Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Заступник керівника, менеджер, управитель з адміністративної діяльності

Возраст:
47 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Варнакова Ольга Олександрівна

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 27.08.1977
Освіта: вища (молодший спеціаліст), Харківський машинобудівний коледж, спеціальність: Механічні вимірювання (сертифікація, стандартизація, контроль якості – метролог)

Досвід роботи:
2024 туристична фірма «E-Line Tour»
Посада: супроводжуюча (стюардеса-гід) у міжнародних туристичних автобусних перевезеннях

Функціональні обов'язки:
- облік та розсадка пасажирів згідно з заявленими списками
-забезпечення безпеки та комфорту в автобусі (опис поїздки, міста, проходження кордонів, спілкування з митниками та паспортистами, вирішення спірних ситуацій)
- консультація туристів
- заповнення та ведення документації
- допомога водіям

2023–2024 готельно-ресторанний комплекс «Геліос»

Посада: заступник керівника (адміністратор)
Функціональні обов'язки:
- організація роботи персоналу (підбір та стажування співробітників, графіки виходу на роботу, контроль за дотриманням якості обслуговування гостей)
- Контроль за дотриманням касової дисципліни
- Проведення інвентаризацій, контроль складу
- робота з гостями (замовлення банкетів, весіль, при необхідності допомога в обслуговуванні, виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- Складання звітів, обробка первинної документації
- робота з постачальниками
2015–2023 ПТ “Ломбард “Кіт гпуп плюс” ТОВ “Кіт груп” та компанія”
Посада: заступник керівника (менеджер управитель з адміністративної діяльності . Штат компанії 45 осіб.
Функціональні обов'язки:
- ведення діловодства
- робота з первинними касовими документами
- оформлення договорів, а також їх пролонгація
- Оформлення звітів
- підбір персоналу
- навчання (стажування) персоналу
-формування та ведення особових справ співробітників
-складання та контроль графіків роботи та відпусток
-розробка інструкцій для роботи працівників
-складання планів роботи (місяць, квартал, рік)
-нарахування заробітної плати (преміювання)
-аналітична робота в ПЗ
- Проведення щомісячної інвентаризації (аудит)
-робота з клієнтами (виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- відкриття нових відділень з «нуля»
-Рішення всіх поставлених завдань для безперервної роботи відділень (господарські потреби, орг.техніка, метрологія і т.д)

Додаткова інформація: Досвідчений користувач ПК, працюю із програмами EXCEL, WORD, 1С та іншими офісними програмами.
2014 - Січень 2015 ПТ "Ломбард Кредит Фінанс" касир-експерт
2008 - 2014 ТОВ “Харківська ювелірна фабрика” контролер напівфабрикатів та готової продукції
2005 -2008 ТОВ Кінотеатр ім. О. Довженка” адміністратор

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: