: Підняла бізнес з нуля та організувала команду у 5 осіб, ставши при цьому супервайзером. 3 рази перевиконувала план продажу.

• Червень 2013 – березень 2015 – досвід ведення спільного бізнесу в Ірані, Камбоджі, частково в Сінгапурі.
Спеціалізація: фабрика із виробництва пластикових конструкцій та інші діяльності.
Зона відповідальності:
• налагодження взаємовигідних відносин із новими клієнтами та, по можливості, з потенційними партнерами;
• оптова закупівля первинних матеріалів у Китаї;
• моніторинг ринку;
• аналіз цінової політики у довіреному регіоні
• організаційні питання щодо бізнесу в цілому, а їх дуже було багато)
Досягнення: Набула навичок та зрозуміла особливості ведення бізнесу у східних країнах, а для мене це безцінно.

• червень 2015 – січень 2017 – свій бізнес ТОВ «Укрпрод Компані» у місті Київ.
Спеціалізація: імпорт та оптова реалізація нафтопродуктів.
Зона відповідальності:
• контроль трудової діяльності відділу продажу,
• редакція та маркетинг для підвищення обсягів реалізованої продукції;
• організація та постійний контроль діяльності компанії;
• навчання менеджерів з продажу основних стандартів та вимог.
Досягнення: Навчилася ставити чіткі та здійсненні задач для команди, а також повному управлінню компанії.
Причина виходу з бізнесу: припинила діяльність із основним постачальником в Ірані.

• Грудень 2016-грудень 2017- оптовий продаж талонів WOG, ОККО
• Грудень 2017-жовтень 2018 - персональний бізнес консультант (формат фрілансер)

o Січень 2019 - червень 2020 керуючий партнер фітнес клубу
Спеціалізація: Управління та розвиток клубу
Зона відповідальності:
- Підбір персоналу;
- Маркетолог (запуск реклами всіх майданчиках, проведення акцій збільшення продажів клубних карток і послуг фітнес клубу);
- Впровадження нових напрямків фітнесу;
- Повне управління клубом та звітність перед інвесторами;
-Впровадження нових програм з продажу фітнес послуг для збільшення прибутку.
Досягнення: управління та розвиток фітнес клубу. Хороший досвід управління персоналом та розвитку своїх сильних сторін менеджменту.
Причина відходу: Власник клубу не виплачував заробітну плату найманим співробітникам.

Червень 2020 - по теперішній час займаюся працевлаштуванням в Європейські країни.
Спеціалізація: підбір і управління командою для розвитку компанії.

Зона відповідальності :
• Повний документальний супровід співробітників;
• Надання актуальних вакансій у країнах Європи;
• Укладання договорів із роботодавцями щодо підбору персоналу для них;
• Надання інформації працівникам регламенту працевлаштування в Європі;
Досягнення: Вивчення регламенту працевлаштування у країнах. Досвід підбору в короткі терміни співробітників середньої ланки (менеджери, логісти) та людей на будівельні об'єкти, косметологи, пакувальники на заводи. Навчилася у стислі терміни підбирати персонал, навчати мінімально та ознайомлюватися з умовами працевлаштування. Особисте просування своєї діяльності у соцмережах, створення інформаційних допоміжних каналів для потенційних клієнтів.
Знаю та вивчаю психологію та енергетичний потенціал людини, що допомагає мені в роботі з підбору персоналу.
Причини відходу від справи: з'явилося багато факторів, які об'єктивно негативно впливають на дохід та якість моєї роботи у цій сфері і тому змушена змінювати інший напрямок. Можу докладно пояснити під час особистої розмови.

Грудень 2023- по теперішній час - рекрутер і продукт менеджер в компанії General Group
Спеціалізація: підбір і управління командою для розвитку компанії.

Зона відповідальності :

• Визначення цілей, обсягів робіт, ресурсів та дедлайнів для кожного етапу проекту.;

• Розподіл завдань між членами команди, контроль за виконанням робіт, мотивація співробітників;

• Забезпечення ефективної комунікації між всіма учасниками проекту, включаючи внутрішні команди та зовнішніх клієнтів;

• Моніторинг прогресу проекту, виявлення та усунення проблем, забезпечення дотримання термінів і бюджету;

• Підготовка та подання регулярних звітів про статус проекту керівництву та клієнтам;

• Виявлення можливих ризиків, розробка планів дій для їхнього уникнення або мінімізації.

Пройшла такі навчальні курси:

-Курс Сергія Азімова «Продажі та переговори»;
-Бізнес Молодість – «Цех»;
-Марії Солодар «Основи з маркетингу»;
- Почала навчання у вищій американській школі Human design на аналітика;
- Курс « Таргетолог та Smm спеціаліст» Genius ;
-Курс « Інженеринг чату GPT”

Володію такими навиками:
• Запуск рекламних компаній на фейсбуці та інстаграмм;
• Вільне володіння програмою Canva;
• Вільне володіння програмою Figma;
• Написання сценарїв для соц мереж;
• Копирайтинг текстів;
• Веду свій блог і телеграмм канал по темі психологія та эзотерика, маю 2 тис підписників;
• Запускаю рекламу в тіктоці і smm Тік току;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: