Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Єлизавета

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Адміністратор магазину, Керуючий магазином, Керівник інтернет-магазину, Керівник складу, Офіс-менеджер
Возраст:
32 года
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Йилмаз Єлизавета Максимівна

Дата народження: 19.09.1992
Місто: Київ
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади
Освіта:
Вересень 2011 – червень 2015 Київський Національний торговельно-економічний університет, факультет «Ресторанно - готельного та туристичного бізнесу», спеціальність «Менеджер туризму», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Член бригади ресторану
Листопад 2010 – липень 2011 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
Помічник менеджера туризму
Жовтень 2014 – травень 2015 ТОВ «Клуб Оздоровчого Туризму», м.Київ
• Спілкування з клієнтами, консультування, підбір турів
• Бронювання готелів та авіа-квитків в системах бронювання
Організатор дитячої фотостудії
Серпень 2015 – травень 2016 ТОВ «УкрФото», м.Київ
• Попередній діалог та представлення продукту директорам шкіл та дитячих садків
• Організація фотосесії, підготовка матеріалів та ведення самого процесу зйомки
Координатор волонтерської групи
Травень 2016 СПД «WePlay», м.Київ
• Проводження співбесід та підбір волонтерів, оформлення супровідної документації
• Розподіл волонтерів по групах та координування їх роботи на матчах та турнірах
Член бригади ресторану
Липень 2016 – червень 2017 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції

Господиня залу
Червень 2017 – березень 2018 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Спілкування з гостями
• Залучення відвідувачів до користування новою програмою «Розкажи нам»
• Робота з гостями щодо користування кіосками самообслуговування
• Підготовка матеріалів (короткий словничок) для робітників сервісу, щодо спілкування з закордонними відвідувачами
• Підготовка до відкриття та флористичне оздоблення літньої тераси ресторану №6 «Літнє»
Інструктор з навчання
Березень 2018 - лютий 2019 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Допомога в провадженні нової культури обслуговування – робота на ресторанах EOTF
• Допомога менеджменту ресторанів у відділах: People –допомога в складанні замовлень на тренінг матеріали, складання звітності щодо заповнених КЛС на працівників; Profit – складання замовлення на уніформу для працівників ресторану, щотижнева інвентаризація наявності уніформи; LRM – складання актів списання на подарунки до дня народження працівників, допомога в організації мотиваційних заходів ресторану.
Секретар приймальної офісу
Лютий 2019 – Серпень 2022 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Реєстрація вхідної та вихідної документації
• Реєстрація госп.наказів
• Реєстрація та оформлення платежів
• Оформлення актів списання
• Щомісячна обробка звітності кур’єрських послуг
• Замовлення періодичних видань для працівників офісу
• Підтримка стоку витратних матеріалів, канцелярії, кондіментів;
• Обробка заявок на замовлення квитків та готелів
• Співпраця та перемовини з постачальниками
• Робота з кореспонденцією (відправка, отримання, розподіл, відстеження доставки)
• Складання аналітичної звітності з основних робочих процесів
• Навчання потенційних претендентів на позицію back-up

Відвідування класів та тренінгів:
• Клас GEL
• Клас SLT
• Тренінг « Програмa розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску»
• HR сніданок на тему «Time management: як навчитись планувати свій час»
• Семінар «Постановка цілей»
• Experience Sharing Platform for Hospitality & Tourism Sector: Meeting with Olga Goroschenko, Director on Tourism, PILOT Travel Agency
• Knowledge Seminar "How Best to Say USA"
• Тренінг «Розвиток лідера в собі»

Професійні навички
Володіння мовами: українська – вільно, російська – вільно, англійська – Intermediate, французька – початковий.
Високий рівень володіння Microsoft Office.
Середній рівень володіння Photoshop.
Вміння працювати з системами бронювання.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, не конфліктність, ініціативність, вмію працювати в команді, працюю на результат, прагну до вдосконалення своїх знань та навичок, швидко навчаюсь, можу в короткий термін освоювати нові програми, вмію не відступати та долати труднощі, легко та з вдячністю сприймаю критику з подальшою роботою над собою.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: