- Файл
Андрій
Комерційний директор
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Киев, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11132679/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Отримання посади комерційного директора, директора з продажу, національного менеджера. Впроваджувати свої знання, навички та досвід для якісного розвитку компанії. Створення та підтримка єдиної команди для досягнення високих показників діяльності компанії.
Досвід
Директор національних продажів / комерційний директор
Вересень 2018 – Вересень 2024
Заступник директора з маркетингу та національних продажів
Лютий 2016 – Вересень 2018
"Люботинський завод «Продтовари»" (Харків)
(Горілка: ТМ Вільна, ТМ Престиж, ТМ Преміум, ТМ Золотий Стандарт, ТМ Незалежна; ТМ «Бальзам», вермут ТМ «Любий край» та ін.)
Основні обов'язки/навички:
• Організація та контроль виробництва, закупки комплектуючих для виробництва, та ін.
• Контроль основних показників підприємства, оптимізація розходів,
• Стратегічне і тактичне планування/організація/контроль продажів,
• Ціноутворення, рентабельність продажів, дебіторська заборгованість,
• Маркетингове планування, просування, стандарти присутності продукції.
• Розробка та виведення на ринок нових торгівельних марок, документальний супровід.
• Рестайлінг існуючих торгових марок.
• Моніторинг ринку, аналіз конкурентів, аналітика.
Директор департаменту продажів
Лютий 2015 - Лютий 2016
Група компаній «ПетРус» (Київ)
(ТМ Статус, ТМ Горілочка, ТП Чекашка, ТМ Спелая, ТМ ДР, ТМ Златогор)
Основні обов'язки/навички:
• Стратегічне і тактичне планування розвитку відділу продажів.
• Побудова і контроль системи збуту продукції, що випускається.
• Планування та виконання обсягів продажів,
• Побудова та контроль структури відділу продажів.
• Кількісна та якісна дистрибуція, національні мережі.
• Ціноутворення, рентабельність продажів, фінансове планування.
• Маркетингове планування, просування, мерчандайзинг, стандарти презентації продукції.
• Моніторинг ринку, аналіз конкурентів, аналітика.
Результат роботи:
• В умовах загальногалузевого падіння продажів в 2015 році на 20-25% компанія зберегла свої позиції на ринку.
• Успішно запущено 5 нових SKU.
• Була оптимізована структура відділу продажів, проведена ротація персоналу.
• Були приведені в робочий стан «обласні бюджети», організовані складські залишки у Дистриб'юторів, вирішені питання з «замороженою» продукцією на складах.
Директор з продажу, комерційний директор
червень 2008 - липень 2014
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
(Виробництво та продаж вина ТМ VINIA, ТМ KOTNAR; слабоалкогольні та енергетичні напої ТМ UNIQUM & ENERGY)
Основні обов'язки/навички:
◦ Стратегічне і тактичне планування розвитку компанії.
◦ Побудова і контроль системи збуту продукції, що випускається.
◦ Побудова та контроль структури відділу продажів.
◦ Кількісна та якісна дистрибуція, національні мережі.
◦ Ціноутворення, рентабельність продажів, фінансове планування, доходи підприємства.
◦ Маркетингове планування, просування, реклама.
◦ Моніторинг ринку збуту, аналітика.
◦ Розробка та виведення на ринок нових Торгових марок, документальний супровід.
Результат роботи:
◦ Було визначено місію компанії, ключові пріоритети та напрямки розвитку.
◦ Побудована структура відділу продажів, що складається з 6 регіональних менеджерів, 23 територіальних менеджерів, 32 мерчендайзерів ключового ритейлу, менеджера по роботі з національними мережами, менеджера з маркетингу. У ньому взяли участь торгові співробітники 35 Дистриб'юторів. У деяких регіонах на базі Дистриб'юторів були сформовані фокус-команди.
◦ Розроблена і впроваджена система планування і звітності відділу продажів, відпрацьована практика збору робочої інформації.
◦ Продукція компанії представлена в 80% ключових ритейлів (національні та регіональні мережі), а також 50-90% товарів представлена в лінійному ритейлі. Особиста участь у переговорних процесах з національними мережами та з «важкими» регіональними мережами.
◦ Відпрацьована практика введення/виведення Дистриб'юторів.
◦ Укладено прямі контракти на поставку продукції з національними мережами.
◦ Систематичне проведення торгово-маркетингових заходів, акцій та рекламних кампаній, спрямованих на популяризацію продукції серед продавців та кінцевих споживачів.
◦ Впевнена позиція компанії в п'ятірці лідерів (українські виробники вина).
◦ Разом з однодумцем (колегою) розробив ТМ «UNIQUM & ENERGY». (концепція ТМ, створення логотипу, дизайн продукції, асортимент, смакові особливості, оформлення дозвільної документації, просування).
◦ Успішний запуск на ринок нової ТМ «UNIQUM & ENERGY» (слабоалкогольні та енергетичні напої). Продукція представлена в національних мережах «Сільпо», «Караван», «Варус», «Бруснічка» та ін., а також в регіональних мережах і роздрібних мережах.
◦ Налагоджена система доставки продукції замовникам. Продукція доставляється клієнтам протягом 3-4 днів з моменту отримання замовлення.
◦ Відпрацьована система взаємодії між офісами та регіонами.
Менеджер з продажу дивізіону Східний регіон
червень 2005 - червень 2008
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
Основні обов'язки:
◦ Створити команду і систему продажів на ввіреній території.
◦ Забезпечити наявність продукції в пріоритетних каналах збуту відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечити присутність продукції в лінійному ритейлі відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечувати систематичне виконання плану продажів і повернення дебіторської заборгованості. Організовувати, тренувати, мотивувати і управляти підлеглими на ввіреній території.
Регіональний менеджер Північно-Східного регіону
червень 2002 - червень 2005
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
Основні обов'язки/навички:
◦ Створити команду і систему продажів на ввіреній території.
◦ Забезпечити наявність продукції в пріоритетних каналах збуту відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечити присутність продукції в лінійному ритейлі відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечувати систематичне виконання плану продажів і повернення дебіторської заборгованості.
◦ Організовувати, тренувати, мотивувати і управляти підлеглими на ввіреній території.
Sales – координатор (Харків)
лютий 2000 - червень 2002
Компанія «Ріглі-Україна».
Основні обов'язки/навички:
• Забезпечення наявності продукції у всіх каналах збуту на закріпленій території відповідно до стандартів компанії.
• Забезпечення наявності спеціального фірмового торгового обладнання в точках продажу продукції на відведеній території.
• Виконання поставлених завдань по збуту продукції.
• Повернення дебіторської заборгованості.
Освіта
Харківський національний політехнічний університет.
Рік закінчення навчання 2001
Спеціальність - автоматизовані системи управління хіміко-технологічними процесами виробництва, екологічний моніторинг. Бакалавр, спеціаліст.
Мови
Українська, російська – вільно,
Англійська - Базовий рівень.
Більше інформації
Водійське посвідчення
Впевнений користувач ПК, автомобіля, прав категорії «А», «В», «С» з більш ніж 20-річним досвідом роботи
Похожие кандидаты
-
Начальник по продажам
Киев -
Керівник відділу продажу
80000 грн, Киев -
Керівник відділу продажу
Киев, Удаленно -
Керівник відділу продажу
Киев -
Комерційний директор
60000 грн, Киев, Кропивницкий , еще 5 городов -
Менеджер з продажу
Киев