Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/11287230/
Спеціаліст з тендерів, інспектор відділу кадрів, помічник керівника, офіс-менеджер
- Вид занятости:
- неполная
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Помічник керівника
с 01.2023 по наст. время
(2 года 7 месяцев)
Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру
Помічник керівника/в.о. інспектора з кадрів/помічник бухгалтера.
1. Впевнений користувач ПК ( MC Word, Excel, 1C та інші).
2. Ведення документообігу.
3. Участь в закупівлях (площадки Ariba, Integra, Prozorro, SmartTender, APS та інші).
4. Ведення кадрового діловодства (прийняття, звільнення, відпустка, оформлення трудових договорів і трудових книжок, штатних розписів, складення наказів, положень підприємства).
5. Оформлення та ведення особистих справ працівників.
6. Підготовка договорів.
7. Оформлення перепусток на об‘єкти.
8. Підготовка пакету документів перед та під час виконання робіт.
9. Допомога підрозділу охорони праці.
Інженер
с 04.2021 по 11.2022
(1 год 7 месяцев)
ТОВ, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Помічник керівника
1. Впевнений користувач ПК ( MC Word, Excel та інші).
2. Ведення документообігу.
3. Оформлення перепусток на об‘єкти.
4. Підготовка пакету документів перед та під час виконання робіт.
5. Участь в закупівлях (площадка Integra).
Помічник керівника
с 11.2020 по 01.2021
(2 месяца)
ТОВ, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Керівник підприємства
с 03.2020 по 07.2022
(2 года 4 месяца)
ФОП, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Помічник керівника
с 09.2018 по 10.2020
(2 года 1 месяц)
ТОВ, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Помічник керівника/в.о. інспектора з кадрів/помічник бухгалтера.
1. Впевнений користувач ПК ( MC Word, Excel, 1C та інші).
2. Ведення документообігу.
3. Участь в закупівлях (площадки Ariba та Prozorro).
4. Ведення кадрового діловодства (прийняття, звільнення, відпустка, оформлення трудових договорів і трудових книжок, штатних розписів, складення наказів, положень підприємства).
5. Оформлення та ведення особистих справ працівників.
6. Підготовка договорів.
7. Оформлення перепусток на об‘єкти.
8. Підготовка пакету документів перед та під час виконання робіт.
9. Допомога підрозділу охорони праці.
Знания и навыки
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- MS Excel
- MS Word
- Ведення документації
- Організованість
- MS Office
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- MS PowerPoint
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Неконфліктність
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст з персоналу
25000 грн, Удаленно -
Спеціаліст з персоналу
25000 грн, Удаленно -
Фахівець з пошуку персоналу
25000 грн, Удаленно -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
25000 грн, Удаленно, Нежин -
Асистент HR-відділу
Удаленно, Киев -
Адміністратор, помічник керівника
Удаленно, Одесса, Другие страны