- PRO
Сергій Ветеран
Операційний директор
- Рассматривает должности:
- Операційний директор, Керівник автозаправного комплексу, Директор виробництва, Керівник з логістики, Менеджер з продажу, Помічник керівника
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 50 лет
- Город проживания:
- Фастов
- Готов работать:
- Белая Церковь, Васильков, Киев, Фастов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11880735/
Опыт работы
Завідувач
с 04.2025 по наст. время
(4 месяца)
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастів (Державні організації)
Взаємодія з органами правопорядку, РТЦК та СП, військовими частинами.
Військовослужбовець
с 02.2022 по 02.2025
(3 года)
ЗСУ 114 обр ТрО, Біла Церква (Сили оборони)
Офіцер віддулу ЦВС в/ч А7042
Функціональні обов’язки :
1.Планування та організація роботи ЦВС в бригаді:
Розробка планів цивільно-військового співробітництва відповідно до завдань бригади.
Організація та проведення заходів з CIMIC у зоні відповідальності.
Координація дій з іншими підрозділами ЗСУ, органами місцевої влади, ДСНС, поліцією, гуманітарними організаціями тощо.
2.Взаємодія з цивільним населенням:
Проведення зустрічей, перемовин із місцевим населенням та керівництвом громад.
Виявлення гуманітарних потреб населення, збір інформації, надання гуманітарної допомоги.
Вирішення конфліктних ситуацій між цивільними та військовослужбовцями.
3.Підтримка бойових дій:
Забезпечення взаємодії підрозділів бригади з місцевими органами самоврядування у районах розгортання.
Сприяння безперешкодному пересуванню військ, облаштуванню позицій, евакуації населення при бойових діях.
Зменшення негативного впливу військової присутності на місцеве населення.
4.Інформаційно-аналітична діяльність:
Оцінка гуманітарної обстановки в зоні відповідальності бригади.
Щоденне інформування командування бригади щодо цивільного середовища.
Підготовка звітів, аналітичних довідок, подання пропозицій командиру бригади .
5.Забезпечення діяльності гуманітарних місій:
Супровід гуманітарних вантажів, сприяння їхній безпечній доставці.
Погодження маршрутів руху гуманітарних колон.
Ведення реєстру гуманітарної допомоги та взаємодії з відповідними структурами.
6.Інформаційна підтримка:
Організація взаємодії із засобами масової інформації у межах повноважень.
Участь у кампаніях з формування позитивного іміджу ЗСУ серед населення.
7..Документальне забезпечення
8. Проведення евакуації загиблих побратимів
Керуючий директор
с 10.2014 по 02.2022
(7 лет 4 месяца)
ТОВ «ФЛК-БРОКЕР», Фастів (Транспорт, логістика)
директор ФЛК-БРОКЕР·
(підприємство з надання послуг: митне оформлення товарів, транспортно-експедиційні послуги, митний ліцензійний склад)
Графік роботи- повний робочий день
Період роботи жовтень 2014 г. – 23 лютого 2022 ( в даний період був співвласником компанії)
• Керування персоналом, проведення навчання персоналу по зовнішньо-економічній діяльності, митноброкерській справі, розробка презентаційних матеріалів , інстукцій, посадових інструкцій, розробка показників KPI.
• Контроль зовнішньо-економічної діяльності клієнтів – правильність оформлення договорів, вибір оптимальної поставки товару, відповідність поставки товару, правильність найменування товару, контроль заборони на ввезення товару, отримання дозвільних документів тощо, розробка договірної документації;
• Робота з постачальниками;
• Контроль здійснення логістичних послуг;
• Пошук нових клієнтів та супроводження існуючих;
• Робота з бухгалтерськими документами та ведення бухгалтерського обліку, складання бюджетів та контроль виконання цих бюджетів (річних, місячних, тижневих), закриття періоду, нарахування з/п працівників, списання ПММ;
•cтворення , впровадженя та підтримка системи фінансового планування та бюджетування.
•ведення звітності (P&L, Balance, Cash Flow) , аналіз та впроваджння змін.
• Оптимізація бухгалтерських та фінансових процесів .
• Розробка документів для клієнтів при митних режимах : експорт, імпорт та ПЕРЕРОБКА ,
• Робота з митними органами України.
• Робота з суміжними службами: торговельно-промисловою палатою (оформлення сертифікатів походження, висновків), Укрзалізницею, органами сертифікації, карантинною та ветеренарною службами, та іншими;
• Митне оформлення товарів що надходять автотранспортом, курєрськими службами DHL, TNT, UPS.
Керівник відділу
с 10.2010 по 10.2014
(4 года)
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ", Фастів (Видавництво, поліграфія)
•• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування;
• Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого;
• Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо);
• Займався оформленням декларацій;
• Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України;
• Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо);
• Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу.
Досягнення:
• Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин;
• За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів;
• Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз;
• Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування; • Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого; • Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо); • Займався оформленням декларацій; • Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України; • Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо); • Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу. Досягнення: • Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин; • За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів; • Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз; • Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
Заступник директора
с 06.2010 по 10.2010
(4 месяца)
ТОВ "ЕКОКАП", Фастів (Видавництво, поліграфія)
• Налагодив процеси з зовнішньо-економічної діяльності та логістики;
• Виконував роль технічного директора: здійснював контроль за обладнанням, виконував ТО запчастин з їх подальшою закупівлею, на складі працював з продукцією – контроль-прийом, субпідряд, контроль випуску, контроль за персоналом тощо.
Досягнення:
• Впровадив систему 5S – порядок на робочих місцях, оптимізація персоналу, дисципліна, приведення робіт до продуктивності, охорони праці, культури на робочому місці;
• Запровадив стандарти сировини, що зменшило відходи та скоротило технологічні операції.
Образование
КНУ ім. Тараса Шеченка
Хімія, Київ
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)
Знания и навыки
- Старанність
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Користувач 1С
- Самостійне прийняття рішень
- Ведення бухгалтерського обліку
- Водійські права кат. B
- Впровадження системи KPI
- 1С:Підприємство
- Планування бюджету
- Розробка маркетингової стратегії
- ЛІГА:ЗАКОН
- Розвиток продажу
- MD Declaration
- MD Explorer
- MD-Form
- АС Клієнт
- АСКОД
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Офіцер ЗСУ з 24 лютого 2022 -грудень 2024. Учасник бойових дій , нагороджений державними нагородами
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Белая Церковь, Васильков, еще 3 города
Высшее образование · Полная занятость
- Заступник начальника відділу, Фастівська міська рада, 4 месяца
- Військовослужбовець, Збройні Сили України, 3 года
Похожие кандидаты
-
Керівник підприємства
Киев -
Операційний директор
Киев -
Исполнительный, операционный директор
120000 грн, Киев, Винница , еще 2 города -
Генеральний директор
Киев -
Керівник підприємства
Киев, Житомир -
CEO, COO, CMO, Head of project
Киев