Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12031834/

Офіс-менеджер

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Спеціаліст документообігу, архівіст, діловод, Адміністратор, Медичний реєстратор, Організатор, Агент з нерухомості
Вид занятости:
полная, неполная
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний фахівець відділу опрацювання запитів та розгляду звернень пра

с 03.2025 по наст. время (5 месяцев)
Послуги для населення та бізнесу

Заступник начальника ВПЗ, спеціаліст документообігу, діловод

с 11.2024 по 02.2025 (3 месяца)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Спеціаліст по роботі зі студентами, спеціаліст з документообігу

с 09.2015 по 02.2024 (8 лет 5 месяцев)
ДВНЗ ДонНТУ, Покровське (Освіта, наука)

Прийом листів, запитів, наказів, розпоряджень.
Реєстрація документів у журналі, електронній системі, передача документів на розгляд відповідальним особам.
Організація внутрішнього документообігу:
Ведення номенклатури справ.
Контроль за правильністю оформлення внутрішніх документів (наказів, актів, розпоряджень).
Забезпечення своєчасного погодження, підписання, затвердження.
Зберігання, архівування документів:
Формування справ згідно з інструкцією з діловодства.
Передача справ до архіву за встановленими строками.
Підготовка актів знищення документів, що не підлягають збереженню.
Контроль строків виконання документів:
Підготовка зведень для керівництва.
Робота з електронними системами документообігу:
Оцифрування документів (сканування, збереження в базу).
Використання програм електронного документообігу.
Забезпечення резервного копіювання та захисту інформації.
Взаємодія з іншими підрозділами.
Підготовка довідкової інформації за запитами керівництва.
Володіння українською мовою.
Уміння працювати з офісними програмами (Word, Excel, документообіг).

Знания и навыки

  • Організованість
  • Ведення архіву документів
  • MS Office
  • MS Excel
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Робота в команді
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • MS Word
  • Комунікабельність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: