• Файл

Марина

Менеджер з персоналу, фахівець з ведення військового обліку, кадровик

Возраст:
36 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марина Василівна, 36 років.
Цікавлять вакансії кадровика, по сумісництву фахівця з ведення військового обліку на підприємстві, HR managerа. Розгляну локації офісів в центрі міста та район Пасічної. Досвід роботи є.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») .
Фахівець з ведення військового обліку.
30 000 - 40 000 грн.
• Досвід роботи в сфері військового обліку від 2 років.
• Дипломований спеціаліст з ведення військового обліку ( пройшла курси підвищення кваліфікації в 2024 році).
• Ведення військового обліку персональних списків військовозобов"язаних співробітників підприємства.
• Забезпечення виконання вимог законодавства щодо ведення військового обліку.
• Відповідальність та організованість.
• Відправка листів зміни облікових даних працівників, повідомлення, піврічні, річні звітності в ТЦК, листи доведення, звіти по автотранспорту на підприємстві, тощо.

HR manager, рекрутер.
25 000 - 30 000 грн

• Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років.
• Проведення співбесід з потенційними кандидатами.
• Аналітичні здібності та уміння швидко орієнтуватися в потребах .компанії
• Проведення активного пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (вакансії робітничих та професійних спеціальностей, адміністративні, лінійний персонал виробництво + офіс).
• Розміщення вакансій на платформах, написання текстів оголошень.
• Оцінка професійних навичок та досвіду претендентів.
• Готовність до відряджень.
• Підготовка, адаптація, допомога зі стажуванням кандидата.

Менеджер з персоналу, кадровик
від 30 000 грн.
• Досвід роботи в сфері кадрового документообігу та адміністративної роботи від 5 років.
• Високий рівень відповідальності та самоорганізації, орієнтований на результат.
• Знання законодавства про працю, структуру і штати підприємства.
• Вміння вести кадровий облік та складання установленої звітності.
• Ведення трудових книжок, штатних розкладів, оперативне подання інформації в пенсійний фонд, медок.
• Ведення табелів працівників підприємства.
• Здатність організовувати свою роботу та планування робочого часу.
• Оформлення повного пакету документів кандидатів на посаду, ведення особових карток працівників, доповнення та оновлення даних.
• Суворе дотримання конфіденційності особистих даних співробітників.
• Вміння аналізувати документи та інформацію для прийняття обґрунтованих рішень.
• Знання основних засад обробки, ведення кадрових та основних облікових журналів на підприємстві, архівування кадрової документації.
• Знання базових комп’ютерних програм (Word, Excel, 1 C), володіння офісними приладами.
• Є досвід ведення військового обліку в організації.

• Повний цикл найму персоналу (виробництво + офіс);
• опрацювання запитів від керівників напрямків на пошук працівника;
• формування текстів та візуалів вакансій, оголошень;
• розміщення вакансій у релевантних джерелах пошуку (сайти з пошуку роботи, telegram/viber, соцмережі тощо);
• прийом та опрацювання вхідних дзвінків та відгуків від кандидатів, здійснення прямого пошуку кандидатів, застосовуючи різні канали комунікації та залучення нових джерел пошуку;
• проведення первинного інтерв'ю та відбір кандидатів, організація наступних етапів відбору із керівниками відділів;
• контроль збору документів кандидатами;
• організація та супровід процесу стажування, супроводження адаптації працівника;
• проведення моніторингу умов роботи і рівня заробітної плати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: