Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ольга

Коуч, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Коуч, Керівник call-центру, Керівник відділу продажу
Вид занятости:
полная
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 01.2025 по наст. время (7 месяцев)
IMI, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Результативний керівник із понад 6 місяцями досвіду трансформації контакт-центру в системний, ефективний відділ продажу. Успішно вирішила кризу плинності кадрів, вибудувала бізнес-процеси з нуля, підвищила якість клієнтського сервісу та впровадила контроль ключових показників. Володію навичками стратегічного управління, навчання персоналу, аналітики KPI та побудови комунікацій між відділами.

КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ

* Провела 40+ співбесід, сформувала нову команду з 16 операторів
* Ініціювала та реалізувала 3 етапи внутрішнього навчання
* Впровадила систему контролю KPI: конверсія, швидкість обробки, середній чек
* Зменшила кількість пропущених дзвінків на 85%
* Налагодила крос-функціональну комунікацію з іншими відділами
* Побудувала систему звітності для керівництва (щотижневий аналіз роботи відділу)

КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАВИЧКИ

* Управління командою продажів та контакт-центром
* Створення та впровадження бізнес-процесів
* Рекрутинг та адаптація персоналу
* Проведення навчань, наставництво
* Аналітика продажів, контроль KPI
* CRM-системи, звітність, оптимізація операцій
* Комунікація з суміжними відділами
* Антикризове управління

МЕТА

Розвиватися як керівник, який не просто виконує, а "будує систему з нуля". Цікавлять проєкти, де потрібні ініціатива, аналітика, стратегічне мислення і вміння “запустити з хаосу”.

Керівник call-центру

с 10.2022 по 09.2024 (1 год 11 месяцев)
Вечір Телеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Почала свою професійну діяльність в компанії з оператора контакт-центру та за короткий час досягла високих результатів своєї діяльності і була підвищена до посади керівника.
До основних обов’язків під час роботи в контакт-центрі компанії входило: планування графіків роботи операторів враховуючи прогнози завантаженості лінії, прослуховування дзвінків та оцінка чатів, планування задач, написання скриптів та інструкцій, також планування річного бюджету підрозділу та звітності по нарахуванню заробітної платні.
Успішно здійснювала управління командою 16 операторів та 12 менеджерів ЦОА, оптимізувала робочі процеси, проводила навчання по продукту і клієнтоорієнтованості.
Підвищила показники якості обслуговування, забезпечила виконання КРІ відділу на 95%.
Впровадила посади Супервізор КЦ та Старший менеджер ЦОА, сформувала функціонал та систему мотивації.
Приймала участь в співбесідах та відборі кандидатів на посади операторів та менеджерів ЦОА, проводила вступні навчання та адаптацію нових співробітників.
Впровадила систему щомісячних атестацій всередині підрозділу.

Менеджер з продажу

с 06.2020 по 08.2021 (1 год 2 месяца)
СанТеплоЕнерго, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Щомісячне виконання планів продажів на рівні 110-120% завдяки ефективним холодним дзвінкам та високій конверсії переговорів
Створення власної бази клієнтів;
Підтримка показника утримання клієнтів через системну роботу з запереченнями та швидке вирішення проблемних питань;
Розробка стандартної презентації послуг компанії яка підвищила ефективність першого контакту.

Дополнительное образование и сертификаты

S.A.B.O.N.E Визначення критеріїв вибору клієнта

2024

Клієнтоорієнтований сервіс

2023

5 кроків успішного продажу

2022

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички
Офісні пакети (MS Office - Word, Excel, PowerPoint);
Обробка даних та аналітика (Excel, Google Таблиці);
Система управління проектами Worksection;
1С.

Особисті якості
готовність брати на себе відповідальність та приймати складні рішення;
вміння активно слухати та розуміти потреби клієнтів і співробітників.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: