Тетяна
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, Менеджер з залучення талантів, Фахівець з обліку, Менеджер з фандрайзингу, Консультант 1C, Діловод, Фахівець з аналітики, Фахівець з закупівель, Координатор, Менеджер з продажу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 26 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11152789/
Опыт работы
Адміністратор відділу власного сервіса
с 01.2025 по 08.2025
(7 месяцев)
Vaillant Group Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Підготовка та проведення оплат партнерам, контроль своєчасності розрахунків.
Робота з договорами: підготовка, перевірка, внесення змін, архівація.
Використання корпоративного порталу для обробки внутрішніх запитів та управління процесами.
Робота в CRM-системі: ведення бази клієнтів, фіксація звернень, контроль етапів виконання заявок.
Спілкування з клієнтами: прийом та обробка звернень, вирішення спірних ситуацій, підтримка високого рівня сервісу.
Фахівець з підтримки бізнесу
с 10.2024 по 01.2025
(3 месяца)
Агросем, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення первинної бухгалтерської документації
Робота з електронним документообігом (M.E.Doc, Вчасно)
Робота в 1С:Підприємство
Співпраця з бухгалтерією, постачальниками
Контроль архівації та відповідності документів
Адміністратор
с 03.2022 по 10.2024
(2 года 7 месяцев)
Garrison, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Управління графіками, записами клієнтів
Контроль касових операцій та звітності
Комунікація з клієнтами та персоналом
Формування закупівель, контроль витрат
Впровадження маркетингових заходів
Рієлтор з нерухомості
с 04.2021 по 01.2022
(9 месяцев)
Realty Group, Кривий Ріг (Нерухомість)
Адміністратор ресторану
с 05.2020 по 09.2020
(4 месяца)
VOG CAFE, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)
Знания и навыки
- Проведення касових операцій
- Ведення клієнтської бази
- Робота з клієнтами
- Виявлення потреб клієнта
- Ведення CRM
- Холодний продаж
- Ефективна комунікація
- Активний продаж
- Презентація обʼєктів нерухомості
- Консультування клієнтів
- Пошук і підбір об'єктів нерухомості
- Аналіз інформації об'єкту
- Збір документів по об'єкту
- Управління персоналом
- Розробка маркетингових заходів
- Адміністративна робота
- Ведення розрахунків і касова дисципліна
- Управління записами та графіками
- Робота з клієнтською базою
- Ведення документації
- Робота з запереченнями
- Користувач 1С
Дополнительная информация
Маю значний досвід безпосередньої роботи з клієнтами, що сформував у мене високий рівень комунікативних навичок та вміння ефективно доносити і аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко встановлюю контакт з людьми різного рівня та темпераменту, вмію слухати, швидко орієнтуватися у ситуації та знаходити оптимальні рішення, зберігаючи професійний підхід і доброзичливу атмосферу.
Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізувати свій потенціал як професійно, так і фінансово, з перспективою кар’єрного зростання. Для мене важливі комфортні умови праці, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні взаємовідносини в команді.
Відзначаюся пунктуальністю, високою мотивацією, відповідальністю та орієнтацією на результат. Готова до нових викликів та швидкого освоєння нових завдань.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 грн, Киев -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Киев -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер з продажу, закупівель, помічник керівника
40000 грн, Киев