Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Бізнес-асистент

Рассматривает должности:
Бізнес-асистент, Адміністратор
Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник ПП в сфері торгівлі. В. О керівника магазину., управляюча супермаркетом

с 04.2017 по 12.2022 (5 лет 8 месяцев)
ПП супермаркет, Гайсин (Роздрібна торгівля)

1) Ведення ділової документації

2)Управління розкладом підприємця, організація зустрічей, переговорів і ділових подорожей.

3) Ведення переписки (електронною поштою, в месенджерах, соціальних мережах).

4) Робота з документами — підготовка, редагування та форматування різних типів документів.

5) Допомога в обліку доходів та витрат.

6)Ведення первинної бухгалтерії (рахунки, накладні, акти).

7) Контроль за виконанням фінансових зобов'язань (оплата рахунків, комунальних послуг, податків).

8) Спілкування з клієнтами, надання консультацій, обробка замовлень.

9) Підтримка відносин з партнерами, ведення бази даних партнерів.

10)Організаційні та господарські обов’язки:

11)Закупівля необхідних матеріалів

12)Підготовка звітів, аналіз результатів та планування завдань.

13)Ведення плану виконання проєктів, контроль за дотриманням дедлайнів.

14)Координація завдань серед інших співробітників .

15)Допомога в розробці та реалізації маркетингових заходів.

16)Ведення соціальних мереж, створення контенту

17)Аналіз ринку, дослідження конкурентів, допомога у проведенні рекламних кампаній.

Образование

Вінницький кооперативний інститут економіки та права

Юрист, Вінниця
Среднее специальное, с 2006 по 2009 (3 года)

Знания и навыки

  • Пунктуальність
  • Педантичність
  • Відповідальність
  • Наполегливість
  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • MS Office
  • Організованість
  • Уміння аналізувати
  • Стресостійкість
  • Чесність
  • Ведення CRM
  • Technical support for users
  • Управління магазином
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Старанність
  • Робота із запереченнями

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості:

Відповідальна та організована, здатна самостійно ефективно виконувати задачі й дотримуватися дедлайнів.

Проактивна та уважна до деталей: завжди прагну передбачати потреби керівника та команди, щоб зробити процеси більш плавними та ефективними.

Комунікабельна, з вмінням швидко знаходити спільну мову в онлайн-форматі, що особливо важливо для дистанційної роботи.


Життєві принципи:

Орієнтована на результат та високу якість виконаної роботи, вважаю, що відповідальність і чесність є основою професійного розвитку.

Переконана, що безперервне навчання – це шлях до професійної компетентності, тому постійно вдосконалююсь та оновлюю свої знання.


Досягнення:

Завжди залишаюсь гнучкою до нових викликів і потреб команди, що дозволило суттєво оптимізувати робочі процеси на попередніх місцях роботи.

Вдала співпраця в онлайн-форматі з командами різних часових поясів, що допомогло покращити комунікацію та підвищити ефективність робочих процесів.




Вимоги до місця роботи:

Робота повністю онлайн, оскільки я проживаю за кордоном.

Гнучкий графік із можливістю підлаштування до часового поясу команди.

Комунікація та швидкий зворотний зв'язок для якісного виконання задач у віддаленому форматі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: