Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Єгор

Керівник аудиторської служби, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник аудиторської служби, Аудитор, Керівник відділу продажу, Керівник транспортного відділу, Начальник виробництва, Дизайнер меблів, Менеджер з транспорту, Начальник управління
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
22 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Запорожье, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу постачання та закупок

с 07.2025 по наст. время (1 месяц)
Luckytrade, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Займаю посаду керівника відділу постачання та паралельно є помічником директора мережі магазинів “LT MARKET”- дочірня компанія оптового складу Luckytrade, з 16.07.2025. За цей час з результатів моєї роботи можу відокремити наступне:
-Розробка двох стандартів викладки та виставки торгівельного залу, а саме запровадження привʼязку сегментів один до одного, подолавши некоректність викладки на вітринах.
-Було замінено, введено та налагодженно співпрацю з постачальником по каві, а саме «CoffeArt», задля підняття середнього чеку, а саме дод.продажу гарячих напоїв. Було проведено переговори з постачальником мною особисто, що дало можливість отримати кращі умови у порівнянні з минулим постачальником, а саме зменьшити вартість закупки на 23.1% та підняти націнку на кінцевий вироб +72% не змінивши ціни виходу.

Це мої невеликі результати за 13 днів. По мірі розвитку, дописуватиму свої результати.

Операційний директор

с 12.2024 по 05.2025 (5 месяцев)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Зайняв посаду у кризових умовах, за цей часу в своїй роботі можу відокремити наступне:
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства.
-Займався задачами комерційного директора:

-Налагоджено промо-календарі з декількома постачальниками
-Вів декілька категорій товару: кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, снекову групу, частково алкоголь та воду,соки
-Сформовано асортимент категорій майже з нуля(прийняв полки пустими) по кондитерським виробам, снекам, хлібобулочних виробах
-У зв’язку з складною ситуацією у компанії, при перезаключенні договорів НЕ допустив втрати умов що були заключені до цього, були прециденти з боку постачальників зменьшити маркетинг, перестати платити ретро-буноси, зменшення відстрочки на платежі. Всі умови були збережені, жодної договірної позиції компанія не втратила.
-Було сформовано нову прикасову зону з нуля(повернув та ключив договір з постачальником по ТМ ТВІКС, Марс, Орбіт, Дірол та інші)
-Розширив асортимент по алкоголю, завів нові позиції, отримавші найнижчі ціни відповідно моніторингу по конкурентах, отримав маркетинг, не зважаючи на долю СТМ в 90%.
На позиції операційного директора:
-Подолав прострочку на вітрині, через збільшення санкійних мір та комунікацією з незалежним ревізором-аудитором від власника компанії, всі ці «інструменти допомогли зменшити знаходження прострочки до нуля
-було налагоджено зворотній зв’язок між мною та директорами магазинів, задля більш швидкого реагування на критичні ситуації(поламки, конфліктні ситуації, крадіжки, тощо)
-провів дві оптимізації персоналу, задля зменшення витрат компанії(рішення власника, були інші можливості вийти з кризи, але власник не хотів дослухатись до мене та колег)
-Відкрив 3 торгівельні точки з нуля, сам особисто приймав участь у плануванні викладки, у самій викладці товару, разом із керівником команди відкриття, особисто приїжджав на обʼєкти та контролював процес ремонту
-Провів ребрендинг 4 торгівельних точок

Керівник аудиторської служби

с 10.2022 по 05.2024 (1 год 7 месяцев)
Global Spirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша), Івано-Франківськ (Харчова промисловість)

Працював в компанії не офіційно.
Починав працювати як звичайний аудитор, перевіряв роботи торгівельних відділів на території всієх західної частини країни. Перевіряв наступне:
-робота торгових агентів
-робота супервайзера
-робота директора представництва
-перевірка представленості у ТТ клієнта а саме: відсоток долі на поличці, ціноформування(ціна мала бути не більше визначеного показника), представленність по SKU.
-Перевірка складів компанії на: пожежну безпеку, охорону безпеку, облік працівників складу: комплектувальники, водії, експедитори, керівник складу/логіста
Перевіряв такі канали продажів як Роздріб( ФОПи та/або ТОВи), регіональні мережі(мережі представлені в декількох регіонах), національні мережі(Сільпо, АТБ, Епіцентр і тд.) та АЗК(ОККО, УкрНафта і тд.)
За 6 місяців став страшим аудитором(керівником відділу), почав створювати свою команду, спочатку 2 аудитори, повністю навчені з нуля мною особисто, до моїх задач додався облік їх затрат по проживанню, паливу і компенсаціями. Ще з часом, набрав ще двох аудиторів.
Останні два місяці в компанії, перейшли на дистанційний варіант роботи, перевіряли торгових то їх фото-звітах, я в цей час паралельно вчив експедиторів фотографувати вітрини магазинів по яких вони їздять, тобто, вичв їх перевіряти роботи торгових.

Ревізор

с 09.2018 по 10.2022 (4 года 1 месяц)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Працював у компанії неофіційно. Працював у період студенства, паралельно вчився у коледжі, працював повний робочий день.
У особисті обов’язки входило:
-перевірка стандартів продажів
-перевірка санітраних норм
-перевірка внутрішньої документації
-перевірка якості обслуговування
-перевірка виконання акційних домовленостей
-перевірка акцизних норм(цілесність акцизних марок)
З 2020 року був ревізором від Виконавчого Директора Компанії, задля більш швидкого реагування на ситуації, покращення ревізій та введення іновацій.
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства

Образование

Запорізький Національний Університет

Право, Запоріжжя
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

Знания и навыки

  • Користувач 1С
  • Продаж продовольчих товарів
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Аналіз продажу
  • ABC/XYZ-аналіз
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Відповідальність
  • MS Word
  • Організованість
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Чесність
  • Привітність
  • Дисциплінованість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Адаптивність
  • Доброзичливість

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Рекомендации

  • Музиченко Владислав

    Музиченко Владислав

    Аудитор, Global Spirits

    Контактные данные скрыты
  • Котенко Людмила

    Котенко Людмила

    Куратор Магвзинів, Економ Плюс

    Контактные данные скрыты
  • Гречка Ксенія

    Гречка Ксенія

    Директор Магазинів, Економ Плюс

    Контактные данные скрыты
  • Округина Людмила

    Округина Людмила

    Директор Магазинів, Економ Плюс

    Контактные данные скрыты
  • Козлітін Олександр

    Козлітін Олександр

    Виконуючий обовʼязки комерційного директора, Економ Плюс

    Контактные данные скрыты
  • Зубков Станфслав

    Зубков Станфслав

    Куратор відділу АГО, Економ Плюс

    Контактные данные скрыты

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: