Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Володимир

Технічний директор, головний інженер

Вид занятости:
полная
Возраст:
55 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Технічний директор, головний інженер

с 10.2018 по наст. время (6 лет 10 месяцев)
Укр-трейд-бізнес ТОВ, Київ (Нерухомість)

Підтримання роботи та життезабезпечення офісного центру 2600кв.м. та виробничої бази 600кв.м.у т.ч. при форс-мажорних обставинах, керівництво роботою персоналу, робота с аутсорсенговими компаниями, підтримка роботи обладнання (вентиляція, кондиціонери, опалення, водопостачання,водовідведення, електропостачання та електрообладнання), контроль за використанням ресурсів, організація будівельних робіи. На виробничій базі робота з орендараями, допомога у запуску бізнес-проектів: склад, СТО та виробничі площі.

Робота у базовій сфері бухгалтерського та виробничого обліків, досвід управління бизнес-проектами.

У своїй роботі: Встановлюю пріоритети, для ефективного виконання завданя, Здійсненнюю контроль за якістю виконуваних робіт та процесів, Постійно навчаюся та розвиваю професійні навачки.

Директор департамента забезпечення

с 09.2015 по 10.2018 (3 года 1 месяц)
Ukraine International Chamber of Commerce, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Створено робочу команду, зменьшенно затрати на забезпечення офісного центру (1100кв.м.) на 20% , робота з договорами та виконання їх умов, списання ТМЦ, розрахунки використання енергоносіїв, регламентні роботи на обладнанні, дрібний ремонт своїми силами. Контроль за роботою та станом автотранспорту 15 авто, ремонтні роботи та робота з підрядниками, господарське забезпечення, охорона праці. Робота з інформаційними базами 18 регіональних представництв, учасниками (112 компаній), державними органами, посольствами, організація засідань правлінь, організація та проведення бізнес-зустріч, наповнення інформацією корпортивного сайту.

Заступник начальника управлення забезпечення

с 10.2012 по 05.2014 (1 год 7 месяцев)
БРТ Банк ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення - створення автотранспортного підрозділу у структурі Банку 150 автомобілів (службові, броньовані інкасаторські та орендовані автомобілі), розроблено положення по експлуатації, запроваджено картки обліку витрат на кожний автомобіль, запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту. За рахунок введення нових бізнес-продуктів знижено затрати на експлуатацію на 32%.
Обов"язки:
- управління персоналом у головному офісі та відділеннях 137чол. автомобілів 150 (стани автотранспорту, контроль та обробка дорожніх листів, GPS моніторинг, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів водіями та інкасаторами, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу),
- систематизовано роботу підрозділу, розроблено положення та посадові інструкції,
-запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту,
-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, централізація закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами
- централізація забезпечення ПММ автопарку, дизель-генераторів банку
- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами
- ведення страхових подій щодо автомобілів банку
- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ
- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів при купівлі автотранспорту

Заступник директора департаменту забезпечення та логістики, Начальник транспортного відділу

с 06.2009 по 11.2011 (2 года 5 месяцев)
Укрсоцбанк -UniCredit Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
- централізовано управління автопарком банку на головний офіс (7 регіонів), централізовано закупівлю ПММ за системою банку (економія за 2010р. 40% бюджету ПММ), введено централізований контроль за ремонтами та закупками для автопарку (економія за 2010 р. 35% бюджету ), перереєстровано автопарк банку з АКБ на ПАТ, впроваджено послугу GPS на транспорті, у 2011р. розроблено та впроваджено програму заміни зношених службових автомобілів заставними (економія 50% бюджету на купівлю нових та зменшення кількості заставного майна банку), 2010-2011р. продано 95 шт. службових автомобілів виведених з експлуатації, знижено аварійність автопарком на 45%.
Обов"язки:
- керівництво автопарком 450 автомобілів,
- управління роботою персоналу у головному офісі та регіональних підрозділах – понад 400 чол. (перевірка стану автотранспорту, звірка дорожніх листів, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок робочої години, проведення інструктажів з техніки безпеки, підбір персоналу)
-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, підготовка, централізація та управління політикою закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами
- централізація забезпечення ПММ автопарку, генераторів, котелень банку
- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами
- ведення страхових подій автомобілями автопарку банку
- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ
- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів до держбюджету при купівлі автотранспорту
- участь у впровадженні програмного комплексу SAP (Головний офіс м.Київ та 7 макрорегіонів) для контролю оплат на операційну діяльність, візування та узгодження всіх витрат на автотранспорт, як власник бюджету за напрямом логістика, організація процесів моніторингу, з метою економії коштів банку на утримання автотранспорту
- керівництво комісією з об'єднання автопарків ПАТ «Укрсоцбанк» та UniCredit Bank Україна
- Складання бюджету за направленням логістика (транспортне забезпечення) банку та контроль його використання
- запровадження послуги таксі для співробітників та контроль використання за системою банку
- виведення автотранспорту з експлуатації та підготовка його до продажу, продаж автомобілів
- розробка, впровадження та виконання програми використання службового транспорту працівниками банку (інструктаж, прийом-передача, оформлення внутрішніх документів згідно з Інструкцією, перевірка технічного стану, ПММ, консультування з питань експлуатації)
- підготовка звітів з логістики (транспорту) та подання їх до держ.органів
- підготовка технічних завдань для закупівлі основних засобів\послуг за напрямом транспорт

Образование

НАУ

Логистика, Київ
Высшее, с 2015 по 2015 (3 месяца)

МАУП

Финансовый менеджмент, экономика предприятия, Киев
Высшее, с 1999 по 2001 (2 года 6 месяцев)

ВВАТУ

Інженер-механик, звання лейтенант, Київ
Высшее, с 1988 по 1991 (3 года)

Забезпечення експлуатації та ремонту авіаційної техніки

Дополнительное образование и сертификаты

Укрсоцбанк, тренинг-семинар Практика финансового контроллинга на предприятии

2010г., 7 дней

ПрАТ Київенерго, курси підвищення кваліфікації, ПБ, охорона праці, електробезпека.

2010, 14 днів

Global Job Model UniCredit Group, присвоена квалификация Senior Professional

2011

UniCredit Bank, программа SAP

2011

Підвищення кваліфікації з ПБ, ОхП, електробезпека

2019, 10 днів

Знания и навыки

  • Пользователь ПК
  • САПР
  • 1С:Бухгалтерия
  • Знание офисных программ
  • Hyperion
  • ARM
  • Управление автопарком

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Досвід управління бизнес-проектами, розуміння технічної документації, робота у благодійних організаціях, брав участь у зборці БПЛА та планерів літаків, маю знаня по обслуговуванню газотурбінних двигунів та планера літака, працював на посадах механніка механізированого участка, розуміння базових принципів бухгалтерського та виробничого обліків, досвід роботи ДК "Укрспецекспорт", "ТАСКО", "Укрінмаш", "Укроборонсервіс", "Реформ", "НВО ПРАКТИКА", "Сітіус", філіал кіпрської "ТрансАеро", кризис-менеджер, аналітика фінанси та транспорт, оптимізація витрат, управління великими підрозділами підприємства, забезпечення, участь у впровадженні програми SAP.

Допуск по роботі з електрообладнанням IV група, допуск роботи з кранових механізмів, досвід керівництва виробництвом ремонтний підрозділ. Постійно працюю з постачальниками послуг, бухгалтерією, контрагентами.


-посвідчення водія „ВС”;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: