Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Бухгалтер із заробітної плати

Рассматривает должности: Бухгалтер із заробітної плати, Бухгалтер з ПДВ, Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер з заробітної плати
Возраст: 47 лет
Город проживания: Луцк
Готов работать: Киев, Львов, Ровно, Удаленно
Рассматривает должности:
Бухгалтер із заробітної плати, Бухгалтер з ПДВ, Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер з заробітної плати
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Киев, Львов, Ровно, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Повна зайнятість, тільки дистанційно
МАКАРУК НАТАЛІЯ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Професійні навички: повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ (торгівля, послуги), досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.3 УТП, знання «Клієнт-Банк» Приват, ПУМБ, Райффайзен, Ощад, програм «Соната», «Медок», Арт-Звіт, Фредо, Електронний кабінет, бухгалтерського та податкового законодавства України, ведення обліку ФОПів на різних системах оподаткування, досвід роботи головним бухгалтером більше 17 років.
Досвід роботи:
Січень 2025 р. – серпень 2025 р. головний бухгалтер ТОВ «ОРБІ РІЕЛ» (єдиний) - самостійне ведення бухобліку в 1С Bas Corp, крім заробітної плати. Основний вид діяльності – надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна, загальна система, платник ПДВ
Червень 2022 р. – по вересень 2024 р. – головний бухгалтер ТОВ «Преміум Тракс Луцьк»:
• вела три ТОВ на загальній системі, платники ПДВ, в підпорядкуванні два бухгалтери для ведення первинної документації;
• ПДВ (внесення вхідного податкового кредиту, формування та реєстрація ПН, РК і розблокування ПН і РК до ПН, подання Податкової декларації з ПДВ;
• зарплату (нарахування і виплата лікарняних, відпускних і додаткових виплат, утримання аліментів і подання відомостей у виконавчу службу, робота з порталом ПФУ, подання звітності, знаю кадровий облік). Штат 50 чол. ;
• контроль усіх ділянок роботи;
• податкова, фінансова та статистична звітність;
• два ФОПи на загальній системі, платники ПДВ (транспортні послуги і оренда);
• один ФОП на єдиному податку 5 % з найманими працівниками.
Червень 2021 р. по квітень 2022 р. – головний бухгалтер ПП «АЛЬКО» (єдиний), загальна система, платник ПДВ, облік фізичних осіб-підприємців 3 групи. Обов’язки головного бухгалтера (нарахування заробітної плати, облік ТМЦ, облік основних засобів, послуги, банківські операції, валютні операції, імпорт, реалізація, податкова, статистична та фінансова звітність). Формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ. Впевнений користувач ПК (1С 8.3 УТП, M.E.Doc, Соната, Арт Звіт, Клієнт Банк, офісний пакет MS Office (Excel, Word).

Січень 2013 р. – травень 2019 р.- головний бухгалтер ТОВ «А-ТЕРА», оптова торгівля сільськогосподарською технікою та запчастинами, надання послуг по ремонту с/г техніки, загальна система оподаткування, платник ПДВ, знання ЗЕД, керівництво відділом, маю успішний досвід проведення податкових перевірок та перевірок інших контролюючих органів, деякий період відносились до великих платників податків.
Функціональні обов’язки:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмах 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.3 УТП;
• робота з лізинговими компаніями, банками та перевіряючими органами;
• ПДВ (податковий кредит і зобов’язання, реєстрація ПН);
• проведення банківських операцій та купівлі валюти;
• підготовка і здача податкової, фінансової та статистичної звітності;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок і нарахування заробітної плати близько 100 чол.;
• контроль усіх ділянок роботи.
Січень 2007р. - грудень 2011 р. – бухгалтер по заробітній платі ТОВ «Волиньзовнішторгхліб»
Функціональні обов’язки: Нарахування заробітної плати працівникам пекарні, кадрове діловодство, оформлення особистих справ, трудових книжок, наказів, видача довідок, подача звітності з ЄСВ і 1-ДФ, звіту з праці, впевнений користувач ПК, знання 1-С:Бухгалтерії 7.7
Освіта: вересень 2006 р.- червень 2010 р. ТНЕУ, вища освіта, кваліфікація бакалавр з фінансів.
Особисті якості: уважність, відповідальність, організованість, аналітичне мислення, порядність, чесність, акуратність, пунктуальність, комунікабельність, висока концентрація уваги, вміння працювати з великими об’ємами інформації.
Маю посвідчення водія, категорія В

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: