Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Мерчендайзер
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Гаврилюк Юлія Борисівна

Дата народження: 2 лютого 1989
Місце проживання: м. Вишгород, Київська обл. вул. Шкільна 73-Б кв. 89
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: заміжня
Діти: син (дата народження 09.02.2017)
Графік роботи: повна зайнятість.

Освіта:
1996 – 2006 спеціалізована школа №97 м. Київ ім. Олени Теліги

09.2006 – 06.2012 вища НПУ ім. Драгоманова, факультет психології, соціології та управління, психолог,магістр.

Досвід роботи:
12.2007 – 03.2008 “Апельсин” (Салон краси), Київ.
Адміністратор
Облік документації, контроль роботи
співробітників, складання графіка роботи,
спілкування з клієнтами, переоблік, проведення
навчальних тренінгів.

10.2010 - 01.2011 Гімназия №19, Київ.
Психолог
Ведення тренінгів з різних проблем, індивідуальне консультування.

03.2011 - 12.2011 ТОВ “Сандора-М” (Стоматологічна клініка), Київ.
Адміністратор
Зустріч Пацієнтів та встановлення теплих відносин з ними, повний інформаційний супровід Пацієнта на всіх етапах лікування (послуги клініки, їх вартість, графіки та спеціалізації лікарів),складання планів лікування та фінансових планів для Пацієнтів, ведення реєстрації пацієнтів, контроль коштів,
участь у вирішенні конфліктних ситуацій між Пацієнтом та клінікою, створення атмосфери гостинності та комфорту для Пацієнтів.

03.2012 - 07.2015 ТОВ “ГолосUA” (Інформаційна агенція), Київ.
Адміністратор
Організація та проведення прес-конференцій в тому числі Online чатів, загальний документообіг компанії, прийом та оформлення кореспонденції, виконання адміністративно- господарських та фінансових питань, організація відряджень кореспондентів, виконання доручень керівника.

Професійні навички: Навички работи з комп’ютером , ПО:
Досвід роботи в MS Office, Internet, E-mail, Outlook, Excel, Word.

Додаткові відомості: Рідна мова – українська. Комунікабельність, дисциплінованість , енергійність, організаторські здібності, бажання вчитися та вдосконалюватися.

Володію високим рівнем відповідальності, що дозволяє мені виконувати свої обов’язки вчасно та точно.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: