Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Аліна
Бухгалтер з первинної документації
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Тячев
- Готов работать:
- Тячев, Удаленно, Хуст
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11059738/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Аліна Лях
Тячів, Україна
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета
Отримання позиції, яка дозволить застосувати мій досвід у веденні бізнесу, управлінні продажами, реалізації проектів. Прагну застосувати та вдосконалити знання з бухгалтерії, поглибити навички в цьому напрямку та ефективно вирішувати питання для своїх майбутніх клієнтів, занурившись в цей напрямок, надаючи якісну допомогу та консультації.
Досвід роботи
Менеджер з продажу та проектів
Компанія Merx
квітень 2017 – липень 2019
Основні обов'язки:
• Продаж обладнання: Консультування клієнтів щодо обладнання для кафе та ресторанів, підготовка комерційних пропозицій, укладення договорів.
• Проекти з комплексного обладнання: Організація та керівництво проектами з комплексного обладнання кафе та ресторанів, забезпечення інтеграції різних типів обладнання. Проведення замірів для виготовлення меблів з нержавіючої сталі, узгодження специфікацій з клієнтами.
• Ведення складу: Управління складськими запасами, забезпечення їх оптимального рівня, організація зберігання та відправлення товару.
• Клієнтське обслуговування: Ведення клієнта від вхідного дзвінка до керування постачанням та монтажем обладнання на об'єкті.
• Супроводження: Організація та контроль за процесом ремонту і гарантійного обслуговування обладнання.
Менеджер з обслуговування клієнтів - повар
Ресторан на АЗК SOCAR
січень 2015 – березень 2017
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Надання консультацій клієнтам щодо меню, прийом замовлень, підтримка високого рівня обслуговування.
• Підготовка страв: Приготування страв відповідно до стандартів якості та безпеки.
• Ведення звітності: Підготовка щоденних звітів про продажі та облік запасів продуктів.
Оператор-кассир на АЗК
березень 2012 – червень 2014
м. Краматорськ
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Прийом платежів, надання консультацій з питань послуг АЗК,.
• Ведення касової дисципліни: Облік готівкових та безготівкових коштів, проведення касових операцій.
• Прийом бензовозів: Координація прийому палива, контроль його якості та кількості, ведення обліку надходжень.
• Техніка безпеки: Дотримання та забезпечення дотримання норм техніки безпеки при роботі з паливом та обладнанням.
Освіта
Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Готельно-ресторанна справа
Бакалавр
Школа Genius Space
Курс - Бухгалтер ФОП
Навички
• Управління бізнесом
• Продажі та переговори
• Бухгалтерський облік та звітність
• Планування та організація
• Аналіз ринку
• Клієнтський сервіс
• Управління логістикою
• Стратегічне планування
•
Тячів, Україна
[
[
Мета
Отримання позиції, яка дозволить застосувати мій досвід у веденні бізнесу, управлінні продажами, реалізації проектів. Прагну застосувати та вдосконалити знання з бухгалтерії, поглибити навички в цьому напрямку та ефективно вирішувати питання для своїх майбутніх клієнтів, занурившись в цей напрямок, надаючи якісну допомогу та консультації.
Досвід роботи
Менеджер з продажу та проектів
Компанія Merx
квітень 2017 – липень 2019
Основні обов'язки:
• Продаж обладнання: Консультування клієнтів щодо обладнання для кафе та ресторанів, підготовка комерційних пропозицій, укладення договорів.
• Проекти з комплексного обладнання: Організація та керівництво проектами з комплексного обладнання кафе та ресторанів, забезпечення інтеграції різних типів обладнання. Проведення замірів для виготовлення меблів з нержавіючої сталі, узгодження специфікацій з клієнтами.
• Ведення складу: Управління складськими запасами, забезпечення їх оптимального рівня, організація зберігання та відправлення товару.
• Клієнтське обслуговування: Ведення клієнта від вхідного дзвінка до керування постачанням та монтажем обладнання на об'єкті.
• Супроводження: Організація та контроль за процесом ремонту і гарантійного обслуговування обладнання.
Менеджер з обслуговування клієнтів - повар
Ресторан на АЗК SOCAR
січень 2015 – березень 2017
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Надання консультацій клієнтам щодо меню, прийом замовлень, підтримка високого рівня обслуговування.
• Підготовка страв: Приготування страв відповідно до стандартів якості та безпеки.
• Ведення звітності: Підготовка щоденних звітів про продажі та облік запасів продуктів.
Оператор-кассир на АЗК
березень 2012 – червень 2014
м. Краматорськ
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Прийом платежів, надання консультацій з питань послуг АЗК,.
• Ведення касової дисципліни: Облік готівкових та безготівкових коштів, проведення касових операцій.
• Прийом бензовозів: Координація прийому палива, контроль його якості та кількості, ведення обліку надходжень.
• Техніка безпеки: Дотримання та забезпечення дотримання норм техніки безпеки при роботі з паливом та обладнанням.
Освіта
Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Готельно-ресторанна справа
Бакалавр
Школа Genius Space
Курс - Бухгалтер ФОП
Навички
• Управління бізнесом
• Продажі та переговори
• Бухгалтерський облік та звітність
• Планування та організація
• Аналіз ринку
• Клієнтський сервіс
• Управління логістикою
• Стратегічне планування
•
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
18000 грн, Удаленно, Николаев -
Помічник бухгалтера, оператор 1С, бухгалтер з первинної документації
12000 грн, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
20000 грн, Удаленно, Киев, Васильков -
Помощник бухгалтера, бухгалтер по первичной документации
20000 грн, Удаленно, Одесса -
Оператор 1С, бухгалтер по первичной документации, помощник главного бухгалтера
12000 грн, Удаленно, Киев -
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
Удаленно, Киев