• PRO

Дарія

HR-manager, HR generalist, рекрутер, начальник відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
54 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний фахівець з питань зайнятості

с 11.2024 по наст. время (3 месяца)
Координаційний центр з надання правничої допомоги, Київ (Юриспруденція)

Пошук талановитих людей, аналіз резюме, спілкування з кандидатами, організація співбесід, адаптація та підтримка в колективі новопризначених співробітників, розробка внутрішніх нормативних та регламентуючих документів, які стосуються HR-процесів

Провідний інженер відділу кадрового обліку

с 04.2021 по 08.2024 (3 года 4 месяца)
ТОВ "Оператор ГТС України", Київ (Транспорт, логістика)

Кадрове адміністрування: адміністрування процесів прийому, переведення, звільнення працівників, надання різних видів відпусток, оформлення трудових книжок, листків непрацездатності, табельний облік робочого часу, розробка посадових інструкцій, ведення штатного розпису тощо

Провідний професіонал з розвитку персоналу

с 10.2015 по 10.2020 (5 лет)
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-підготовка та організація заходів з розвитку персоналу Фонду: визначення потреб в розвитку компетенцій працівників; підготовка програми розвитку працівників на наступний рік; організація навчальних заходів (тренінги, курси, круглі столи, вебінари та інше) з метою забезпечення процесу розвитку працівників; складання бюджету на розвиток працівників та контроль його використання;
-кадровий аудит неплатоспроможних банків;
-пошук персоналу, організація та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад;
-супроводження заходів з адаптації новоприйнятих працівників Фонду;
-методичне супроводження забезпечення оцінки ефективності діяльності працівників Фонду

Завідуюча сектором обліку кадрів департаменту кадрової політики

с 05.2007 по 10.2015 (8 лет 5 месяцев)
Секретаріат Кабінету Міністрів України, Київ (Державні організації)

-документальне оформлення проходження державної служби співробітниками (всі заходи з кадрового адміністрування);
-розробка внутрішніх політик та процедур, проектів нормативно-правових актів та змін до них, які стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
-добір та адаптація персоналу, створення кадрового резерву на заміщення вакантних посад; організація, проведення та документальне оформлення конкурсів на заміщення вакантних посад;
-організація та проведення щорічної оцінки та атестації державних службовців

Головний спеціаліст управління роботи з персоналом

с 01.1996 по 05.2007 (11 лет 4 месяца)
Міністерство фінансів України, Київ (Державні організації)

-документальне оформлення проходження державної служби співробітниками (всі заходи з кадрового адміністрування);
-розробка внутрішніх політик та процедур, проектів нормативно-правових актів та змін до них, які стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
-добір та адаптація персоналу, створення кадрового резерву на заміщення вакантних посад; організація, проведення та документальне оформлення конкурсів на заміщення вакантних посад;
-організація та проведення щорічної оцінки та атестації державних службовців

Образование

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Магістр з економіки, Київ
Высшее, с 1996 по 2003 (7 лет)

Київський державний педагогічний інститут ім. М. П. Драгоманова

Вчитель географії та біології, Київ
Высшее, с 1987 по 1992 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

курс «Актуальні питання кадрової роботи» ТОВ «МЦФЕР-Україна»

2021, 2 місяці

Знания и навыки

  • Впровадження систем автоматизації hr-процесів
  • Підбір персоналу
  • Розвиток персоналу
  • Оцінка персоналу
  • Знання трудового законодавства
  • Розробка та впровадження регламентів та процедур
  • Розробка та впровадження внутрішніх нормативних актів
  • Кадровий аудит
  • MS Office
  • Internet
  • Outlook Express
  • SAР
  • 1С:ЗУП
  • Комунікабельність
  • MS PowerPoint

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Орієнтована на результат, маю гарні аналітичні та організаторські здібності, відповідальна та сумлінна, без шкідливих звичок

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: