- Файл
Надія
Керівник юридичного відділу
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11262416/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Начальник юридичного відділу
[
Досвід роботи
Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Начальник відділу правового забезпечення (з 2019 року відділ перейменовано на «Юридичний відділ») 10/2017 - дотепер
Посадові обов’язки:
Управління роботою відділом:
• Організація та управління роботою команди юристів, забезпечення ефективної взаємодії між співробітниками;
• Здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо основних завдань, які покладені на відділ;
• Організовує роботу відділу, забезпечує виконання плану роботи відділу з питань, що стосуються його функцій;
• Розробка посадових інструкцій працівників відділу, розподіл обов’язків між працівниками відділу;
• Участь в роботі з добору та розстановки кадрів відділу, підвищення їх кваліфікації, координація проходження практики і стажування
студентами навчальних закладів та претендентами на посади у відділі;
• Розробка та здійснення заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
• Регулярна розробка подання про заохочення працівників, про преміювання працівників відділу або накладання на них дисциплінарних
стягнень, тощо;
• Представництво відділу на сесіях, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю відділу;
• Постійна робота над підвищенням свого та підлеглих працівників освітнього та професійного рівня.
Здійснення функцій юридичного забезпечення та контролю у діяльності Академії:
• Забезпечення методичного керівництва правовою роботою Академії, надання правової допомоги структурним підрозділам;
• Координація взаємодії Відділу з іншими структурними підрозділами Академії;
• Створення і впровадження внутрішніх нормативних актів, політик та процедур для забезпечення правової безпеки Академії;
• Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру,
які готуються в Академії, а також, у разі потреби, участь у підготовці цих документів;
• Керівництво роботою щодо зміни діючих або визнання таких, що втратили чинність, наказів та інших нормативних актів, виданих
Академією;
• Вжиття заходів щодо зміни або скасування правових актів Академії, виданих з порушеннями чинного законодавства;
• Розробка пропозицій щодо усунення порушень та недоліків господарсько-фінансової діяльності Академії;
• Організація та ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства і нормативних актів з питань діяльності Академії;
• Розробка та впровадження довгострокових стратегій для юридичної підтримки Академії, передбачення юридичних ризиків і розробка заходів
для їх мінімізації;
• Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності Академії;
• Участь у розробленні умов та укладанні колективних договорів, а також у розробленні і реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни в
Академії;
• Підписання та візування документів в межах своєї компетенції.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Проведення тренінгів та семінарів для співробітників з питань дотримання законодавства та правових аспектів діяльності Академії;
• Забезпечення необхідною інформацією про чинне законодавство, а також організовує роботу з ознайомленням посадових осіб Академії з
нормативними актами, які стосуються їх діяльності;
• Підготовка висновків на пропозицій про притягнення працівників Академії до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
• Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності Академії, розробка типових проєктів договорів;
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документа-ції
для укладання договору);
• Допоміжна юридична робота тендерному комітету (договори, довідки, тощо).
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Представлення інтересів Академії у судах та органах виконавчої служби на усіх стадіях судового провадження;
• Керівництво роботою з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ, а також практики укладання і
виконання договорів;
• Представлення інтересів Академії в державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
• Взаємодія з адвокатами, нотаріусами та іншими фахівцями для отримання спеціалізованої правової допомоги;
• Виконання інших вказівок керівництва Академії, що стосуються ро-боти начальника відділу.
Досягнення:
1. Створення структури: Розробила організаційну структуру юри-дичного відділу, визначила функції та обов'язки співробітників.
2. Розробка політик: Впровадила внутрішні регламенти та проце-дури для забезпечення правової безпеки Академії.
3. Набір команди: Підбирала та навчала юристів, формуючи ефек-тивну команду професіоналів.
4. Оптимізація процесів: Оптимізувала юридичні процеси, що під-вищило ефективність роботи.
5. Забезпечення відповідності: Налагодила систему моніторингу змін у законодавстві для своєчасного реагування на нові вимоги.
6. Успішне проходження акредитації: Забезпечила відповідність за-кладу вимогам, що дозволило отримати акредитацію.
Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Завідувач сектору правового забезпечення 04/2012 - 10/2017
Посадові обов’язки:
Управління роботою відділом:
• Організація та управління роботою команди юристів, забезпечення ефективної взаємодії між співробітниками;
• Здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо основних завдань, які покладені на відділ;
• Організовує роботу відділу, забезпечує виконання плану роботи відділу з питань, що стосуються його функцій;
• Розробка посадових інструкцій працівників відділу, розподіл обов’язків між працівниками відділу;
• Участь в роботі з добору та розстановки кадрів відділу, підвищення їх кваліфікації, координація проходження практики і стажування
студентами навчальних закладів та претендентами на посади у відділі;
• Розробка та здійснення заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
• Регулярна розробка подання про заохочення працівників, про преміювання працівників відділу або накладання на них дисциплінарних
стягнень, тощо;
• Представництво відділу на сесіях, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю відділу;
• Постійна робота над підвищенням свого та підлеглих працівників освітнього та професійного рівня.
Здійснення функцій юридичного забезпечення та контролю у діяльності Академії:
• Забезпечення методичного керівництва правовою роботою Академії, надання правової допомоги структурним підрозділам;
• Координація взаємодії Відділу з іншими структурними підрозділами Академії;
• Створення і впровадження внутрішніх нормативних актів, політик та процедур для забезпечення правової безпеки Академії;
• Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру,
які готуються в Академії, а також, у разі потреби, участь у підготовці цих документів;
• Керівництво роботою щодо зміни діючих або визнання таких, що втратили чинність, наказів та інших нормативних актів, виданих
Академією;
• Вжиття заходів щодо зміни або скасування правових актів Академії, виданих з порушеннями чинного законодавства;
• Розробка пропозицій щодо усунення порушень та недоліків господарсько-фінансової діяльності Академії;
• Організація та ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства і нормативних актів з питань діяльності Академії;
• Розробка та впровадження довгострокових стратегій для юридичної підтримки Академії, передбачення юридичних ризиків і розробка
заходів для їх мінімізації;
• Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності Академії;
• Участь у розробленні умов та укладанні колективних договорів, а також у розробленні і реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни
в Академії;
• Розробка установчих документів (юридичні особи приватного та публічного права), колективних договорів, протоколів загальних зборів
учасників (засідання учасника), тощо;
• Надання порад та рекомендацій керівництву Академії з усіх юридичних питань, включаючи питання трудового права, корпоративного
права, договірного права та інтелектуальної власності;
• Підписання та візування документів в межах своєї компетенції.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Проведення тренінгів та семінарів для співробітників з питань дотримання законодавства та правових аспектів діяльності Академії;
• Забезпечення необхідною інформацією про чинне законодавство, а також організовує роботу з ознайомленням посадових осіб Академії з
нормативними актами, які стосуються їх діяльності;
• Підготовка висновків на пропозицій про притягнення працівників Академії до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності підприємства, розробка типових проєктів договорів;
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документації
для укладання договору);
• Допоміжна юридична робота тендерному комітету (договори, довідки, тощо).
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Представлення інтересів Академії у судах та органах виконавчої служби на усіх стадіях судового провадження;
• Керівництво роботою з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ, а також практики укладання і
виконання договорів;
• Представлення інтересів Академії в державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
• Взаємодія з адвокатами, нотаріусами та іншими фахівцями для отримання спеціалізованої правової допомоги;
• Виконання інших вказівок керівництва Академії, що стосуються роботи начальника відділу.
Досягнення:
1. Побудова юридичного відділу з нуля: Організувала структуру та процеси, що забезпечили ефективну роботу команди.
2. Успішне проходження акредитації: Забезпечила відповідність закладу вимогам, що дозволило отримати акредитацію.
3. Захист інтересів у судах: Досягнула успіху в 90% судових справах, представляючи Академію.
4. Розробка нових політик: Впровадила внутрішні регламенти, що покращили дотримання законодавства.
5. Покращення договорної роботи: Впровадила систему перевірки та узгодження договорів, що скоротило час їх укладення та зменшило
кількість юридичних помилок.
Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Юрисконсульт (Єдиний) 10/2017 - дотепер
Посадові обов’язки:
Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності підприємства (роботи, послуги, поставка, купівля-продаж, оренда нерухомого майна
до 1 та більше 3-х років, науково-дослідні роботи, меморандуми про співпрацю, про нерозголошення комерційної таємниці, про передачу
(відчудження) виключних майнових прав інтелектуальної власності, тощо);
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документації
для укладання договору);
Робота з організаційними документами підприємства:
• Розробка установчих документів (юридичні особи приватного та публічного права), колективних договорів, протоколів загальних зборів
учасників (засідання учасника), тощо;
• Розробка положень, інструкцій, порядків, тощо;
Супровід реєстрації внесення змін до відомостей про юридичну особу:
• Перереєстрація установчих документів;
• Зміна даних про керівника підприємства;
• Зміна даних про засоби зв’язку підприємства.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Підготовка претензій (95% успішних кейсів вирішення спорів в досудовому порядку);
• Підготовка позовних заяв, клопотань та інших процесуальних документів до суду.
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Подання звітів про здійсненні стягнення з доходів боржників виконавцям;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Підготовка висновків та надання консультацій з правових питаннях, що виникають у процесі діяльності підприємства:
• Перевірки контрагентів;
• Робота з державними реєстрами;
• Робота з об'єктами державної власності.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Щодо притягення працівників до відповідальності;
• Щодо відпусток;
• Щодо звільнення з роботи за ініціативою роботодавця;
• Оформлення табелю у випадку втрати зв’язку з працівником, тощо.
Освіта
Державний університет інфраструктури та технологій 09/2020 - 06/2023
спеціальність "Право"
Доктор філософії
Національний авіаційний університет України 09/2005 - 06/2009
спеціальність "Правознавство"
Спеціаліст
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова 09/1992 - 06/2003
спеціальність " Початкове навчання"
Спеціаліст
Досвід в програмному забезпеченні
MS Officе Adobe Creative suite LIGA360
Мови
Українська Рідна Англійська Pre-Intermediate (A2)
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Киев -
Начальник юридичного відділу
Киев, Обухов -
Заступник керівника департаменту персоналу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 5 городов -
Адвокат, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, кадрів, безпеки, виконавчий директор
40000 грн, Киев -
Заступник начальника відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков