Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Аліна

Бухгалтер з первинної документації

Возраст:
34 года
Город проживания:
Тячев
Готов работать:
Тячев, Удаленно, Хуст

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Аліна Лях
Тячів, Україна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Отримання позиції, яка дозволить застосувати мій досвід у веденні бізнесу, управлінні продажами, реалізації проектів. Прагну застосувати та вдосконалити знання з бухгалтерії, поглибити навички в цьому напрямку та ефективно вирішувати питання для своїх майбутніх клієнтів, занурившись в цей напрямок, надаючи якісну допомогу та консультації.
Досвід роботи
Менеджер з продажу та проектів
Компанія Merx
квітень 2017 – липень 2019
Основні обов'язки:
• Продаж обладнання: Консультування клієнтів щодо обладнання для кафе та ресторанів, підготовка комерційних пропозицій, укладення договорів.
• Проекти з комплексного обладнання: Організація та керівництво проектами з комплексного обладнання кафе та ресторанів, забезпечення інтеграції різних типів обладнання. Проведення замірів для виготовлення меблів з нержавіючої сталі, узгодження специфікацій з клієнтами.
• Ведення складу: Управління складськими запасами, забезпечення їх оптимального рівня, організація зберігання та відправлення товару.
• Клієнтське обслуговування: Ведення клієнта від вхідного дзвінка до керування постачанням та монтажем обладнання на об'єкті.
• Супроводження: Організація та контроль за процесом ремонту і гарантійного обслуговування обладнання.

Менеджер з обслуговування клієнтів - повар
Ресторан на АЗК SOCAR
січень 2015 – березень 2017
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Надання консультацій клієнтам щодо меню, прийом замовлень, підтримка високого рівня обслуговування.
• Підготовка страв: Приготування страв відповідно до стандартів якості та безпеки.
• Ведення звітності: Підготовка щоденних звітів про продажі та облік запасів продуктів.
Оператор-кассир на АЗК
березень 2012 – червень 2014
м. Краматорськ
Основні обов'язки:
• Обслуговування клієнтів: Прийом платежів, надання консультацій з питань послуг АЗК,.
• Ведення касової дисципліни: Облік готівкових та безготівкових коштів, проведення касових операцій.
• Прийом бензовозів: Координація прийому палива, контроль його якості та кількості, ведення обліку надходжень.
• Техніка безпеки: Дотримання та забезпечення дотримання норм техніки безпеки при роботі з паливом та обладнанням.
Освіта
Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Готельно-ресторанна справа
Бакалавр
Школа Genius Space
Курс - Бухгалтер ФОП

Навички
• Управління бізнесом
• Продажі та переговори
• Бухгалтерський облік та звітність
• Планування та організація
• Аналіз ринку
• Клієнтський сервіс
• Управління логістикою
• Стратегічне планування

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: