- Файл
Ернест
Генеральний директор
- Рассматривает должности:
- Генеральний директор, Комерційний директор, Директор із закупівель, Директор виробництва, Директор філії, Директор з персоналу, Регіональний директор
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Днепр, Киев, Львов, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11174284/
Загруженный файл
Файл содержит еще 5 страниц.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Генеральний Директор, Директор, Директор філіалу, Комерційний Директор.
Повна зайнятість.
Вік:46 років
Місто проживання:Павлоград, готовий до релокації
Готовий працювати:Київ, Львів, Одеса, Дніпро.
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи
Директор
з 05.2024 по 09.2024 (4 місяці)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Фабрика дверей Верто», ТМ «VERTO», ТМ «EcoDoors» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво міжкімнатних дверей.
Основні обов’язки:
• Організація роботи і ефективної взаємодії виробничих одиниць, цехів та інших структурних підрозділів підприємства, направлення їх діяльності на досягнення високих темпів розвитку і удосконалення виробництва та продукції.
• Сфери економічної діяльності: виробництво, оптово-роздрібна торгівля, сервісне обслуговування.
• Направлення діяльності персоналу на досягнення високих економічних та фінансових результатів.
• Забезпечення виконання підприємством програми оновлення продукції.
• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства на основі застосування методів обґрунтованого планування (створення виробничого потоку, перепланування виробництва, 5s, Kaidzen, тощо), нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, розповсюдження передового досвіду, а також максимальної мобілізації резервів виробництва шляхом досягнення високих техніко-економічних показників, підвищення технічного рівня і якості продукції, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів.
• Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності виробництва.
• Стратегічне планування, прогнозування, управління ресурсами.
• Досвід проходження різних видів перевірок контролюючими органами (ДПІ, Державного комітету зі статистики, фондів соціального страхування, тощо).
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 65 осіб.
Особисті досягнення: підписання за час роботи контрактів з національними мережами (Епіцентр, Leroy Merlin, АРС Кераміка, Олді).
Генеральний директор
з 03.2021 по 05.2024 (3 роки 2 місяці)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Завод Павлоградспецмаш», ТМ «FSForm» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельного обладнання.
Основні обов’язки:
• Визначення напрямків розвитку підприємства у формуванні цінової, кредитно-банківської, податкової та страхової політики, соціальної діяльності.
• Організація роботи і ефективної взаємодії виробничих одиниць, цехів та інших структурних підрозділів підприємства, направлення їх діяльності на досягнення високих темпів розвитку і удосконалення виробництва та продукції.
• Сфери економічної діяльності: виробництво, оптово-роздрібна торгівля, сервісне обслуговування.
• Направлення діяльності персоналу на досягнення високих економічних та фінансових результатів.
• Забезпечення виконання підприємством програми оновлення продукції.
• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства на основі застосування методів обґрунтованого планування (Створення виробничого потоку, перепланування виробництва, 5s, Kaidzen, тощо), нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, розповсюдження передового досвіду, а також максимальної мобілізації резервів виробництва шляхом досягнення високих техніко-економічних показників, підвищення технічного рівня і якості продукції, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів.
• Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності виробництва.
• Стратегічне планування, прогнозування, управління ресурсами.
• Досвід проходження різних видів перевірок контролюючими органами (ДПА, Державного комітету зі статистики, фондів соціального страхування, тощо).
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 80 осіб.
Особисті досягнення: повернення продукції підприємства на ринок України та рейтингових показників України з восьмого місця на третє. Збільшення продажів перший рік роботи на 105%, скорочення ДЗ на 80%, другий рік роботи збільшення продажів на 15%, третій рік роботи збільшення продажів на 25%.
Комерційний директор
з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Завод Павлоградспецмаш», ТМ «FSForm» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельного обладнання.
Основні обов’язки:
• Запуск та розвиток ключових проектів комерційного департамента.
• Участь у побудові ефективних внутрішніх бізнес-процесів та процесах по розвитку продуктів.
• Оцінка ефективності роботи менеджерів.
• Підготовка пропозицій по покращенню якості роботи підрозділу та кожного окремого співробітника.
• Участь в розробці і реалізації планів по досягненню комерційних показників.
• Формування здорового клімату усередині команди, підвищення продуктивності роботи співробітників, аналіз і зворотні зв'язки.
• Участь у відборі персоналу, процесах адаптації і навчанні.
• Проведення переговорів з постачальниками.
• Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
• Розробка і впровадження трейд-маркетингових активностей.
• Моніторинг ринку.
• Визначення цінових параметрів на продукти.
• Розробка і впровадження індивідуальної системи ціноутворення.
• Аналіз роботи свого департаменту.
• Ведення звітності.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Штат підприємства: 80 осіб. У прямому підпорядкуванні: 19 осіб.
Особисті досягнення: повернення продукції підприємства на ринок України. Збільшення продажів за час займання посади - на 70%, скорочення ДЗ - на 50%.
Керівник філії
з 02.2017 по 07.2020 (3 роки 5 місяців)
Корпорація Snack Production (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Планування і контроль продажів, постановка завдань менеджерам.
• Переговори з торговими мережами, узгодження умов співпраці, робота з ДЗ і асортиментом.
• Трейд-маркетингові активності для торгівельних мереж, додаткова мотивація, акції для.
• Розширення асортименту, залучення нових ТМ.
• Асортиментна і цінова політика, контроль маржинальності по товарним групам, бюджет, управлінська звітність.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору. Керівництво відділом продажів, відділом логістики, складом: загальний штат - 45 осіб.
Особисті досягнення: збільшення продажів щорічно - на 25%, скорочення ДЗ - на 30%.
Керівник філії
з 08.2014 по 12.2016 (2 роки 4 місяці)
Корпорація S.Group (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Відкриття «з нуля» торгової філії (реєстрація, оренда приміщень, відкриття р/р, обладнання дрібнооптового магазину, оформлення документів в державних органах).
• Забезпечення матеріально-технічної бази філії (закупівля оргтехніки, меблів, проведення ремонтно-будівельних робіт).
• Підбір та навчання персоналу, організація роботи структурних підрозділів.
• Розрахунок і контроль виконання бюджету філії, нарахування з/п персоналу, звітність перед головним підприємством.
• Безпосереднє управління торговим відділом, постійний контроль ситуації в торгових точках, переговори з ключовими клієнтами.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору.
Керував філією: штат - 35 осіб.
Особисті досягнення: організація роботи філії «з нуля», досягнення кращих показників в регіоні за прибутковістю і оборотності грошових коштів.
Заступник керівника філії
з 11.2011 по 07.2014 (2 роки 8 місяців)
Корпорація S.I.Group (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Забезпечення виконання планів продажів та оптимізація витрат філії.
• Забезпечення адміністративно-господарської діяльності філії.
• Формування організаційної структури філії. Планування чисельності персоналу, розвиток та управління ефективністю команди.
• Контроль роботи складу та транспортної логістики філії.
• Керівництво постачанням філії, контроль замовлень та залишків.
• Контроль документообігу.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору.
Керував філією: штат - 40 осіб. У прямому підпорядкуванні: 20 осіб.
Особисті досягнення: організація безперебійної роботи філії, зменшення логістичних витрат - на 30%.
Директор
з 09.2010 по 10.2011 (1 рік 2 місяць)
ТОВ Галлоп (Нерухомість)
Спеціалізація фірми: Комерційна нерухомість (оренда офісних та складських приміщень).
Основні обов'язки:
• Контроль та координація роботи всіх підрозділів підприємства (розвиток, оренда, відділ експлуатації).
• Проведення переговорів із орендодавцями про умови оренди.
• Погодження обсягів, термінів та кошторисів на виконання ремонтних робіт.
• Контроль за дотриманням термінів та якості ремонтних робіт.
• Контроль та координація робіт щодо повернення об'єктів оренди при розірванні договорів оренди/суборенди.
• Узгодження умов розміщення реклами, макетів та кошторисів на монтаж та виготовлення.
• Контроль над виконанням умов договорів оренди/суборенди.
• Складання планів розвитку підприємства.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 16 осіб.
Юрист
з 12.2008 по 11.2009 (11 місяців)
ТОВ «Павлограджилстрой» (торгово-виробниче підприємство).
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельної продукції.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• 100% судових рішень за результатами розгляду прийнято на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень під час роботи підприємства.
Юрист
з 10.2007 по 11.2009 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Фабрика дверей Будмайстер» (торгово-виробниче підприємство).
Спеціалізація підприємства: Виробництво міжкімнатних дверей.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• більша частина (85%) судових рішень за результатами розгляду прийнята на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень підчас роботи підприємства.
Юрисконсульт
з 04.2005 по 09.2007 (2 роки 5 місяців)
ОАО «Укртелеком» (Телекомунікації, зв'язок)
Спеціалізація підприємства: Надання телекомунікаційних послуг.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• більша частина (80%) судових рішень за результатами розгляду прийнята на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень підчас роботи підприємства.
Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом
Факультет – право, Кваліфікація – економічне трудове право, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
Програмне забезпечення
MS Office, 1С, BAS ERP, BAS Corp, Акцент.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
Знання та навички
• Чесний, відкритий, працелюбний, порядний і урівноважений.
• Цілеспрямованість - не боюся приймати рішення і нести відповідальність за результати цих рішень.
• Активний у своїй життєвій позиції, швидко навчаюсь, відкритий новому і готовий до складних завдань.
• Аналітичний склад розуму і навички стратегічного планування.
• Хороші комунікаційні навички.
• Адміністративне управління підприємством та департаментами у зрізі підприємства.
• Оперативне та стратегічне управління.
• Генерування та прийняття управлінських рішень.
• Уміння формувати ефективні команди.
• Уміння вести переговори, розуміти потреби і давати зворотний зв'язок.
• Успішний досвід побудови і розвитку стосунків з клієнтами і партнерами.
• Досвід роботи керівником більше 14 років (продуктові і непродуктові групи товарів).
• Великий досвід в керівництві комерційного департаменту і створенні команди у FMCG та B2B.
• Досвід участі в створенні і реалізації трейд-маркетингової стратегії.
• Досвід в пошуку, підборі, підписані умов та запуску дистрибуторів с нуля.
• Запуск філій прямого управління з нуля.
• Орієнтація на цифри в прийняті рішень.
• Здатність самостійно планувати и організовувати роботу якісно та ефективно.
Водійське посвідчення:
• категорія В, С, стаж водіння - 25 років, особисте авто.
Похожие кандидаты
-
Операційний директор
45000 грн, Львов -
Директор компании, заместитель начальника, механик, начальник предприятия
Киев, Полтава , еще 2 города -
Топменеджер
Львов -
CEO | Ресторатор мережі | Отельєр |
Киев -
Директор підприємства
Львов -
Директор підприємства
Днепр, Запорожье , еще 4 города