Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

HR-менеджер

Рассматривает должности:
HR-менеджер, HR-директор, Інспектор з кадрів, Рекрутер, HR-генераліст, Менеджер з підтримки клієнтів
Возраст:
43 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Титик Ольга Ігорівна
HR-менеджер
Місто:Львів
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
ТОВ “Бус Систем” (ІТ,продажі)
в.о. HR-директора з 01.10.2023 по 28.02.2025
HR-менеджмент
Стратегія та процеси НR: Працювала над розробкою та впровадженням НR-стратегії компанії, над розвитком орг. структури компанії. Провела оптимізацію та автоматизацію HR-процесів.
Партнерство з керівництвом: Підтримувала тісну співпрацю та комунікацію з керівниками компанії та керівниками відділів щодо узгодження HR-ініціатив, консультування керівників з питань управління командами.
Адаптація: Забезпечувала організація та супровід повного циклу онбордингу нових працівників. Супровід у період випробувального терміну, збір зворотного зв'язку. Вирішення побутових та комунікаційних питань.
Управління продуктивністю: Провела систему оцінки роботи працівників методом 180 градусів та оцінки керівників методом 360 градусів. Проведення HR-метрик, опитувань, анкетувань, зустрічей 1:1, отримання регулярних фідбеків, їх аналіз та розробка заходів підвищення продуктивності команди.
Мотивація: Забезпечила систематизацію та постійний супровід всіх проектів мотивації працівників, доповнення новими заохоченнями. Впровадження проектів нематеріальної мотивації;
Корпоративна культура та бренд роботодавця: Займалась організацією та проведенням корпоративних свят, днів народжень, презентацій, тімбілдінгів та конкурсів online та offline формату, направлених на згуртування команди та підтримання позитивного мікроклімату в колективі. Закупки та розсилки працівникам подарунків, призів, корпоративного мерчу компанії. Займалась збором інформації та написанням корпоративної книги компанії.
Підтримка регулярної комунікації в компанії: постійно публікувала на ресурсах компанії оголошення, розсилки, повідомлення.
Пошук персоналу:
Займалась розробкою та впровадженням рекрутингової стратегії для компанії;
Здійснювала наставництво та контроль процесу рекрутингу в компанії( у підпорядкуванні 2-є рекрутерів);
Проводила пошук та підбір персоналу різних рівнів: топ-менеджмент, ІТ-спеціалісти, адміністративний персонал, лінійний персонал, масовий найм.
Проводила пошук та залучення персоналу через внутрішні та зовнішні джерела,на українському та європейському ринках.
Співпрацювала та комунікувала із керівниками підрозділів, щодо визначення та узгодження профілів вакансій та карт посад.
Здійснювала розміщення вакансій на джоб порталах та в соц мережах.
Займалась організацією та проведенням всіх етапів найму від знайомства до джоб оферу:
- проведення первинного етапу відбору та аналізу резюме;
- проведення інтерв'ю методом перевірки особистих, корпоративних та професійних компетенцій;
- організація та супровід співбесід з керівництвом компанії та кандидатом;
- надання фідбеків на всіх етапах відбору;
Проводила моніторинг та аналіз ринку праці;
Запровадила роботу з кадровим резервом;
Кадрове діловодство:
Ведення кадрового діловодства ФОП і ТОВ:
- підготовка наказів, договорів цпх.
- ведення особових справ
- внутрішня кадрова звітність;
- ведення журналів по охороні праці;
- розробка посадових інструкцій;
Контроль за дотриманням трудового законодавства
Комунікація з бухгалтерією щодо нарахувань
Вирішення кадрових питань з працівниками
Робота в системі Бітрікс24, Google Workspace;
ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент», Львів (готелі та ресторани)
Менеджер з персоналу з 02.2017р по 30.09.2023р.
Кадрове діоводство
Організація роботи та ведення кадрового діловодства віддалених підрозділів компанії
Участь у розробці внутрішніх стандатрів, документів, звітів для відділу кадрів;
Кадровий супровід 2 юр. особи, 5 ФОП, 5 структурних підрозділів. Штат персоналу 250 чол.
-оформлення наказів про прийом, переведення та звільнення працівників у відповідності до КЗпП України
-підготовка трудових договорів.
-підготовка табелів роб.часу, графіків виходів на роботу,
-заповнення листків непрацездатності, підготовка протоколів.
-офомлення та облік відпусток, формування графіків відпусток
-формування та ведення особових справ працівників,
-ведення обліку та зберігання трудових книжок,
-ведення журналів реєстрації кадрових наказів;
-складання штатних розписів, ведення штатної книги.
-оформлення дисциплінарних стягнень, премій, вирішення нестандартних питань та ситуаці
-робота в програмі 1С 8 версія;.
-співпраця з банком по виготовленні з/п карток
-розробка посадових інструкцій.
-підготовка звітності для керівництва та для контролюючих органів.
-консультування працівників компанії з питань трудового законодавства та кадрових питань.
-підготовка довідок про доходи та трудову діяльність.
ТОВ, «Клінгспор» Львівська обл. (промисловість та виробництво)
Hr Generalist з 08.2016 по 02.2017
Аналіз НR-процесів компанії та підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення;
Розробка та впровадження програми адаптації;
Розробка політики опитувань, проведення опитувань персоналу, написання анкет та тестів, презентація результатів (використання Google-Docs);

Навчання персоналу:
-аналіз потреб персоналу в розвитку та навчаннях (написання та проведення тестувань, інтерв'ю);
-розробка та проведення внутрішніх тренінгів;
-пошук та залучення стронніх навчальних організацій;
-організація та адміністративна підтримка наданих навчальних послуг сторонніми організаціями;
-бюджетування;

Пошук персоналу:
-розробка карт компетенцій (профілів посад);
-самостійний пошук кандидатів через інтернет-ресурси, засоби масової інформації, співпраця з кадровими агенствами;
-аналіз резюме, проведення співбесід;

Кадрове діловодство:
-робота в програмі 1С.8., штат компанії 150 чол.;
-прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, табелі, графіки роботи (згідно КЗпП України);
-підготовка звітності по пресоналу для головного офісу в Німеччині (англійською мовою);
-співпраця з банком по виготовленні з/п карток.
ТзОВ "Транс-Сервіс-1", Львів (вантажні перевезення)
Менеджер з персоналу з 10.2012 по 06.2016 (3 роки 8 місяців)
Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом:
-організація набору та відбору персоналу різних рівнів: масовий набір робочого персоналу, підбір спеціалістів середньої та вищої ланки;
-пошук кандидатів / Хедхантинг;
-організація співпраці з інтернет-порталами, рекламними агенціями та навчальними закладами;
-презентація компанії на ярмарках вакансій;
-формування профілю вакансій;
-проведення телефонних та скайп інтерв'ю;
-проведення попередніх співбесід, організація співбесід з керівниками підрозділів;
-оцінка кваліфікації кандидатів та їх відбір згідно із вимогами до компетенції працівника;
-адаптація персоналу, координація проходження випробувального терміну;
-формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;

Кадрове діловодство:
-кадрова підтримка штату працюючих до 2000 чол.;
-внесення кадрової інформації в систему кадрового обліку 1С. 8 версія
-оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників у відповідності до норм чинного трудового законодавства;
-ведення книг реєстрації прийомів та звільнення працівників;
-ведення обліку та зберігання трудових книжок, внесення записів до них, ведення книг обліку трудових книжок, визначення трудового стажу;
-підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
-ведення та зберігання особових справ працюючих та звільнених працівників;
-оформлення всіх видів відпусток працівників;
-підготовка кадрової інформації для внутрішньої звітності компанії, формування звітів в програмі 1С 8;
-реєстрація кадрових наказів, ведення книги реєстрації кадрових наказів;
-участь в створенні нормативної бази документів (посадові інструкції, накази, положення…);
-підготовка документів для виготовлення зарплатних карток, організація їх видачі працівникам, інформаційна підтримка користувачів карток, ведення реєстрів;

ТзОВ "Агрокультура", м.Рогатин (сільське господарство, рослинництво)
Помічник керівника відділу земельних ресурсів, касир з 11.2010 по 10.2012 (1 рік 11 місяців)
Укладання договорів оренди на земельні паї, підготовка до реєстрації; ведення обліку земельних ресурсів; підготовка звітності по землі; організація та проведення видачі орендної плати за земельні паї населенню (касир); рознесення платежів по статтях витрат в системі 1С Бухгалтерія 8 версія; координація та контроль роботи відділу земельного обліку;
ТОВ "УФО", м.Київ (виробництво та реалізація світлових обігрівачів)
Асистент генерального директора з 12.2009 по 09.2010 (9 місяців)
Збір та аналіз фінансової та комерційної інформації для керівника (звітність, аналітика); підгтовка засідань та нарад вищого керівництва (протоколювання); ведення журналу задач департаментів компанії та котороль їх виконання; підготовка та участь у проведенні кредитних комітетів; планування робочого графіку керівника, організація зустрічей, відряджень,співбесід; ведення документообігу компанії; офіс-менеджмент;
Участь у розробці корпоративної книги, оганізації корпоративних заходів.

МПП Фірма "Ерідон", (продаж с\г продукції)
Помічник керівника департементу засобів захисту рослин з 08.2008 по 12.2009 (1 рік 4 місяці)
Організація навчальних семінарів-тренінгів для преставництв компанії, співпраця з тренінговими агенствами, готельно-рестранними комплексами;
Підготовка корпоративних міроприємств;
Створення електронної бази сертифікатів на продукцію; контроль та аналіз інвентаризації складської продукції на регіональних представництвах; презентація продуктів та послуг фірми на с\г виставках; організація переговорів, зустрічей, відряджень керівника;
-робота з вхідною та вихідною документацією; збір та аналіз необхідної інформації для керівника; офіс-менеджмент;
ВАТ, КБ "Експобанк", (Банк)
Економіст відділу валютних та комерційних операцій з 02.2007 по 08.2008 (1 рік 6 місяців)
Контроль касових операцій, робота з касовими документами; кредитування фіз. осіб; укладення та супровід договорів кредиту, розрахунки кредитних платежів; робота з клієнтами; звітність;
Національний Аграрний Унівеситет, (Освіта і наука)
Заступник декана на факультеті якості, стандартизації та сертифікації продукції АПК з 03.2006 по 07.2007 (1 рік 4 місяці)
Організація навчального процесу на факультеті;
Складання навчальних планів, розкладів;
Проведення презентацій, виховних годин, навчально-пізнавальних лекцій;
Відвідування загальноуніверситетських зборів;
Освіта
1)Національний аграрний університет
Адміністративний менеджмент МВА, магистр, Київ
Вища, з 09.2004 по 07.2005 (10 місяців)
2)Національний аграрний університет
Економіка підприємства, спеціаліст, Київ
Вища, з 09.1998 по 05.2004 (5 років 8 місяців)
Додаткова освіта
• Бережанський агротехнічний інститут, Курси "Облік та аудит" посвідчення бухгалтера (3 місяці)
• ТUV Rheinland Group, Стандартизація та сертифікація продукції АПК, сертифікат "Менеджер з якості" (20.01.2006-20.03.2006)
• Макроконсалтинг груп - Інтерв'ю в деталях (2016)
• Проходження онлайн навчань по HR, співпраця з HR-клубами.
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
MS Word, MS Excel, MS Power Point, 1C-Бухгалтерія 8 версія, Internet, eл. пошта, факс, сканер, ксерокс, міні АТС;
• Водійські права - категорія В (5 років досвіду)
Знання мов
• Англійська ─ середній
• Німецька ─ початковий
• Украънська ─ експерт
Особисті якості: активна, відповідальна, комунікабельна, розвинені лідерські якості, організаторські та творчі здібності, креативна, цілеспрямована, доброзичлива. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня, цікавлюсь психологією, вмію працювати з людьми.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: