Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Директор з виробничої, транспортної та складської логістики

Рассматривает должности:
Директор з виробничої, транспортної та складської логістики, Операционный директор, Керівник виробництва, Керівник відділу, Начальник відділу постачання, Керівник з розвитку, Менеджер з закупівель, Керівник комерційного відділу
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сергій
Кулик
Директор з виробничої, транспортної та складської логістики (Директор ланцюга поставок)

Досвід роботи
липень 2015 — жовтень 2024
Директор департаменту логістичного забезпечення груп компаній «Континіум» (напрямок Сирний бізнес ТМ «КОМО», «Клуб Сиру», «Канів»).
Професійні обов’язки:
• Розробка та контроль за виконанням бюджету логістичних витрат і планів по закупівлі сировини та організації ланцюга поставок ГП до кінцевого контрагента (just in time) .
• Розробка та впровадження стратегій для зменшення витрат на постачання/виробництво, складське та транспортне утримання;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для виробництва/постачання та в комерційній логістиці;
• Впровадження систем по плануванню виробничих, закупівельних та логістичних процесів WMS/TMS для покращення бізнес процесів у системі 1С;
• Проведення тендерів на закупівлю логістичних послуг на ел. тендерних майданчиках;
• Планування помісячно/щотижнево виробництво продукції ТМ КОМО на аутсорсінгу;
• Контроль залишків на складах аутсорсінгу та доставка до РЦ та клієнтів;
• Організація бізнес процесів по доставці сировини на виробництво та внутрішня логістика на двох заводах -120 людей;
• Забезпечення продукцією на РРЦ (6 РРЦ по Україні) та контрагентів -92 людини;
• Відкриття (з нуля)/закриття РЦ, згідно економічних прорахунків для поліпшення маржинальності Сирного бізнесу;
• Створення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників.
• Розрахунок ФОП для працівників постачання/виробництва та логістики;
• Аналіз та економічні прорахунки маршрутів по доставці сировини на виробництво та ГП до контрагентів, з покращенням показників CPU на кг та кінцеву точку до клієнта;
• Ефективне керування операційно-складськими процесами та транспортом для доставки сировини на виробництво та до РЦ/клієнтів;
• Координації руху товару від заводів до клієнта;
• Створення системи контролю документообігу від постачання/виробництва/продажів та логістики;
• Управління фінансовими ресурсами доставки сировини/ГП, збереження товарів та ремонту основних засобів;

Досягнення:
• Впровадження систем FSSC 22000, систем ISO 22000:2018/TS 22002 -1:2009, а також НАССР та HALAL на виробництві/постачанню/логістики та в комерції;
• Зменшення вартості доставки сировини на 1кг продукції для виробництва на 10,3% від суми доставок для власного та найомному транспорту в рік.
• Створення системи автозамовлень та консолідація їх в 1С для виробництва/постачання/комерційної логістики РРЦ та контрагентів;
• Впровадження системи just in tame у логістиці для клієнтів, зменшення часу від замовлення до поставки в 2,5 рази;
• Покращення serves level до 98,5% по логістичним/виробничим процесам;
• Синергія усіх торгових марок Сирного Бізнесу у виробництві/постачанню та комерційній логістиці. Зменшення витрат по логістиці на 1,9% в рік;
• Впровадження нових бізнес процесів по консолідації замовлень на виробництво/логістичні процеси, та виконанню serves level для мереж/дистриб’юторів/ВЕД під час воєнного стану, зменшення збитків по продажам на 94,9% в рік та покрашення логістичних показників на 23,73% в рік.

липень 2012 — травень 2015
Територіальний менеджер ТОВ «Екопродсеріс» Черкаська та Кропівницька обл. (напрямок виробництво/дистрибуція охолоджених та заморожених м'ясо-курячих продуктів)
Професійні обов’язки:
• Планування та аналіз продажів на закріплених територіях;
• Контроль залишків на складах дистриб’юторів;
• Проведення перемовин з мережами;
• Розрахунок проведення акцій у мережах;
• Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю клієнтів та постачальників;
• Прорахунок замовлень на виробництво та оформлення заявок від дистриб’юторів;
• Контроль та ведення документообігу контрагентів;
• Моніторинг цін на продукцію, сировину та логістичні послуги
Досягнення:
• Збільшення обсягів продажів на 21,5% по року;
• Зменшення загальних витрат підприємства на 18% за період роботи;
• Збільшення клієнтської бази на 36,7% за період роботи;

лютий 2012 — травень 2012
Заступник директора гіпермаркет «Велмарт» (ТОВ «Фудком», м. Черкаси)
Професійні обов’язки:
• Відкриття гіпермаркету з «нуля»;
• Підбір та навчання персоналу;
• Створення планограми гіпермаркету;
• Планування роботи персоналу, контроль та оцінка роботи персоналу;
• Забезпечення виконання працівниками гіпермаркету законодавства про працю, стандартів, правил та норм безпеки, трудової дисципліни;
• Робота з держ. органами, вирішення адміністративно-господарських питань гіпермаркету;
• Виконання планових показників з продажу гіпермаркету;
• Проведення планових/позапланових інвентаризацій;
• Аналіз ринку та формування асортиментної матриці
Досягнення:
• Впровадження автозамовленя для категорійних менеджерів;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для груп товарів;
• Введення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників;
• Зменшення списання неліквідної продукції на 94,5%;
• Збільшення продажів на 48,8%;
лютий 2007 — листопад 2011
Керівник відділу логістики ВАТ «Золотоношам’ясо» група компаній «СВАН» (напрямок виробництво/дистрибуція охолоджених та заморожених м'ясо-курячих продуктів)
Професійні обов’язки:
• Ефективне керування операційно-складськими процесами;
• Координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару);
• Розрахунок замовлень на виробництво та оформлення заявок від покупців на заводи;
• Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів;
• Пошук пріоритетних постачальників транспортних послуг
• Створення бюджету та стратегії розвитку на найближчий рік;
• Закупівля необхідних матеріалів для безперебійного процесу на виробництві
Досягнення:
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки;
• Зменшення помилок при формуванні замовлень;
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства;
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу логістики
травень 2005 — січень 2007
Категорійний менеджер відділу управління товарними групами в торговій мережі «Fresh market» м. Черкаси
Професійні обов’язки:
• Відкриття магазинів з «нуля»;
• Підбір та навчання персоналу;
• Створення планограми для кожного магазину;
• Планування роботи персоналу, контроль та оцінка роботи персоналу;
• Налаштування роботи торговельних закладів роздрібної торгівлі;
• Закупівля обладнання та товарів, оформлення необхідних документів та отримання ліцензій;
• Пошук постачальників та проведення переговорів, укладання та супровід договорів;
• Планування, організація, забезпечення та контроль безперебійного постачання товарного асортименту, згідно з графіками поставки на кожну ТТ;
• Контроль планових показників оборотності груп товарів;
• Аналіз ринку та формування асортиментної матриці;
• Проведення планових/позапланових інвентаризацій;
Досягнення:
• Відкриття 7 магазинів за рік площею до 1200 м2;
• Впровадження автозамовленя для магазинів в 1С;
• Введення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для груп товарів;
• Зменшення списання неліквідної продукції на 97,6%;
• Збільшення продажів на 78,6% по кожному магазину за рік;

листопад 2004 — квітень 2005
Комерційний директор у транспортно – експедиційній фірмі ТОВ «Капрі 2000»
м. Черкаси (у підпорядкуванні 70 чол.)
Досягнення:
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу логістики;
• Зменшення помилок при формуванні замовлень;
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки;
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства;
• Покращення serves level до 96,5% до ТТ;
• Впровадження мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників
липень 2003 — грудень 2003
Спеціаліст відділу логістики складу готової продукції на тютюновій фабриці СПАТ «Ліггетт Дукат Україна» (у підпорядкуванні 50 людей.)
травень 1996 — травень 2003
Начальник відділу обробки вантажів та логістики на українсько-німецькому поліграфічному підприємстві АТ «Графія Україна» (що входить до європейської групи «Graphia Hans Gundlach GmbH», Німеччина) у підпорядкуванні 80 людей
Освіта:
Інститут управління бізнесом (1992-1997), м. Черкаси
• Спеціальність – менеджмент у виробничій сфері
Додатково:
Володіння ПК: впевнений користувач 1С-версія 8,3, Word, Excel, MD Office Declaration (ВЕД), Spot2D, Comarch, Edin.
Водійське посвідчення: категорія В;
Володіння мовами: – Англійська середня;

Особисті якості:
Системний та аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася раптово з проблемами та самостійно приймати вірне рішення і відповідати за це , швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, висока працездатність, не конфліктність, націлений на результат компанії, командний гравець.
Рекомендації
Надам за запитом

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты