Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Керівник з продажу

Рассматривает должности:
Керівник з продажу, Керівник магазину, регіональний керуючий, Бізнес-аналітик, Директор філії, Регіональний менеджер
Возраст:
25 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шевчук Сергій Вікторович
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання :
Україна, м. Львів.

Особиста характеристика
Енергійний, відповідальний, ініціативний, проактивний, стресостійкий, комунікабельний, націлений на результат, критичне мислення, виражені лідерські якості, амбіційність. В нестандартних ситуаціях зважено підходжу до прийняття рішень, за які готовий нести відповідальність. Вимогливий до себе і до підлеглих. Постійно розвиваюсь та вдосконалюю свої набуті компетенції. В спілкуванні та упралінні завжди проявляю гнучкість. Вмію аналізувати ситуації та надавати зворотній зв’язок. Високий рівень аналізу KPI та вплив на них. Досвід роботи об’єктами більше 1200кв/м. Керування більше 12 працівниками. Системний підхід до роботи.

Знання комп’ютерних програм :
Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams, 1С – впевнений користувач.

Освіта: Бакалавр
Львівсько Торгівельно Економічний Університет Спеціальність: "Менеджмент", галузь знаннь: "Управління та адміністрування", Львів Вища, з 2016 по 2020 (4 роки).
Магістр
Львівсько Торгівельно Економічний Університет Спеціальність: "Менеджмент", галузь знаннь: "Управління та адміністрування", Львів Вища, з 2022 по 2024
(1,5 роки).

Досвід роботи:

З 10.2022. по 10.2024

Керуючий магазином, компанія «АТЛЕТІКС» обов’язки :
- Управління персоналом: планування,організування мотивація і контроль персоналу;
- Аналіз основних КПІ свого магазину на щоденій основі, ефективність по продавцях, формування плану дій по збільшенню продажів та пропрацювання показників формули товарообігу;
- Контроль і дотримання високого рівня роботи з технвікою ефективних продажів та стандартій фірмового обслуговування клієнтів;
- Контроль за якістю виконання правил стандартів презентації та візуального мерчиндайзингу;
-Регулярне навчання персоналу та створення кадрового резерву;
- Створення оптимальних графіків роботи під час-пік продажів, тех.процесів на щомісячній основі;
- Контроль за товаро матеріальною цінністю компанії і зниження втрат( робота з гнестачами, пересортами);
- Регулярний аналіз ринку кандидатів (телефоне інтерв’ю, співбесіда та оформлення персоналу);
- Контроль за касовою дисципліною та бухгалтерським документообігом;
- Контроль за ефективністю та якістю конвеєрної лінії видачі товару в торгівельний зал( виконання нормативів);
- Ведення документації з охорони праці та пожежної безпеки;
- Забезпечення високого рівня сервісу магазину;

З 10.2021р. по 09.2022р.
Адміністратор магазину, компанія «АТЛЕТІКС» обов’язки:
- Управління персоналом: планування,організування мотивація і контроль персоналу;
- Наставництво для нових співробітників( проходження плану адаптації: ТЕП, СФОК, правила стандартів презентації та тех.процеси)
- Робота з клієнтоорієнтованістю;
- Реалізація планограм, зонування та стандартів презентації;
- погодинний щоденний, щотижневий аналіз КРІ з наданням зворотнього зв’язку підлеглим над точками росту;
- Організація і контроль документообігу в магазині;
- Створення позитивного клімату в колективі;
- Дотримання та контроль високого рівня виконання тех.процесів

З 12.2020р. по 10.2021р.
Адміністратор магазину, компанія «СПОРТМАСТЕР» обов’язки:
- Управління персоналом: планування,організування мотивація і контроль персоналу;
- Наставництво для нових співробітників( проходження плану адаптації: ТЕП, СФОК, правила стандартів презентації та тех.процеси)
- Робота з клієнтоорієнтованістю;
- Реалізація планограм, зонування та стандартів презентації;
- погодинний щоденний, щотижневий аналіз КРІ з наданням зворотнього зв’язку підлеглим над точками росту;
- Організація і контроль документообігу в магазині;
- Створення позитивного клімату в колективі;
- Дотримання та контроль високого рівня виконання тех.процесів

З 10.2019 по 12.2020
Продавець-консультант, компанія «СПОРТМАСТЕР» обов’язки:
-Високий рівень обслуговування, доримання техніки ефективних продажів та стандартів фірмового обслуговування;
- Робота з стандартами презентації;
- Виконання тех.процесів;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: