- Файл
Олександра
Специалист по обслуживанию клиентов
- Рассматривает должности:
- Специалист по обслуживанию клиентов, Менеджер з продажу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11677095/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 28.12.1998 (25 років)
Номер телефону: [
Бажана посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Освіта
Академія внутрішніх справ НАВС
Спеціальність: Експерт-криміналіст
Знання та навички, здобуті в академії, допомогли краще адаптуватися під різні типи клієнтів, підвищили стресостійкість та надали інструменти для ефективної взаємодії та аналізу ситуації.
Ключові навички та якості
•Стресостійкість: Уміння зберігати спокій та працювати ефективно в умовах напруження.
•Багатозадачність: Здатність виконувати кілька завдань одночасно.
•Комунікабельність та продуктивність: Легкість у спілкуванні з клієнтами та орієнтованість на результат.
•Адаптивність і швидке навчання: Легко освоює нові навички, активно вивчає Word та Excel.
•Уміння вирішувати конфліктні ситуації: Конструктивне вирішення проблем із збереженням лояльності клієнтів.
•Відмінна пам’ять: Допомагає запам’ятовувати важливі деталі та покращувати обслуговування клієнтів.
•Самостійне прийняття рішень: Здатність приймати зважені рішення в межах своєї відповідальності.
Знання мов
•Вільне володіння українською та російською мовами.
•Активно вивчаю англійську мову.
Досвід роботи:
Компанія “Сільпо”
Посада: Офіціант-касир
Стаж: 5 років
Основні обов’язки:
•Підтримка чистоти та порядку в залі кафетерію, створення комфортної атмосфери для гостей.
•Викладка товару відповідно до корпоративних стандартів.
•Касове обслуговування: відкриття та закриття каси, дотримання касової дисципліни і звітність.
•Проведення переобліку товару та продуктів.
•Спілкування з клієнтами: пропозиція асортименту, ефективне вирішення конфліктів, що сприяло підвищенню лояльності.
Кав’ярня “Espresso”
Посада: Бариста
Стаж: 2 роки
Основні обов’язки:
•Професійне приготування напоїв та спілкування з клієнтами.
•Ведення звітності в програмі “Poster” для точного обліку продажів та інвентаризації.
•Підтримка порядку в залі та здійснення додаткових продажів.
•Створення сезонного меню з урахуванням уподобань клієнтів.
•Самостійний пошук постачальників з вигідними умовами для стабільності асортименту.
•Навчання нових співробітників, проведення повної адаптації.
•Розробка та впровадження системи покращеного розрахунку бонусів для постійних клієнтів, що призвело до збільшення їхньої лояльності.
•Касова дисципліна, відкриття та закриття змін, підрахунок виручки.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Киев -
Менеджер з обслуговування клієнтів
Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст з обслуговування клієнтів
Киев -
Customer service manager
Киев