Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анна

Менеджер з освітніх програм (онлайн-освіта)

Рассматривает должности:
Менеджер з освітніх програм (онлайн-освіта), Координатор заходів (освіта), Куратор класу, Спеціаліст з системи дистанційного навчання (LMS), Адміністратор, Менеджер проєктів, Project Assistant
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Координатор бизнес-процессов

с 06.2023 по 05.2024 (11 месяцев)
Актив, група компаній, Дистанційно (IT)

1. Комунікація та підтримка студентів:
* Супроводжувала та підтримувала студентів протягом усього процесу навчання (онбордінг, адоптація, сертифікація).
* Ефективно обробляла запити студентів у письмовій та усній формі (телефон, чат, месенджери), демонструючи високий рівень клієнтоорієнтованості.
* Забезпечила високу задоволеність студентів.
* Збирала відгуки студентів для аналізу та покращення сервісу/продукту.

2. Адміністрування навчальної платформи:
* Додавала нових учнів на LMS платформу.
* Сумлінно заповнювала та оновлювала картки CRM.
* Вела графік показників успішності студентів (Google docs). Надавала підказки та нагадування як закінчити курс вчасно.
* Виставла рахунки на продовження навчання.

3. Модерація навчальних заходів:
* Модерувала відповідальні навчальні вебінари, забезпечуючи технічну стабільність та збереження запису зустрічей.
* Організовувала та технічно підтримувала корпоративне навчання.

4. Участь у навчанні та розвитку команди:
* Брала участь у навчанні нових співробітників, допомагаючи їх швидкій адаптації.

Керівник технічної підтримки

с 10.2013 по 10.2021 (8 лет)
Онлайн-школа (психології), Дистанційно (Освіта, наука)

1. Керівництво та управління командою:
* Керувала відділом технічної підтримки чисельністю від 3 до 8 осіб.
* Відбирала та навчала нових співробітників відділу.
* Контролювала якість обслуговування клієнтів відділом.
* Проводила адаптації (онбординг), супровід звільнення (офбординг)
* Регулярні 1:1 зустрічі зі співробітниками, збір і надання зворотного зв’язку.


2. Розвиток та оптимізація знань:
* Розробила та оптимізувала базу знань, написавши понад 100 статей FAQ.
* Створила та постійно доповнювала Confluence - вичерпну базу інструкцій, чеклістів та бізнес-процесів відділу, що значно знизило ризики втрати ключових знань.

3. Забезпечення якості продукту та клієнтського досвіду:
* Тестувала продукт та воронку шляху клієнта на наявність багів та помилок.
* Технічно допомагала клієнтам сайту, розв'язуючи складні чи нестандартні випадки.

4. Комунікація та підтримка клієнтів:
* Модерувала важливі вебінари та автовебінари.
* Вела спільноти чатів у Skype/Telegram.
* Вирішувала конфліктні ситуації з клієнтами.
* Розглядала та здійснювала повернення платежів.
* Займалась пошуком загублених платежів.
* Адмініструвала (частково) сайт на WordPress та GetCourse.

5. Виконання проєктних завдань та документація:
* Виконувала завдання керівника проєкту.
* Сумлінно та якісно вела документацію.

Образование

Одеський національний університет імені І.І.Мечнікова

Психології, вища, Одеса
Высшее, с 2014 по 2015 (1 год)

Національний університет «Одеська політехніка»

Факультет Промислових Технологій Дизайну та Менеджменту, Одеса
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Основи проєктного менеджменту: Створення та планування проєкту

2025
Сертификат

Customer Service Foundations | National Association of State Boards of Accountancy (NASBA) | Continuing Professional Education

2025

Знания и навыки

  • Аналітичне мислення
  • Навчання персоналу
  • Уміння аналізувати
  • Робота в команді
  • Управлінські навички
  • Аналіз роботи персоналу
  • LMS
  • Ведення CRM
  • Адаптивність
  • Організаторські здібності
  • Дисциплінованість
  • Гнучкість
  • Operational CRM

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

SOFT SKILLS:

Ефективна комунікація:
володію активним слуханням, вмінням ставити уточнюючі запитання, емпатією, доносити складну інформацію простою мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло.

Відповідальність: маю досвід успішного керування командами з 3-8 співробітників, організовуючи їхню роботу, розподіляючи завдання та контролюючи виконання.

Уважність до деталей: знаходжу помилки там, де їх ніхто інший не помічає.

Аналітичне мислення: маю досвід аналізу зверненнь клієнтів та успішного розв'язання технічних проблем, допомагаючи з вирішенням запиту, підвищуючи їх лояльність.

Маю досвід навчання працівників та членів команди (онбордінг, адаптація та навчання новим процесам та платформам).
Великий досвід навчання студентів (клієнетів).

Організаційні здібності.
Ініціативність та проактивність.
Командна робота.
Здатність працювати як самостійно, так і в команді.
Адаптивність.
Емоційний інтелект.

HARD SKILLS:
Досвідчена користувачка ПК: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Користувачка Google docs/ Google Calendar/ Google Meet /Zoom.
Адміністраторка CMS/ LMS: WordPress, SendPulse, Moodle, Westudy, Kwiga.
Trello / Slack/ Worksection
Canva / Miro
Написання текстів: інструкцій, описів, чек-листів, звітів, посадових інструкцій, статей для FAQ.
Здатність контролювати дедлайни, звітність та процеси.
Вміння структурувати інформацію (систематизація і зберігання).

Готова до навчання та розвитку!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: