Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/11057533/
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
- Город проживания:
- Вишневое (Киевская обл.)
- Готов работать:
- Вишневое (Киевская обл.), Крюковщина
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Герасько Катерина Володимирівна
контактний телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
контактний телефон: [
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Вишневое (Киевская обл.), Софиевская Борщаговка, Удаленно -
Адміністратор, помічник керівника
Вишневое (Киевская обл.), Киев -
Адміністратор
Киев, Крюковщина -
Адміністратор
35000 грн, Вишневое (Киевская обл.), Киев -
Адміністратор
Вишневое (Киевская обл.), Киев -
Администратор, копирайтер, секретарь
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Боярка