Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександра

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Оператор технічної підтримки, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами
Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Moksunova Oleksandra
Sales Manager

Результативна менеджерка із продажу з досвідом роботи в B2B та B2C-сегментах, орієнтована на
досягнення високих показників і побудову довготривалих відносин із клієнтами. Маю експертизу
у виявленні потреб клієнтів, проведенні переговорів та реалізації стратегій продажів, що
перевершують KPI. Впевнено працюю з CRM-системами, впроваджую автоматизацію процесів і
керую клієнтськими базами. Прагну застосувати свої навички для досягнення амбітних цілей
компанії, яка цінує результативність, професіоналізм та інноваційний підхід.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • Kyiv, Ukraine

WORK EXPERIENCE

September 2023 – November 2024
Operation manager (FinTech), EVO (RozetkaPay)

• Контроль операцій: Забезпечення коректної роботи касового програмного
забезпечення та надання оперативної допомоги касирам і партнерам;
• Підтримка запуску нових продуктів: Участь у впровадженні нових програмних рішень
(ПНФП) і забезпечення їх ефективного функціонування;
• Робота з обліковими даними: Управління обліковими даними кас і касирів у системі,
забезпечення їхньої актуальності та безпеки;
• Комунікація з партнерами: Встановлення контактів із партнерами, консультація та
підтримка їхніх потреб під час запуску нових продуктів і роботи з існуючими;
• Розв'язання транзакційних питань: Ідентифікація та вирішення проблемних транзакцій,
контроль відповідності процесів стандартам;
• Моніторинг функціоналу: Аналіз роботи програмного забезпечення, виявлення
недоліків, несправностей та ініціація їх усунення;
• Консультації та підтримка: Надання інформаційної та технічної підтримки партнерам і
касирам з питань функціонування програмного забезпечення;
• Управління процесами: Забезпечення координації та контроль за дотриманням
стандартів роботи в динамічному середовищі;
• Звітування: Підготовка звітів і рекомендацій щодо вдосконалення операційних
процесів.

January 2023 – September 2023
Retention Support Specialist, VBet (gambling, betting)

• Проведення вихідних дзвінків для аналізу клієнтського досвіду та реактивації
користувачів на платформі;
• Забезпечення ефективної комунікації з клієнтами телефоном з метою утримання
клієнтської бази;
• Надання клієнтам технічної підтримки та консультацій щодо функціоналу платформи.
• Створення звітів за результатами роботи, включно з аналітикою ефективності
реактиваційних дзвінків.
• Робота із запереченнями клієнтів та вирішення складних ситуацій для забезпечення
лояльності.

January 2019 – December 2020
Client manager/Customer support, EVOPlay (gambling, betting)

• Надання оперативних консультацій клієнтам у режимі онлайн (чат, дзвінки) щодо
продуктів компанії.;
• Виявлення мети звернення користувачів та фіксування отриманої інформації у
внутрішніх системах;
• Перенаправлення запитів до відповідних департаментів для ефективного вирішення
проблем клієнтів;
• Проведення опитувань щодо якості послуг і продуктів компанії для покращення
клієнтського досвіду;
• Забезпечення високого рівня обслуговування та підтримка стандартів клієнтського
сервісу.

January 2021 – August 2022
Executive assistant to the founder, DTEM (software development)

• Організація та планування робочого графіка засновника: зустрічі, дзвінки, події;
• Координація поїздок: бронювання квитків, підготовка маршрутів та готелів;
• Ведення документації: обробка листів, створення договорів, підготовка презентацій;
• Щотижнева та щомісячна підготовка звітів і аналітичних матеріалів щодо виконаної
роботи;
• Проведення дослідження для пошуку оптимальних локацій для бізнес-проєктів;
• Налагодження комунікації з внутрішніми та зовнішніми контактами (команда, партнери,
клієнти);
• Координація проєктів компанії: контроль дедлайнів, взаємодія між відділами;
• Участь у переговорах як представник компанії або посередник;
• Управління конфіденційною інформацією та документами;
• Реагування на форс-мажорні ситуації та оперативне прийняття рішень;
• Впровадження інструментів для автоматизації роботи та оптимізації процесів;
• Організація особистих справ засновника (домашні чи сімейні питання).

EDUCATION

Ніжинський Професійний технічний ліцей побуту та сервісу
Дизайнер одягу

Ніжинський ліцей культури та мистецтв ім. Марії Заньковецької
Вокаліст, документознавець
LANGUAGES

Українська — Рідна;
Англійська — А-2 (в процесі вивчення);

SKILLS TOOLS
• Управління життєвим циклом • Системи mac/windows
співробітників • CRM системи, Jira
• Залученість співробітників • Microsoft o ce, 1С
• Аналіз даних • Google документи, таблиці
• Активне слухання • Базові навички HTML, CSS, JS
• Дизайн презентацій
• Публічні виступи

INTERESTS & HOBBIES
• Музика
• Читання
• Тварини
• Волонтерство
• Подорожі
• Розробка
• Психологія
• Активний відпочинок
ffi

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: