Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анастасія

Керівник комплаєнсу, головний внутрішній аудитор, методолог

Рассматривает должности:
Керівник комплаєнсу, головний внутрішній аудитор, методолог, Головний внутрішній аудитор
Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

САПЕГІНА АнастасіЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Конт. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (тел/вйбер)
м. Київ E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 1976 м. Київ
Освіта
1994 – 1999 Київський Національний Економічний Університет. факультет : «Фінанси та кредит»; Банківська справа
Англійська, українська – вільно: листування, спілкування, складання документів, зустрічі, конференції
• Знання банківського, фінансового, податкового та загального законодавства та нормативно -правових актів, що регламентують діяльність зокрема фінансових установ та банків;
• Знання засад та вимог до побудови та впровадження систем внутрішнього контролю, корпоративного управління, організації роботи підрозділів (служб) фінансових установ, зокрема внутрішнього аудиту, комплаєнс, управління ризиками;
• Знання документообігу, вимог до систем інформаційної безпеки та оптимізації бізнес- процесів, правил та процедур надання фінансових та банківських послуг;
• Аналітичні здібності та функції, знання касової дисципліни, експортно- імпортних операцій, валютних операцій, норм валютного контролю, правил фінансового моніторингу, процедур комплаєнс контролю.
Загальний професійний досвід: більше 25 років:
• Банківський досвід: більше 20 років, по більшості напрямках діяльності (процесів, операцій та процедур) в тому числі на керівних посадах підрозділу методології, внутрішнього контролю та дотримання нормативних вимог в банках - 16 років;
• Досвід роботи в фінансових небанківських установах, аудиторській компанії та ІТ сфері, в тому числі на ключових та керівних посадах – більше 5 років, зокрема:
• На позиціях, Головного аудитора, керівника підрозділу методології, відповідальної особи з нормативного забезпечення діяльності (комплаєнс) та організації внутрішнього контролю в небанківських фінансових та платіжних установах, в тому числі на керівних та ключових посадах – більше 3 років.
• Контроль та забезпечення дотримання норм законодавства (фінансові компанії, банки) - близько 9 років;
• На посаді Аудитор (аудиторська компанія) - 3 роки: аудит підприємств (зовнішній аудит, аудиторські перевірки, складання ліквідаційного балансу підприємств, перевірка діяльності, складання звітів тощо).
Практичний досвід:
• Внутрішній аудит діяльності небанківських фінансових та платіжних установ – на посадах Головного внутрішнього аудитора, подання звітності, складання аудиторських звітів, висновків, планів проведення внутрішнього аудиту, супроводження та забезпечення перевірок зовнішнього аудиту у відповідності з МСФЗ;
• Розробка та впровадження в фінансових установах системи управління ризиками, подання звітності, методологічне супроводження та оцінка ризиків - виконання обов’язків Головного ризик - менеджера небанківської платіжної установи;
• Розробка та впровадження в фінансових установах систем внутрішнього контролю, налагодження та супровід роботи служби внутрішнього аудиту, в тому числі складання внутрішніх процедур з внутрішнього аудиту та систем корпоративного управління діяльності;
• Контроль та забезпечення дотримання норм законодавства (фінансові компанії, банки);
• Організація роботи підрозділів та служб фінансових установ у відповідності з вимогами законодавчих та нормативно – правових актів до банків та небанківських фінансових установ;
• Визначення функціональних обов’язків, процесів, процедур та системи взаємодії та звітування ключових та відповідальних осіб та підрозділів (служби комплаєнс, підрозділів з управління ризиками, бізнес-підрозділів та підрозділів підтримки діяльності, а також інших підрозділів, в тому числі відокремлених);
• Проектна робота: опис та організація роботи для розробки / впровадження програмних комплексів, облікових, операційних та платіжних систем;
• Контроль та ведення операцій та процедур по відповідних напрямках діяльності підприємств та установ;
• Налаштування параметрів продуктів, рахунків та опису процесів в програмних (платіжних та операційних) системах;
• Участь в організації та проведення тестування процесів та продуктів в програмних комплексах, в тому числі платіжних та операційних системах;
• Контроль дотримання банківського, фінансового та загального законодавства підрозділами банків та фінансових установ у поточній діяльності та визначення потенційних ризиків (комплаєнс-ризики, операційні ризики та інші ризики);
• Взаємодія з контролюючими органами, в тому числі під час перевірок регуляторних органів та інших організацій (НБУ, зовнішній аудит);
• Організація та впровадження методології процесів та процедур по процесах, послугах та операціях банків та фінансових небанківських установ та груп;
• Знання засад бухгалтерського обліку та звітності банків та фінансових установ, володіння схемами обліку банківських операцій;
• Організація та контроль процесів, операцій у відповідності з вимогами законодавства та нормативних вимог НБУ;
• Планування та впровадження загальних та детальних завдань з питань регламентації та оптимізації процесів банків та фінансових небанківських установ;
• Параметризація та опис продуктів та процесів;
• Досвід забезпечення консолідації обліку та звітності, міграції та моніторингу обліку між програмними системами фінансової установи та банку;
• Консультації підрозділів з питань нормативно – законодавчих вимог, методології обліку та звітності, дотримання норм законодавства
• Розробка та впровадження аналітичного плану рахунків та кодування аналітичних рахунків Банку
Функціональні обов’язки:
• Внутрішній аудит діяльності небанківських фінансових та платіжних установ;
• Розробка та впровадження в фінансових установах системи управління ризиками, подання звітності, методологічне супроводження та оцінка ризиків;
• Організація системи внутрішнього контролю та системи контролю дотримання нормативних вимог;
• Розробка та імплементація корпоративних політик, процедур, зокрема опис ота налагодження процесів системи внутрішнього контролю, роботи служби внутрішнього аудиту, служби комплаєнс, управління ризиками, налагодження процедур взаємодії із споживачами фінансових \ банківських послуг тощо;
• систематизація та створення бази внутрішніх документів, їх типізація та приведення до нормативних вимог, в тому числі організація контрольних функцій, організаційної та функціональної взаємодії ключових підрозділів / осіб, складання положень про підрозділи, посадових інструкцій, опису бізнес- процесів.
• Розробка, адаптація та інтеграція внутрішніх процедур для застосування на рівні фінансової установи, фінансової групи та банку;
• Виявлення напрямків внутрішнього контролю, організація моніторингу/перевірки, коректності та своєчасності проведення процедур контролю по процесам фінансової компанії, в т.ч. постановка тех.завдань;
• Контроль виконання рекомендацій зовнішніх аудиторів, контролюючих органів та органів внутрішнього контролю, консультаційна підтримка підрозділів компанії щодо виконання рекомендацій по результатам аудиту; надання рекомендацій щодо вдосконалення процесів внутрішнього контролю.
• Координація комунікації з керівниками та структурними підрозділами по напрямках діяльності компанії;
• розробка внутрішніх документів, що регламентують діяльність небанківської фінансової установи, небанківської фінансової групи, в тому числі по платіжній установі, за різними напрямками, в тому числі розробка правил надання фінансових та платіжних послуг, політик, положень, процедур, правил тощо, з питань інформаційних технологій, інформаційної безпеки, захисту персональних даних та вразливих даних та таємниці надавача небанківських фінансових послуг;
• Опис, оптимізація та розробка бізнес-процесів, процедур забезпечення безперервної діяльності тощо
2025 рік -по теперішній час - Головний аудитор (ключова особа), небанківська платіжна установа:
• Внутрішній аудит діяльності небанківської платіжної установи, подання звітності, складання аудиторських звітів, висновків, планів проведення внутрішнього аудиту, супроводження та забезпечення перевірок зовнішнього аудиту у відповідності з МСФЗ, оцінка ефективності систем внутрішнього контролю та управління ризиками;
• Виконання обов’язків Головного ризик - менеджера небанківської платіжної установи; Розробка та впровадження в фінансових установах системи управління ризиками, подання звітності, методологічне супроводження та оцінка ризиків, розробка та впровадження стратегій управління ризиками, ідентифікація, аналіз та оцінка ризиків (кредитних, ринкових, операційних, тощо);
• Складання приміток до періодичної фінансової звітності платіжної установи
2024 рік: Головний аудитор (внутрішній аудитор), відповідальна особа за впровадження системи внутрішнього контролю (СВК), Фінансова компанія, діяльність здійснення валютних операцій в частині торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, кредитування юридичних осіб):
• Організація роботи служби внутрішнього аудиту;
• Організація системи внутрішнього контрою фінансової небанківської установи;
• методологічне забезпечення та супроводження діяльності організації та дотримання нормативних вимог по всіх напрямках діяльності компанії та розробка всіх необхідних внутрішніх документів згідно вимог законодавства та НБУ;
• організація та контроль виконання вимог законодавства та НБУ щодо корпоративного управління, взаємодії зі споживачами, системи внутрішнього контролю, налагодження взаємодії ключових осіб та керівників, контроль операційної діяльності, побудова системи управління ризиками та контролю дотримання норм (комплаєнс)
2023: Банк, Заступник начальника підрозділу методології:
• Методологічне та нормативне супроводження діяльності банку (СУІБ, критичні бізнес-процеси, забезпечення безперервної діяльності, НПА (непрацюючі активи) та інші напрямки);
• Організація та систематизація бази внутрішніх нормативних документів;
• Підготовка внутрішніх нормативних документів за запитом НБУ
2023: Фінансова компанія: Менеджер - управитель з дотримання нормативних вимог
• Методологічне та нормативне супроводження діяльності організації
• організація системи внутрішнього контрою та дотримання нормативних вимог
• методологічне забезпечення та супроводження діяльності організації та дотримання нормативних вимог по напрямках діяльності компанії та розробка необхідних внутрішніх документів згідно вимог законодавства та НБУ
2019- 2023: супроводження справ з питань загального та банківського законодавства
2013 – 2019 Начальник Управління методології ПАТ «ТЕРРА Банк»
• Організація та впровадження загально-банківської методології процесів та процедур, контроль дотримання вимог законодавства;
• Складання Облікової політики, річного звіту та приміток у відповідності до Міжнародних стандартів звітності та обліку;
• Супроводження перевірок контролюючих органів (НБУ), внутрішнього та зовнішнього аудиту;
• Організація роботи, планування та впровадження загальних та детальних завдань з питань регламентації та оптимізації процесів;
• Керівництво проектами та робочими групами;
• Безпосередня розробка та впровадження процедур внутрішнього контролю, організація та розробка методології процедур та обліку операційної діяльності, загальних методологічних засад, впровадження методології окремих процедур згідно МСФО;
• Організація, систематизація та ведення внутрішньої нормативної бази документів, в тому числі: підтримка документів в актуальному стані у відповідності з вимогами законодавства та у відповідності до МСБО та МСФЗ
2006 – 2013р.Начальник відділу методології Департаменту фінансів ПАТ «Універсал Банк»:
• Розробка внутрішніх нормативних та методичних документів Банку за всіма напрямками діяльності (кредитні, депозитні, операційні, облікові процедури): актуалізація та складання Облікової політики;
• Ведення внутрішньої нормативної бази документів, в тому числі: підтримання документів в актуальному стані у відповідності з вимогами НБУ, у відповідності МСБО та МСФЗ.
• Контроль (в тому числі послідуючий контроль) операцій на відповідність вимогам законодавства;
• Складання приміток до річного звіту банку у відповідності до Міжнародних стандартів звітності та обліку;
• Організація та консолідація результатів інвентаризації по Банку;
• Реконсиляція та організація процесу приведення у відповідність обліку між системами банку;
• Взаємодія з ІТ – підрозділами та залученими компаніями з питань параметризації та обліку продуктів та технологій, процесів консолідації, міграції та моніторингу даних із закордонними колегами;
• Контроль, аналіз та опис банківських процесів
• Ведення проектів:
• Налаштування операційних систем у відповідності до законодавства та вимог НБУ (контроль дотримання вимог до бухгалтерського обліку, наявності обов’язкових реквізитів операцій, вимог до обліку всіх операцій тощо.)
• Міграція та трансформація обліку між системами;
• Параметризації операцій та технологічні завдання для програмного впровадження;
• Призначення власників операцій та рахунків в операційних системах та системах обліку
• Переведення Банку на новий План аналітичних рахунків (визначення та впровадження аналітики, параметризація, контроль (статус) впровадження)
• інші проекти.
• Надання консультаційної підтримки підрозділам із законодавчо– нормативних питань, обліку та звітності;
• Складання схем документообігу та внутрішніх процедур;
• Тестування та впровадження продуктів, процедур та процесів, зокрема:
• Складання Технологічних завдань; Тестування продуктів та процесів
• Налаштування та контроль параметрів продуктів, процесів в програмних операційних системах;
2004- 2007 Начальник відділу Методології Фінансового департаменту, Управління методології та технології банківських операцій, - Банк «Фінанси та кредит», Родовід-Банк, ВАТ «УБРП»
• Розробка внутрішніх нормативних документів Банку: Положень, Методик, Продуктів, Технологічних Карт, актуалізація внутрішньої нормативної бази;
• Розробка Технологічних завдань для цілей автоматизації: Кодування, Стандарти, Формати представлення
• Актуалізація та ведення Облікової політики, схем бухгалтерського обліку, взаємодії та документообігу;
• Складання схем документообігу та внутрішніх процедур Банку;
• Ведення службового інформаційно – розпорядчого листування з філіями
2003 – 2004 Керівник робочої групи відділу розвитку кадрового потенціалу АКБ «ТАС – Комерцбанк» та Головний спеціаліст (Керівник) проекту з розробки інформаційно - атестаційної програми в НВП „АВТ»
• Координація дій членів робочої групи при складанні інформаційно – атестаційної (навчальної) програми для співробітників банку;
• Методологічний опис функцій програмних комплексів;
• Планування, розробка схем, постановка завдань, їх структуризація та визначення вимог до програмного комплексу;
• Розробка та складання інформаційного та атестаційного (навчального) наповнення баз даних програми зокрема: - текстового наповнення розділів інформаційного матеріалу; - тестів; - задач тощо
2000 – 2003 Аудитор ПП «Юрхолдінг - Аудит»
• відновлення бухгалтерії підприємств; аудиторські перевірки, складання аудиторських заключень та висновків
1998 – 1999 Старший спеціаліст департаменту бух. обліку та звітності АКБ «Кредитанштальт - Україна»
• Внутрішньобанківські операції, Податковий облік, робота з податковою службою, зовнішнім аудитом;
• Розрахунок заробітної плати., відпусток та відряджень
1996 – 1998 АКБ «Правекс-Банк»
1997-1998 Провідний економіст Департаменту цінних паперів (ЦП) та депозитарної діяльності
• Супроводження портфелю цінних паперів
• Складання звітності, контроль роботи філій банку з ЦП
• Проведення всіх операцій на первинному та вторинному ринках ЦП;
• Проведення комісійних, податкових операцій та амортизаційних начислень
• Складання угод з клієнтами по обслуговуванню з ЦП;
• Складання звітності Комісії з ЦП, НБУ та Мінстату. Робота з ними
1996-1997 Провідний економіст Відділу зведеної звітності Департаменту бух. обліку та звітності
• Аналіз та організація коригування балансів головного банку та філій
• Консолідація, складання бухгалтерської та статистичної звітності та перевірка балансів філій по банку
1994 – 1996 Економіст АО «Градобанк»
• Ведення та контроль валютних, депозитних, експортно – імпортних та касових операцій

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: