Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Тетяна

Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, Менеджер з залучення талантів, Фахівець з обліку, Менеджер з фандрайзингу, Консультант 1C, Діловод, Фахівець з аналітики, Фахівець з закупівель, Координатор, Менеджер з продажу
Вид занятости:
полная
Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор відділу власного сервіса

с 01.2025 по 08.2025 (7 месяцев)
Vaillant Group Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підготовка та проведення оплат партнерам, контроль своєчасності розрахунків.

Робота з договорами: підготовка, перевірка, внесення змін, архівація.

Використання корпоративного порталу для обробки внутрішніх запитів та управління процесами.

Робота в CRM-системі: ведення бази клієнтів, фіксація звернень, контроль етапів виконання заявок.

Спілкування з клієнтами: прийом та обробка звернень, вирішення спірних ситуацій, підтримка високого рівня сервісу.

Фахівець з підтримки бізнесу

с 10.2024 по 01.2025 (3 месяца)
Агросем, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної бухгалтерської документації

Робота з електронним документообігом (M.E.Doc, Вчасно)

Робота в 1С:Підприємство

Співпраця з бухгалтерією, постачальниками

Контроль архівації та відповідності документів

Адміністратор

с 03.2022 по 10.2024 (2 года 7 месяцев)
Garrison, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Управління графіками, записами клієнтів

Контроль касових операцій та звітності

Комунікація з клієнтами та персоналом

Формування закупівель, контроль витрат

Впровадження маркетингових заходів

Рієлтор з нерухомості

с 04.2021 по 01.2022 (9 месяцев)
Realty Group, Кривий Ріг (Нерухомість)

Адміністратор ресторану

с 05.2020 по 09.2020 (4 месяца)
VOG CAFE, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Знания и навыки

  • Проведення касових операцій
  • Ведення клієнтської бази
  • Робота з клієнтами
  • Виявлення потреб клієнта
  • Ведення CRM
  • Холодний продаж
  • Ефективна комунікація
  • Активний продаж
  • Презентація обʼєктів нерухомості
  • Консультування клієнтів
  • Пошук і підбір об'єктів нерухомості
  • Аналіз інформації об'єкту
  • Збір документів по об'єкту
  • Управління персоналом
  • Розробка маркетингових заходів
  • Адміністративна робота
  • Ведення розрахунків і касова дисципліна
  • Управління записами та графіками
  • Робота з клієнтською базою
  • Ведення документації
  • Робота з запереченнями
  • Користувач 1С

Дополнительная информация

Маю значний досвід безпосередньої роботи з клієнтами, що сформував у мене високий рівень комунікативних навичок та вміння ефективно доносити і аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко встановлюю контакт з людьми різного рівня та темпераменту, вмію слухати, швидко орієнтуватися у ситуації та знаходити оптимальні рішення, зберігаючи професійний підхід і доброзичливу атмосферу.

Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізувати свій потенціал як професійно, так і фінансово, з перспективою кар’єрного зростання. Для мене важливі комфортні умови праці, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні взаємовідносини в команді.

Відзначаюся пунктуальністю, високою мотивацією, відповідальністю та орієнтацією на результат. Готова до нових викликів та швидкого освоєння нових завдань.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: