Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/11663853/

Заступник директора

Рассматривает должности:
Заступник директора, SMM-менеджер
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Каменська Вікторія Валеріївна
Заступник директора, керівник відділу
SMM
Дата народження: 23.10.1992 р.
Громадянство: Україна
Місто: Одеса
Моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2014 р. здобула кваліфікацію бакалавр з права (Житомирський національний агроекологічний університет, диплом з відзнакою).
2016 р. здобула кваліфікацію юриста, ступінь магістр (Національна академія внутрішніх справ)
Досвід роботи:
13.01.2015 р.- 30.06.2015 р. Юрисконсульт у Будинкоуправлінні №3 Житомирської КЕЧ району:
- ведення претензійно-позовної роботи;
- робота з боржниками;
- видача приписів;
- робота з договорами.

01.07.2015 р. – 18.11.2016 р. Переведена на посаду юрисконсульта у Квартирно-експлуатаційний відділ м. Житомир:
- робота з договорами;
- ведення претензійно-позовної роботи у різних судових інстанціях;
- роботи з виконавчими службами;
- надання юридичних консультацій;
- ведення документообігу та архіву.
- складання усіх видів процесуальних документів.
31.01.2017 р. – 15.06.2017 р. Менеджер по роботі з клієнтами ТОВ «Бодо Україна» у м. Київ:
- робота в CRM-cистемі;
- прийняття замовлень, обробка запитів, супровід клієнта на всіх етапах;
- консультування клієнтів;
- комунікація з партнерами;

11.05.2018 р. – 05.09.2019 р. Інспектор відділу звернення громадян ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський» м. Одеса:
- особистий прийом громадян;
- організація роботи за допомогою програми Jira;
- відпрацювання звернень від громадян, організацій, установ, адвокатських, депутатських запитів та підготовка відповідей на них;
- відпрацювання звернень громадян до Єдиного центру звернень громадян.

05.09.2019 р. – 01.10.2020 р. Переведена на посаду начальника відділу звернень громадян ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський»:

- організація роботи відділу звернень громадян;
- контроль строків відпрацювання звернень/скарг;
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства щодо отримання інформації для відповідей;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.

01.10.2020 р. по 01.03.2023 р. Переведена на посаду начальника виробничо-технічного відділу та відділу звернень громадян ТОВ «Керуюча Компанія «Клевер» (раніше ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський»):
- організація роботи інженерів ВТВ та інспекторів відділу звернення;
- підготовка планів поточного та капітального ремонту об’єктів, які перебувають в управлінні компанії;
- створення креслень в AutoCad;
- підготовка графіків обслуговування об’єктів, які перебувають в управлінні товариства;
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.

01.03.2023 р. по теперешній час – Заступник генерального директора ТОВ «Керуюча Компанія «Клевер»:
- особистий прийом громадян;
- організація роботи виробничо-технічного відділу та відділу звернення громадян та забезпечення ефективної взаємодії з усіма підрозділами компанії;
- ведення направлення SMM: соціальні мережі у facebook та instagram;
- розробка і погодження з керівником планів на поточний та наступний рік;
- контроль списання витрачених матеріалів згідно планів;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.
- збір та обробка інформації щодо постраждалих об’єктів, які перебувають в управлінні підприємства.

Особисті якості:
• стресостійкість,
• робота з великим обсягом даних в режимі багатозадачності;
• легко переключаюсь між задачами;
• впевнений користувач офісних програм;
• навики роботи з 1C, CRM-системами, AutoCad
• швидко навчаюсь новому, постійно намагаюсь розвивати свої вміння та навики.

Додатково: маю диплом SMM-спеціаліста та AІ- спеціаліста:
• розробка стратегій, написання контент-планів, навики копірайтингу;
• створення зображень та відео за допомогою нейромереж, навики написання промптів та сценаріїв, оптимізація роботи за допомогою chatGPT.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты