Сергій Ветеран
Операційний директор
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11880735/
Опыт работы
Начальник виробництва
с 09.2025 по наст. время
(4 месяца)
ТОВ "ДЕМЗ", Київ (Машинобудування)
1.Організація та планування виробничого процесу
•Розроблення та виконання виробничих планів, графіків, змінних завдань.
•Забезпечення безперебійної роботи виробничих ліній.
•Оптимізація ресурсів (матеріалів, обладнання, персоналу).
2. Управління персоналом
•Керівництво майстрами, бригадирами, робітниками.
•Розподіл завдань, контроль виконання.
•Оцінка ефективності працівників, участь у доборі персоналу.
•Організація навчання та інструктажів з охорони праці.
3. Контроль якості продукції
•Забезпечення дотримання стандартів та технічних умов.
•Взаємодія з відділом контролю якості.
•Усунення дефектів та запобігання їх повторенню.
4. Забезпечення технічного стану обладнання
•Контроль технічної справності машин, механізмів, ліній.
•Внесення пропозицій щодо модернізації обладнання.
5. Дотримання норм охорони праці та безпеки
•Проведення інструктажів і контроль виконання правил безпеки.
•Створення безпечних умов праці на виробництві.
•Проведення розслідувань нещасних випадків.
6. Звітність і документообіг
•Підготовка виробничих звітів.
•Ведення технічної та облікової документації.
•Аналіз ефективності виробництва.
7. Покращення виробничих процесів
•Зменшення витрат і підвищення продуктивності.
•Участь у проектах розвитку підприємства.
Завідувач
с 04.2025 по 08.2025
(5 месяцев)
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастів (Державні організації)
Взаємодія з органами правопорядку, РТЦК та СП, військовими частинами.
Військовослужбовець
с 02.2022 по 02.2025
(3 года)
ЗСУ 114 обр ТрО, Біла Церква (Сили оборони)
Офіцер віддулу ЦВС в/ч А7042
Функціональні обов’язки :
1.Планування та організація роботи ЦВС в бригаді:
Розробка планів цивільно-військового співробітництва відповідно до завдань бригади.
Організація та проведення заходів з CIMIC у зоні відповідальності.
Координація дій з іншими підрозділами ЗСУ, органами місцевої влади, ДСНС, поліцією, гуманітарними організаціями тощо.
2.Взаємодія з цивільним населенням:
Проведення зустрічей, перемовин із місцевим населенням та керівництвом громад.
Виявлення гуманітарних потреб населення, збір інформації, надання гуманітарної допомоги.
Вирішення конфліктних ситуацій між цивільними та військовослужбовцями.
3.Підтримка бойових дій:
Забезпечення взаємодії підрозділів бригади з місцевими органами самоврядування у районах розгортання.
Сприяння безперешкодному пересуванню військ, облаштуванню позицій, евакуації населення при бойових діях.
Зменшення негативного впливу військової присутності на місцеве населення.
4.Інформаційно-аналітична діяльність:
Оцінка гуманітарної обстановки в зоні відповідальності бригади.
Щоденне інформування командування бригади щодо цивільного середовища.
Підготовка звітів, аналітичних довідок, подання пропозицій командиру бригади .
5.Забезпечення діяльності гуманітарних місій:
Супровід гуманітарних вантажів, сприяння їхній безпечній доставці.
Погодження маршрутів руху гуманітарних колон.
Ведення реєстру гуманітарної допомоги та взаємодії з відповідними структурами.
6.Інформаційна підтримка:
Організація взаємодії із засобами масової інформації у межах повноважень.
Участь у кампаніях з формування позитивного іміджу ЗСУ серед населення.
7..Документальне забезпечення
8. Проведення евакуації загиблих побратимів
Керуючий директор
с 10.2014 по 02.2022
(7 лет 5 месяцев)
ТОВ «ФЛК-БРОКЕР», Фастів (Транспорт, логістика)
директор ФЛК-БРОКЕР·
(підприємство з надання послуг: митне оформлення товарів, транспортно-експедиційні послуги, митний ліцензійний склад)
Графік роботи- повний робочий день
Період роботи жовтень 2014 г. – 23 лютого 2022 ( в даний період був співвласником компанії)
• Керування персоналом, проведення навчання персоналу по зовнішньо-економічній діяльності, митноброкерській справі, розробка презентаційних матеріалів , інстукцій, посадових інструкцій, розробка показників KPI.
• Контроль зовнішньо-економічної діяльності клієнтів – правильність оформлення договорів, вибір оптимальної поставки товару, відповідність поставки товару, правильність найменування товару, контроль заборони на ввезення товару, отримання дозвільних документів тощо, розробка договірної документації;
• Робота з постачальниками;
• Контроль здійснення логістичних послуг;
• Пошук нових клієнтів та супроводження існуючих;
• Робота з бухгалтерськими документами та ведення бухгалтерського обліку, складання бюджетів та контроль виконання цих бюджетів (річних, місячних, тижневих), закриття періоду, нарахування з/п працівників, списання ПММ;
•cтворення , впровадженя та підтримка системи фінансового планування та бюджетування.
•ведення звітності (P&L, Balance, Cash Flow) , аналіз та впроваджння змін.
• Оптимізація бухгалтерських та фінансових процесів .
• Розробка документів для клієнтів при митних режимах : експорт, імпорт та ПЕРЕРОБКА ,
• Робота з митними органами України.
• Робота з суміжними службами: торговельно-промисловою палатою (оформлення сертифікатів походження, висновків), Укрзалізницею, органами сертифікації, карантинною та ветеренарною службами, та іншими;
• Митне оформлення товарів що надходять автотранспортом, курєрськими службами DHL, TNT, UPS.
Керівник відділу
с 10.2010 по 10.2014
(4 года)
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ", Фастів (Видавництво, поліграфія)
•• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування;
• Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого;
• Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо);
• Займався оформленням декларацій;
• Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України;
• Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо);
• Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу.
Досягнення:
• Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин;
• За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів;
• Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз;
• Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування; • Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого; • Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо); • Займався оформленням декларацій; • Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України; • Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо); • Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу. Досягнення: • Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин; • За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів; • Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз; • Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
Заступник директора
с 06.2010 по 10.2010
(5 месяцев)
ТОВ "ЕКОКАП", Фастів (Видавництво, поліграфія)
• Налагодив процеси з зовнішньо-економічної діяльності та логістики;
• Виконував роль технічного директора: здійснював контроль за обладнанням, виконував ТО запчастин з їх подальшою закупівлею, на складі працював з продукцією – контроль-прийом, субпідряд, контроль випуску, контроль за персоналом тощо.
Досягнення:
• Впровадив систему 5S – порядок на робочих місцях, оптимізація персоналу, дисципліна, приведення робіт до продуктивності, охорони праці, культури на робочому місці;
• Запровадив стандарти сировини, що зменшило відходи та скоротило технологічні операції.
Образование
КНУ ім. Тараса Шеченка
Хімія, Київ
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)
Знания и навыки
- Старанність
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Користувач 1С
- Самостійне прийняття рішень
- Ведення бухгалтерського обліку
- Водійські права кат. B
- Впровадження системи KPI
- 1С:Підприємство
- Планування бюджету
- Розробка маркетингової стратегії
- ЛІГА:ЗАКОН
- Розвиток продажу
- MD Declaration
- MD Explorer
- MD-Form
- АС Клієнт
- АСКОД
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Офіцер ЗСУ з 24 лютого 2022 -грудень 2024. Учасник бойових дій , нагороджений державними нагородами
Другие резюме этого кандидата
Белая Церковь, Васильков, еще 3 города
Высшее образование · Полная занятость
- Начальник виробництва, ТОВ "ДЕМЗ", 4 месяца
- Заступник начальника відділу, Фастівська міська рада, 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Руководитель отдела ВЭД, директор по экономике и финансам
40000 грн, Киев, Днепр, Слобожанское (Днепропетровская обл.) -
Заступник директора підприємства
Киев, Ивано-Франковск , еще 4 города -
Операційний директор
100000 грн, Киев -
Начальник відділу
Киев, Удаленно -
Генеральний директор
Киев, Козин -
Директор
Киев, Днепр , еще 4 города