Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Офіс-менеджер

Рассматривает должности: Офіс-менеджер, Документознавець, Спеціаліст з розвитку, Спеціаліст з аудиту, Консультант з персоналу, Начальник відділу, Спеціаліст з реєстрації, Адміністративний менеджер, Адміністратор стоматології
Возраст: 44 года
Город проживания: Гатное
Готов работать: Гатное, Киев
Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Документознавець, Спеціаліст з розвитку, Спеціаліст з аудиту, Консультант з персоналу, Начальник відділу, Спеціаліст з реєстрації, Адміністративний менеджер, Адміністратор стоматології
Возраст:
44 года
Город проживания:
Гатное
Готов работать:
Гатное, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Павлюченко Наталія Олександрівн
Адреса: м. Київ, вул. С.Стальського, 16-А, кв.59
Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
Січень 2021 – Березень 2022
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення приймальні Київської міської ради з земельних питань Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), категорія «В»

• Прийом та реєстрація клопотань (заяв) фізичних та юридичних осіб в межах повноважень, покладених на відділ;
• Прийом та реєстрація повідомлень про розроблення документації із землеустрою без надання дозволу на розроблення документації із землеустрою у випадках використання мовчазної згоди;
• У межах компетенції первинного аналізу заяв та клопотань зацікавлених осіб щодо можливості їх розгляду по суті.

Участь у підготовці:
• Інформаційно-аналітичних довідок керівництву Департаменту з питань, що належать до компетенції відділу;
• Завдань на проєктування.

Участь у координації документообігу справ, в тому числі передачу їх на розгляд до відповідних посадових осіб та структурних підрозділів Департаменту, на погодження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) та до Київської міської ради відповідно до Регламенту Київської міської ради.

Видача зацікавленій особі або уповноваженому нею представнику резолюцію (доручання) Київського міського голови або заступника міського голови – секретаря Київської міської ради до заяв на розроблення технічної документації та матеріали для розроблення документації (у разі їх наявності).

Розгляд та участь у розгляді вхідної кореспонденції та підготовки запитів до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) щодо отримання витягів з містобудівного кадастру, інформації та інших матеріалів в межах повноважень та завдань, покладених на відділ.

Розгляд та участь у розгляді запитів та звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, громадських об’єднань, народних депутатів та депутатів місцевих рад, адвокатів, нотаріусів, фізичних, юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з питань, що належать до компетенції відділу.

Підготовка та погодження, а також участь у підготовці та погодженні проєктів нормативно-правових актів, що стосуються компетенції сектору, підготовка та участь у підготовці матеріалів для здійснення претензійно-позовної роботи та виконання судових рішень в межах компетенції сектору.

Підготовка та участь у підготовці для відділу організаційного забезпечення Департаменту інформації та документів, що підлягають оприлюдненню на веб-порталі Департаменту. Виконання за доручення керівництва інших обов’язків в межах компетенції відділу.

Червень 2013 – Вересень2015
ТОВ «Аксель Тайм Продакшн», помічник режисера відеомонтажу;
Отримання відзнятого матеріалу, звуку та монтажних карток зі знімального майданчику; Переміщення, обробка, облік, архівування відзнятого матеріалу та звуку; синхронізація та підготовка матеріалу до монтажу.
Жовтень 2012 - Березень 2013
ТОВ «Стиль Мода», продавець-консультант жіночого одягу
Вересень 2010 – Серпень 2012
Радіо Київ 98FM
Помічник директора

Телефонні перемовини, зустріч відвідувачів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, складання планів керівника, контроль виконання поставлених завдань керівникам відділів, моніторинг реклами, підготовка рейтингів радіостанцій для директора, виконання інших доручень директора.

Травень 2008 – Червень 2010
ТОВ «ВІК ОІЛ»
Секретр-референт

• Облік, реєстрація, розгляд і підготовка кореспонденції яка надходить для доповіді керівництву;
• Оформлення (в тому числі документів) і розсилка розподільних документів, листів, факсів;
• Підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
• аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями;
• підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад;
• прийом та реєстрація заяв, пропозицій і скарг;
• організація прийомів відвідувачів;
• прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної/вихідної кореспонденції, підготовка справ до здачі в архів фірми; - технічне забезпечення роботи керівника.
Серпень 2006 – лютий 2008
Солом’янський районний суд м. Києва
Керівник адміністративної канцелярії, помічник судді. Раніше консультант суду, секретар судових засідань.

• Організація роботи канцелярії;
• Забезпечення своєчасної обробки вхідної/вихідної кореспонденції;
• Підготовка відповідей на запити громадян, адвокатів, страхових компаній та державних установ;
• Прийом громадян;
• Складання звітів в Державну судову адміністрацію.;
• Підбір актів законодавства та матеріалів судововї практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи;
• Брала участь у попередній підготовці сдових справ до розгляду, за дорученням судді готувала проекти запитів, листів, інших матеріалів, пв’язаних із розглядом конкретної справи, проекти судових рішень, інших процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів;
• Здійснювала оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим особам, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контролювання своєчасного надсилання копій судових рішень;
• За дорученням судді: - контролювання надходження та приєднання до судової справи відповідних матеріалів; - координувала роботу секретаря судового засідання та надавала йому методичну та практичну допомогу; - здійснювала перевірку совєчасності оформлення протоколів судових засідань у справах, що знаходяться в провадженні суду; - здійснення підготовки та оформлення статистичних даних,звітів, узагальнень, інформації про кількисть та стан розгляду суддею справ усіх категорій та інші доручення судді.
Липень 2004 – грудень 2004
ПП Юридична фірма «ПОКРОВ»
Помічник юриста

• Реєстрація підприємств;
• Складання договорів;
• Складання позовних заяв;
• Проведення співбесіди з кандидатами на зайняття вакантної посади;
• Складання запитів до правоохоронних та судових органів, медичних та інших установ;
• Проведення зустрічей з клієнтами фірми;
• Допомога адвокату в підготовці до судових засідань

Освіта:

Серпень 2004 – червень 2006
Міжгалузевий інститут управління; факультет – юридичний; спеціальність – правознавство.

Вересень 2001 – липень 2004
Коледж «Бакаляр»; факультет – юридичний; спеціальність – правознавство.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: