Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Адміністратор

Возраст:
59 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Кашпіровська Олена Борисівна
​ Оператор 1С,
​ 30000 грн./міс.

Дата ’народження: 1 листопада 1965 (59 років)
Адреса: Київ, вул. Німанська,
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ Мета
Робота в стабільній компанії, дружному колективі, ефективне застосування знань, професійних навичок та досвіду роботи з метою ефективного виконання завдань та максимального досягнення цілей компанії, організації. Самореалізація і затребуваність.
​ Досвід роботи
​ Адміністратор торгового підприємства
з 10.2015 по 10.2021 (6 років)
Магазин Галерея ременів мережі GR (Роздрібна торгівля)
Організація роботи торгового підприємства:
- Планування підприємницької та комерційної діяльності;
- Аналіз та вирішення організаційних, економічних питань та проблем;
- Аналіз попиту;
- Підготовка пропозицій із закупівель;
- Організація зв'язків з діловими партнерами;
- Контроль укладених угод та ризиків;
- Визначення цін на товари та послуги;
- Підготовка товаросупровідної документації;
- Контроль оприбуткування, обліку та списання товару, проведення інвентаризацій;
- Ведення звітної документації;
- За необхідності продаж та обслуговування;
- Ведення касової дисципліни.
​ Диспетчер з відпуску готової продукції відділу логістики
з 08.2014 по 08.2015 (11 місяців)
Філія "Білоцерківський молочний комбінат" ТОВ "Терра Фуд" (Перероблення молока, виробництво масла та сиру)
Оперативне регулювання процесу відпуску готової продукції зі складів підприємства (1С):
- Створення видаткових накладних по замовленнях покупців в обліковій програмі;
- Коригування видаткових накладних по факту;
- Документальне оформлення повернень покупців;
- Переміщення товару;
- Створення маршрутних листів;
- Підготовка товаросупровідної документації;
- Контроль забезпечення складів підприємства необхідною продукцією, транспортом.
​ Співробітник агентського офісу, дистриб’ютор
з 03.2014 по 07.2014 (4 місяці)
ТОВ "Тієнс-Україна" (Діяльність посередників у торгівлі (прямі продажі))
- Дистриб’юторська діяльність;
- Підтримка бренду роботодавця;
- Активний пошук і підбір кандидатів у дистриб'ютори компанії (реклама у ЗМІ соц. мережах, проведення співбесід);
- Адаптація нових співробітників, контроль проходження навчання кандидатів у співробітники, координація наставників компанії в питаннях введення нових співробітників;
- Підготовка та проведення тренінгів з фінансової освіти, рекрутингу, продажів;
- Участь у розвитку здорової корпоративної культури, організації внутрішніх заходів.
​ Інспектор з кадрів
з 04.2007 по 07.2013 (6 років 3 місяці)
ДП "Голованівський лісгосп" (Надання послуг у лісовому господарстві)
Побудова роботи кадрової служби "з нуля":
- Розробка штатного розкладу згідно з галузевими нормативами чисельності і потреб підприємства, Класифікатором професій;
- Розробка організаційної та функціональної структури підприємства, посадових інструкцій, колективного договору, внутрішнього трудового розпорядку;
- Підбір персоналу на вакантні посади, проведення первинних співбесід, первинна адаптація "новачків";
- Складання наказів по особовому складу, відпусток, відряджень;
- Укладення та ведення договорів ЦПХ;
- Формування та ведення особових справ, особистих карток;
- Складання і ведення табеля обліку робочого часу, графіка відпусток;
- Організація та проведення атестації персоналу, робота з кадровим резервом, організація навчання та підвищення кваліфікації працівників підприємства;
- Формування звітності (статистика, ЦЗ);
- Підготовка та передача документації в архів;
- Огляд новинних матеріалів у законодавстві та ознайомлення з ними співробітників підприємства.
А також:
- Активна участь у підготовці до впровадження програмних модулів 1С Підприємство 8 - введення нормативно-довідкової інформації, організація регламентованого обліку кадрів в підсистемі «Кадровий облік і розрахунок зарплати»;
- Вивчення можливостей реалізації системи GPS моніторингу на базі 1С Підприємство 8;
- Надання допомоги співробітникам підприємства у супроводі програмного забезпечення.
​ Програміст
з 04.2004 по 04.2007 (3 роки)
Ощадбанк (Банківська справа)
- Супровід програмного забезпечення;
- Адміністрування електронної пошти і платежів;
- Додатково - виконання обов'язків юрисконсульта та кадровика.
​ Освіта
​ Вища
с 09.2005 по 10.2011
УНУС, Менеджмент, магістр з менеджменту адміністрування, Умань.
​ Незакінчена вища
с 09.1993 по 12.1993
Київський коледж зв'язку, Автоматичний електричний зв'язок, технік-зв'язківець, Київ.
​ Незакінчена вища
с 09.1986 по 11.1988
Дніпропетровський технікум автоматики і телемеханіки, Програмування, технік-програміст, Дніпропетровськ.
​ Додаткова освіта
УКРЦЕНТРКАДРИЛІС (Боярка) - підвищення кваліфікації кадровиків (2012, 1 місяць)
​ Професійні навички
Навички роботи з комп’ютером, ПЗ
Windows, MS Office, Outlook, Internet, 1С - досвідчений користувач.
​ Володіння мовами
Українська, російська — експерт
Англійська — середній
​ Додаткова інформація
Працьовитість і ініціативність, грамотна мова і прагнення до самоосвіти, зібраність і цілеспрямованість, комунікабельність, стесостійкість, самокритичність.
Наявність лідерських та управлінських навичок.
Уміння ефективно планувати робочий час. Системність в роботі.
Здатність швидко навчатися.
Готовність до ненормованого робочого дня.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: