Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тетяна

Помічник керівника

Рассматривает должности:
Помічник керівника, Інспектор відділу кадрів, Менеджер з продажу, Менеджер з закупівель, Адміністратор інтернет-магазину, Консультант на телефон, Няня, Менеджер з якості
Возраст:
52 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЧОРНА ТЕТЯНА

Дата народження: 15 лютого 1973 р.
Адрес проживання: м. Дніпро.
моб. тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
1999 -2006: вчитель фізичного виховання та валеології.
2006-2011:викладач приватного юридичного університету-охорона праці, фізичне виховання, валеологія.
2011-2012: помічник юриста.
2013-2017: заступник директора з виховної роботи.
2017-2019: офіс менеджер з продажу.
2019-2023: заступник директора з навчально-виховної роботи.
Освіта середня технічна Дніпродзержинський хіміко-технологічний технікум, спеціальність хімік технолог.
Освіта вища: 1996-2000 рік. Дніпропетровський інститут освіти, спеціальність «Фізичне виховання», кваліфікація викладач фізичного виховання.
Освіта вища: 2010-2013 рік. Вищий навчальний приватний заклад «Дніпропетровський гуманітарний університет», спеціальність «Правознавство», кваліфікація юрист, диплом спеціаліста (з відзнакою).
Професійні знання:
• володіння ПК – середній; (Word, Excel, Power Point, Internet, Бітрікс 24, 1С, Microsoft Office;
• дистанційної роботи на платформах та в програмах: MICROSOFT TEAMS, ZOOM, HUMAN, GOOGLE CLASSROOM, COOGIE MEET, НОВІ ЗНАННЯ, MOODLE,
• законодавчих та нормативно правових актів, що регламентують освітню діяльність закладу;
• організації процесу навчання та передачі досвіду всередині закладу;
• методичних та нормативних матеріалів інших органів, що стосуються діяльності закладу;
• працювати з великим об’ємом інформації;
• планування своєї роботи і слідування плану;
• систематизації, аналізу діяльності закладу;
• складання планів, звітів та таблиць;
• розробки, укладення угод, колективних договорів, регулювання соціально-трудових відносин;
• трудового законодавства, кадрового діловодства;
• роботи із сайтами, соціальними мережами та іншими ресурсами пошуку кандидатів;
• з охорони праці та пожежної безпеки;
• відповідального виконання доручень керівника,
• виконання виконуючого обов’язків керівника під час його відсутності.
Професійні знання (офіс менеджера з продажу):
• прорахунок замовлень, консультація замовників, прийом замовлень, виставлення рахунків;
• контроль оплати замовлень, контроль видачі замовлень у виробництво;
• організація перевезення;
• просування продукції компанії;
• пошук нових клієнтів, робота з існуючими партнерами, супровід клієнта на всіх етапах продажів;
• робота з документацією (ведення звітності, оформлення договорів, комерційна пропозиція);
• робота з дебіторською заборгованістю;
Особисті якості:
• активна, цілеспрямована, постійно розвиваюсь, здібна працювати у режимі багатозадачності,
• стресостійка в моментах багатозадачності, оперативної роботи в нестандартних ситуація, самоорганізована і самодисциплінована
Додаткова інформація:
не маю негативних звичок.
Захоплення:
заняття спортом, туризмом, дизайном та конструювання одягу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: