- PRO
Ганна
Інженер технічної підтримки, менеджер інтернет-магазину, адміністратор, провідний спеціаліст, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Інженер технічної підтримки, менеджер інтернет-магазину, адміністратор, провідний спеціаліст, Менеджер інтернет-магазину, HR-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Херсон
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11819076/
Опыт работы
Провідний спеціаліст з підключень телекомунікаційних послуг бізнес та фіз.клієнтам
с 08.2000 по 10.2023
(23 года 2 месяца)
АТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)
- Супровід підключення В2В і В2С клієнтів до телекомунікаційних послуг: оптичний інтернет (FTTH/GPON), фіксований інтернет (ADSL, FTTB), SIP-телефонії, цифрового телебачення та IP-послуг.
- Комунікація з керівниками компаній, IT-відділами та фізичними особами з метою узгодження технічних рішень, тарифів і термінів підключення.
- Надання програмної допомоги клієнтам та підрядникам при налаштуванні обладнання та доступу до сервісів.
- Робота з технічними і адміністративними підрозділами для забезпечення повного циклу підключення.
- Ведення документації, облік заявок у CRM, супровід договорів.
- Прийом, обробка та вирішення звернень і скарг клієнтів, контроль зворотнього зв'язку.
Забезпечувала високу якість підключення завдяки уважності до деталей та ефективній міжвідділовій взаємодії. Стала надійним посередником між клієнтами та технічними фахівцями, що позитивно вплинуло на швидкість і якість обслуговування. Підвищила ефективність міжвідділової взаємодії, що дозволило скоротити час реалізації замовлень і зменшити кількість помилок при підключенні. Впровадила структурований підхід до ведення клієнтської бази та документації, що підвищило прозорість і контроль на всіх етапах обслуговування. Системно обробляла скарги клієнтів, аналізувала причини проблем та координувала їх усунення, що сприяло зменшенню повторних звернень.
Володію ПК на просунутому рівні, орієнтуюся в налаштуваннях. Маю впевнені навички роботи з Excel, Word, Google Docs ,Google Sheets
Образование
ХНТУ
Машинобудування, Херсон
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
SEO-спеціаліст онлайн курс
2025
Курси Genius.Space QA Engineering (Тестувальник ПЗ)
3 місяці
Знания и навыки
- Робота із запереченнями
- Цілеспрямованість
- Організаторські здібності
- Адаптивність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Управління командою
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Адміністрування офісу
- Уважність
- Стресостійкість
- Старанність
- Лідерство
- Відповідальність
- Неконфліктність
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст технічної підтримки
Удаленно -
Менеджер онлайн-підтримки
16000 грн, Удаленно -
Адміністратор
Удаленно -
Адміністратор
17000 грн, Удаленно, Кропивницкий , еще 2 города -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 грн, Удаленно, Днепр -
Менеджер з підтримки клієнтів
Удаленно