- Файл
Ірина
Керівник мережі магазинів
- Рассматривает должности:
- Керівник мережі магазинів, Супервайзер, Директор магазину, Менеджер з навчання персоналу, Бізнес-тренер
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11692386/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Данні про себе
Грушевська Ірина Євгеніївна
Дата народження: 20.05.81
Заміжня. Є донька 22 роки.
Адреса:
м. Житомир
Мобільний телефон [
Освіта:
1999 – Отримана освіта по спеціальності «Економіка підприємства », Житомирський технологічний коледж.
2012 – Курси «Основи комп’ютерної грамотності та 1С підприємство» 2021 – 2025 – університет «Крок», бакалавр «Організаційна психологія» Додаткові курси та освіта:
Курс: «Психологічна допомога в умовах війни» - 2022р
«Робота з ПТСР: когнітивно – поведінковий підхід» - 2022р
«Транзактний аналіз в організаціях» (у навчанні на звання Транзакційного
Аналітика у галузі організацій) - 2023 – 2026рр
«Транзактний аналіз для тренерів. Путівник компетенцій», Сільвія Шахнер.
«Коучінг, тереторія усвідомленості», Міжнародна Академія Професійного Коучінгу. Сертифікат коуча ICF.
Цикл внутрішніх тренінгів з запршеним тренером Людмилою Толстолужкою:
Методи управління виконанням.
Методи нематеріальної мотивації.
Складні діалоги.
Управління командою.
Методи розвитку співробітників.
Досвід роботи:
Квітень 2025 – до сьогодні:
Менеджер авддвлу навчання, внутрішній тренер в мережі «Пузата Хата»
• Проведення тренінгів для керівників закладів середньої ланки.
• Розробка матеріалів для внутрішнього телеграм каналу.
• Розробка опитувальників по навчальним матеріалам.
• Адміністрування процесу навчання: ведення статистики, реєстр учасників тренінгів.
Березень 2023 рік – квітень 2025р
Внутрішній тренер, фахівець відділу навчання, суміщення посад
• Проведення внутрішніх офлайн тренінгів для мідл менеджменту мережі по темам «Цикл менеджменту – пріоритети в роботі керівника, делегування, рівні зрілості підлеглих, правила постановки задачі», «Зворотній зв’язок: види, способи надання», «КРІ для керівників магазинів», «Тайм менеджмент – інструменти для оптимізації часу».
• Розробка тренінгів для онлайн та офлайн формату.
• Збір та аналіз запитів на навчання лінійного персоналу.
• Організація та проведення супервізійної групи для мідл менеджменту.
• Участь в розробці стратегії відділу навчання.
2018 рік – квітень 2025р
Директор магазину «Обнова Єврошоп» Усі попередні функції.
• Аналіз, впровадження та вдосконалення мотиваційної програми для персоналу.
• Контроль та проведення NPS, eNPS в межах магазину.
На посаді директора були досягнуті наступні результати:
• Збільшення персональної довжини чеку продавця консультанта до 2,1 (початкова цифра 1,8).
• Утримання прибутковості магазину в режимі карантину та військового часу.
• Мінімізація плинності кадрів за рахунок покращення внутрішнього середовища, роз’яснювальної роботи з персоналом, прояснення сильних сторін компанії на ринку праці.
Липень 2016 – до 2018року
Старший продавець магазину «Обнова Єврошоп»
• Контроль та організація роботи персоналу: проведення та підготовка навчань по технікам продажів, набір працівників, розробка індивідуальних планів адаптації для стажерів, участь в складанні посадових інструкцій, мотиваційних програм, зарплатного проекту, проведення мотиваційних та критичних бесід, аналіз та надання зворотнього зв’язку по індивідуальних показниках роботи працівників, ведення графіків.
• Робота з контролюючими органами: податкова, муніципальна інспекція, архітектура, поліція, служба прав споживачів, дозвільні органи.
• Забезпечення життєдіяльності магазину: аналіз та розробка КПІ магазину, бюджету, впровадження та організація структурних змін, робота по підвищенню клієнтського сервісу.
• Робота з кадровим резервом: розробка плану наставництва для потенційних керівників, проведення внутрішніх навчань з управління персоналом, навичок делегування, функції контролю, постановки задач, тайм менеджменту.
• Робота з товаром: участь, контроль та організація проведення інвентаризацій та переоцінок товару в магазині, контроль виконання вимог мерчбуку, прийому та списання товару.
• Участь в розробці рекламних акцій, аналіз успішності маркетингових активностей, підбір рекламних площин.
• Внутрішня звітність, робота з касою, підзвітними коштами.
Червень 2014 – липень 2015
Адміністратор магазину меблів «Шара»
• Організація та контроль роботи продавців консультантів.
• Створення умов для виконання КПІ магазину.
• Робота з контролюючими органами.
• Організація та проведення інвентаризацій.
• Проведення та підготовка навчань персоналу по технікам продажів. Ведення графіків.
Липень 2013 – травень 2014
Адміністратор ювелірного супермаркету «УкрЗолото» Продаж ювелірних виробів.
• Забезпечення життєдіяльності супермаркету.
• Керівництво персоналом торгового залу.
• Звітність в центральний офіс.
• Аналіз продажів.
• Контроль і забезпечення якісного обслуговування покупців.
• Участь в рекламних акціях супермаркету. Відкриття, закриття супермаркету.
Soft skills – емпатія, стресостійкість, багатозадачність, проактивність, високий рівень критичного мислення, аналітичні здібності.
Досвід роботи з програмами: 1С Торгівля та склад 8, 1 С Підприємство; Windows office, Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, право на водіння автомобіля категорії В з 2008р, є власний автомобіль.
Похожие кандидаты
-
Керуючий мережі магазинів
50000 грн, Житомир -
Керуючий мережею магазинів
Житомир -
Керівник мережі магазинів
Житомир, Днепр , еще 5 городов -
Керуючий мережі магазинів
25000 грн, Житомир -
Директор виробничого підприємства
Житомир, Винница , еще 8 городов -
Керуючий мережі магазинів
Житомир, Киев