- Файл
В'ячеслав
Маркетолог
- Рассматривает должности:
- Маркетолог, Менеджер програми лояльності, Трейд-маркетинг менеджер, Категорійний менеджер, Бренд-менеджер
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11040299/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження:
21 Жовтня 1983
Регіон:
Київ
Телефон (и):
[
E-mail:
[
Маркетолог-аналітик
Ключова інформація
Розробка рекламних матеріалів (концепція, макет, робота з підрядниками). Проведення заходів щодо відкриття нових магазинів (розробка екстер'єру та інтер'єру приміщення, рекламна компанія та ін.). Проведення аналізу регіональних ринків. Проведення аналізу продажів. Створення Facebook та Telegram чат-ботів.
Курс -SQL ДЛЯ БІЗНЕС-АНАЛІЗУ
Участь:
Інтенсив «Як зробити презентацію-цукерку зі складного звіту» Створюємо звіт-інфографіку в PowerPoint.Інтенсив «Кращі практики реклами Facebook та Instagram».
Інтенсив "Створення інтелектуальних чат-ботів на C#".
Інтенсив "Початок роботи в PowerBI".
Інтенсив "Формули та методи для планування в Excel".
Інтенсив "Основи веб-дизайну".
Інтенсив "Java для початківців".
Інтенсив "Python для початківців".
Інтенсив "Веб-розробка для початківців" Створення персонального сайту.
Інтенсив "Веб-розробка для початківців" Створення персонального сайту on_line_верстка_сайту.
Digital Marketing для e-commerce.
Дизайн презентацій від сенсу до слайдів.
Як прогнозувати та оцінювати ефективність інтернет-реклами.
Ефективний ремаркетинг в Ads як повернути тих, хто не став клієнтом.
Омніканальна стратегія комунікацій- Як об'єднати email-sms-webpush та месенджери.
Досвід роботи
10.2024 по 07.2025
Маркетолог, менеджер програми лояльності ( проектні роботи)
Мережа ресторанів Tarantino Family
Збір та систематизація інформації, аналіз щомісячних результатів роботи програми лояльності. Розробка та контроль ТЗ, регламентів та інструкцій, необхідних для ефективної роботи бонусної системи та партнерських програм. Інформаційна підтримка з питань маркетингових акцій та програми лояльності співробітників структурних підрозділів. Робота з відгуками та пропозиціями, проведення заходів, спрямованих на покращення якості обслуговування клієнтів.
Мережа магазинів osome.ua
Оцінка ефективності рекламних активностей. Налаштування ланцюжків комунікацій із клієнтами. Активна комунікація з клієнтами (СМС та E-mail-розсилки), оцінка відгуку та залучення в акції. Збір та систематизація інформації. Оцінка рівня задоволеності клієнтів, сегментування клієнтів. Участь у розробці маркетингової стратегії компанії. Регламентування організації рекламних заходів. Оцінка ефективності рекламних програм.
Оранта
Участь у розробці мобільного застосунку. Блок акційних пропозицій для клієнтів.
ТОВ «Астро-вет», ТОВ «Ветбіо»,
Створення стратегій для просування продукції серед роздрібних партнерів та кінцевих споживачів, з урахуванням особливостей ринку дистрибуції. Вивчення ринкових тенденцій, конкурентного середовища та потреб партнерів (роздрібних мереж, магазинів), що дозволяє ефективно адаптувати асортимент і пропозиції.
Виведення на ринок нових позицій
Розробка та впровадження програм для стимулювання продажів у точках реалізації, організація промо-акцій, участь у виставках та інших маркетингових заходах
Маркетолог (єдинний)
03.2023 -09.2024
НоваФудс Україна
Зоотовари
• Розробка та впровадження маркетингових стратегій: Створення стратегій для просування продукції серед роздрібних партнерів та кінцевих споживачів, з урахуванням особливостей ринку дистрибуції.
• Аналіз ринку та конкурентів: Вивчення ринкових тенденцій, конкурентного середовища та потреб партнерів (роздрібних мереж, магазинів), що дозволяє ефективно адаптувати асортимент і пропозиції.
• Підтримка та розвиток брендів: Робота над зміцненням і впізнаваністю брендів, які компанія дистрибує, шляхом створення ефективних рекламних та PR-кампаній.
• Співпраця з постачальниками: Координація маркетингових активностей з постачальниками, розробка спільних акцій та програм стимулювання продажів.
• Планування та управління рекламними кампаніями: Організація та проведення рекламних кампаній у різних каналах (онлайн, офлайн), включаючи B2B та B2C сегменти.
• Управління трейд-маркетингом: Розробка та впровадження програм для стимулювання продажів у точках реалізації, організація промо-акцій, участь у виставках та інших маркетингових заходах.
• Аналіз ефективності маркетингових активностей: Оцінка результатів проведених кампаній, моніторинг ключових показників ефективності і підготовка звітів для керівництва.
• Взаємодія з відділом продажів: Тісна співпраця з відділом продажів для узгодження маркетингових планів з планами продажів, розробка інструментів для підтримки продажів.
• Контроль за маркетинговим бюджетом: Управління маркетинговим бюджетом, оптимізація витрат та забезпечення максимальної ефективності витрачених коштів.
• Підтримка клієнтів: Надання інформаційної підтримки роздрібним партнерам щодо нових продуктів, акцій та маркетингових активностей.
Начальник відділу маркетингу
Вер 2021 - Січ 2022 (5 міс)
Мережа винних магазинів Wine Point
Торгівля роздрібна / Retail
Підготовка та участь у відкритті нових магазинів. Розвиток бренду. Розробка, організація та проведення у магазинах мережі промо-заходів для кінцевих споживачів. Контроль наявності та участь у розробці POS матеріалів. Контроль ведення та модерації сайту, сторінок у соціальних мережах. Робота із підрядниками.
Менеджер програми лояльності
Лип 2021 - Вер 2021 (3 міс)
Мережа АЗС VostokGaz
Енергетика та Енергоносії
Систематизація даних про учасників програми лояльності, збільшення кількості учасників, підвищення порівн. чека та частоти покупок, утримання чинних клієнтів, підвищення лояльності. Активна комунікація з клієнтами (СМС та E-mail-розсилки), оцінка відгуку та залучення в акції. Збір та систематизація інформації, аналіз щомісячних результатів роботи програми лояльності.
Менеджер програми лояльності
Тра 2020 - Січ 2021 (9 міс)
Мережа АЗС Мотто
Інше
Систематизація даних про учасників програми лояльності, збільшення кількості учасників, підвищення порівн. чека та частоти покупок, утримання чинних клієнтів, підвищення лояльності.Налаштування та керування програмами лояльності та бонусними системами.Оцінка ефективності рекламних активностей. Налаштування ланцюжків комунікацій із клієнтами. Активна комунікація з клієнтами (СМС та E-mail-розсилки), оцінка відгуку та залучення в акції. Збір та систематизація інформації, аналіз щомісячних результатів роботи програми лояльності. Розробка та контроль ТЗ, регламентів та інструкцій, необхідних для ефективної роботи бонусної системи та партнерських програм.Інформаційна підтримка з питань маркетингових акцій та програми лояльності співробітників структурних підрозділів. Робота з відгуками та пропозиціями, проведення заходів, спрямованих на покращення якості обслуговування клієнтів. Оцінка рівня задоволеності клієнтів (NPS), сегментування клієнтів на основі RFM та LTV-аналізу.
Трейд-маркетолог
Чер 2006 - Лют 2020 (13 років 9 міс)
Best price, ENIXAN Entertainment, "Злата" мережа ювелірних магазинів, "ПРОФІ МОЗ", "Сірена плюс ЛТД", "Куди завгодно", ТОВ "Леси" мережа зоомагазинів Лап-Усик, GlobalPay, ОСМП, АІС, Інтернетгроші, банк Даніель, банк Надра
FMCG
Аналіз ефективності продажу (ABC-XYZ, 1C). Проведення аналізу регіональних ринків. Бюджетування відділу маркетингу. Розробка рекламних матеріалів (концепція, макет, робота з підрядниками). Проведення заходів щодо відкриття нового магазину (розробка екстер'єру та інтер'єру приміщення, рекламна кампанія тощо). Розробка та реалізація програм з просування певної групи товарів. Розробка зовнішньої реклами та інших рекламних матеріалів.Проведення аудиту діяльності конкурентів.Розробка брендбука. Участь у розробці маркетингової стратегії компанії. Регламентування організації рекламних заходів. Оцінка ефективності рекламних програм.Генерування ідей у сфері маркетингу та просування продукції.Оцінка потенційного ефекту, інвестиційна привабливість, ризики.Розробка маркетингових акцій, затвердження, погодження закладу в 1С. Аналітика запущених акцій. Аналіз товарних позицій. Робота з OLAP кубами, GoodStream, 1С роздріб.Побудова усієї аналітики гейм проектів. Аналіз показників ефективності гейм проекту. Створення нових маркетингових акцій та пропозицій для гравців. Робота з показниками DAU, MAU, ROI, Retention тощо. Пропозиція нових ігрових механік. Розробка нових типів рекламних акций. Оптимізація процесів аналітики. Просування ігор японських соц. мережах Міксі, Хенг гейм, Ябейдж. Спільно з геймдизайнер планування регулярних оновлень. Ведення одночасно кількох проектів.
Освіта
Киевский национальный торгово-экономический университет (КНТЭУ) (Киев)
рік закінчення 2006
Маркетинг на ринку товарів та послуг
Володіння мовами
Англійська - средній рівень
Український - вільно
Похожие кандидаты
-
Трейд-маркетинг менеджер
Киев, Львов , еще 2 города -
Маркетолог
Киев, Удаленно -
Маркетолог
Киев -
Специалист по снабжению, закупкам, тендерам, логист, маркетолог, административний директор, завхоз
Киев, Удаленно -
Бренд-менеджер
Киев -
Бренд-менеджер
30000 грн, Киев