Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Валерій

Комерційний директор

Возраст: 46 лет
Город: Киев
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Журавльов Валерій
23.07.1979
Моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м.Київ

Ключові компетенції:
Побудова та масштабування систем продажів — національні, регіональні та експортні ринки.
Формування та розвиток команд, побудова ефективної управлінської структури.
Трансформація операційних процесів, автоматизація бізнесу, оптимізація процесів та ланцюгів постачання.
Запуск нових брендів і виробничих напрямів, управління P&L і стратегічне планування.
Управління командами співробітників, впровадження процесного підходу та систем KPI.
Розвиток експортних напрямків, створення партнерських мереж у країнах ЄС та СНД.
Досвід антикризового управління, реструктуризації бізнесу.
ДОСВІД РОБОТИ більше 22 років:
Розвиток бізнесу, продаж та проектний менеджмент

10.25- по теп.час Комерційний директор ГК ТДВ Тхорівське
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії продажів, індустріалізації виробництв;
• Управління продажами на території України;
• Створення комерційної та цінової політики;
• Управління операційною та виробничою діяльністю компанії
• Підключення мереж до співпраці та лідерів ринку в В2В
• Вивід компані на зовнішні ринки

04.25- 09.25 (Комерційний директор (ТОВ Нова Імперія (виробництво соусів) 81 працівник)
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії продажів, індустріалізації виробництв;
• Управління продажами на території України;
• Створення комерційної та цінової політики;
• Управління операційною та виробничою діяльністю компанії
• Підключення мереж до співпраці та лідерів ринку в В2В
Ключові Досягнення:
1. Провів діагностику компанії та створив дорожню карту по руху необоротних та оборотних активів
2. Вивів на цільові показники EBITA вперше з початку року.
3. Розпочав побудову корпоративної комунікації по принципу «внутрішнього клієнта»
4. Започаткував побудову бюджет індустріалізації компанії
5. сформував методологію виходу на зовнішні ринки
6. Виявив зони зростання в службі закупівель та побудов активного трейдингу.
7. побудував структуру ГК
8. Започаткував вектори цифровізації компанії

05.23- 12.24 Заступник комерційного директора (Асоціація регіональних мереж( Делікат, Новус, Торба,Тайстра, Грош, Чудо маркет)
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії переговорів з ключовими постачальниками від імені учасників;
• Формування дизайну категорії
• Глибинний аналіз категорій по всім учасникам з подальшою презентацією «слабких» місць категорії;
• Розробка та погодження цілей на договірну компанію з кожним учасникам окремо
• Підключення нових виробників та супровід діючих меморандумів
• Консультування учасників асоціації
• Переговори з постачальниками

09.2020 – 12.2022. Комерційний директор(продаж продуктів харчування, заморожені та свіжі овочі\фрукти, ТМ Хайберри, Mydibel) ТОВ Сильверстоун трейд
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії продажів;
• Управління продажами на території України;
• Формування та контроль каналів дистрибуції;
• Участь у розробці цінової політики;
• Підключення нових та супровід клієнтів
• Консультування власників бізнесу
• Особисте ведення ключових клієнтів по свіжим овочам\фруктам( Сільпо, Фора, АТБ, Велика Кішеня)
Ключові Досягнення:
1. Змінив векторність розвитку компанії
2. Впроваджено нову структуру продажу та структуровано та запущено нові канали збуту
3. Підписано мережеві клієнти та спеціалізована роздрібна торгівля по заморозці( Сільпо, Велика Кішеня та мясні маркети)
4. Впроваджено нові продукти для кінцевого споживача.
5. Зріст продажів +45%
12.2019 – 08.2020: Проект ТМ TeaPot (функціональний чай) у фарм рітейлі. ТОВ «Драйд фудз»
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії продажів в фарм рітейлі з нуля;
• управління продажами в аптечних мережах
Ключові Досягнення:
1. Підключив до співпраці 250 аптек
2. Розвив збут функціонального продукту
07.2018- 11.2019 Проект «Розвиток продажів» (виробництво та продаж гострих соусів ТМ Вогняр)
Основні обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії продажів;
• Управління продажами на території України та в експортних напрямках;
• Короткострокове та довгострокове бюджетування;
• Формування та контроль каналів дистрибуції;
• Створення, управління та аналіз P&L, собівартості, бюджету видатків;
• Проведення стратегічних переговорних процесів із клієнтами/постачальниками
• Участь у розробці цінової політики та кампаній знижок;
Ключові Досягнення:
5. Збільшив покриття мережами від 40 до 450 магазинів Modern Trade за 4 міс.
6. Збільшив продаж у 8 разів у штучному еквіваленті
7. Розробив стандарти планування, продажу, аналізу з бізнесу.
8. Запущені клієнти HoReCa дистрибуції та B2B клієнти з нуля.
9. Запущено спеціалізовані мережеві клієнти фірмової торгівлі
06.2017- 07.2018 ТОВ Амтек Трейд, м. Київ, Розвиток Експортного продажу (виробництво та продаж м'ясних\курячих субпродуктів)
Основні обов'язки:
• Активний пошук партнерів з експорту та напрацювання бази потенційних клієнтів
• Підключення до продажу 10 партнерів (Гонконг, В'єтнам, Канада, Німеччина, Нідерланди та ін.);
• Формування та аналіз діяльності експорт-трейдерів;
• Сегментування ринку та оперативний трейдинг
• Оформлення всі документації на експорт
• Пошук додаткових каналів збуту
Ключові Досягнення:
1. Стандартизував асортименти для підприємства для продажу на експорт
2. Уклав великі контракти зі світовими трейдерами.
3. Досягнув впізнаваності компанії на низці зовнішніх ринків
01.2016-05.2017 ТОВ Тульчинм'ясо, м.Київ (ТМ Тульчин, ТМ Хмизок)
Менеджер з розвитку Експортних продаж та проекту Private Label
Основні обов'язки:
• Активний пошук партнерів з експорту та аналіз діяльності експорт-дистрибуторів;
• формування робочої групи з експорту;
• Підключення до продажу території (Азербайджан, Єгипет, Туркменістан, Йорданія);
• Сегментування ринку та оперативний трейдинг
• Оформлення всі документації на експорт
• Пошук додаткових каналів збуту
Ключові досягнення:
• Побудував систему продажу з нуля щодо експорту
• Запустив PL для мережі ВАРУС
• Стандартизував асортименти для підприємства для продажу на експорт
• Підключив до співпраці ряд мереж України (Бджілка, ФОЗЗІ, Континент) за брендами
• Досягнув впізнаваності компанії на низці зовнішніх ринків
• Визначив потенціал розвитку у низці країн та України за проектами фуд сервісу

10.2008 – 12.2015
ДП «Лакталіс Україна, м. Київ (ТМ President, Lactel, Дольче, Фанні, Лактонія) Керівник проекту Private Label, Експортних продажів, HORECA, Baby Food Private Label:
Кількість підлеглих: робоча група 10 осіб
Основні обов'язки:
• Формування проекту Private label для кожної мережі, оцінка проекту (P&L) та створення робочої групи;
• Визначення портфеля за Private label: продукти економ. сегмента, продукти - імітатори нац. Брендів;
• Підключення та запуск проектів «Private Label» у мережах МЕТРО, ФОЗЗІ, Велика Кишеня, АШАН, Фуршет, Таврія В, НОВУС, ЕКО маркет тощо;
• Ведення переговорних процесів із мережами про співпрацю за проектом Private label;
• Розрахунок та аналіз фінансових показників СТМ.
Ключові Досягнення:
1. Запустив проект Private Label c «0» у компанії
2. Впровадив інноваційні проекти Private label (сметана Horeca Select 1 кг, ТМ Дивниця для Дистриб'юторів, виробництво Private Label для конкурентів).
3. Вийшов на точку беззбитковості за Private label через 3-6 міс.
4. Виконував місячні плани на 100% у розрізі з кожної мережі та кожного SKU.
5. 6 років поспіль компанія визнавалася Кращим постачальником Private Label за критерієм якості на вибір серед рітейлерів.
6. у 2015 році за 6-річний цикл розвитку Private Label для рітейлерів компанія отримала нагороду
«За внесок у розвиток Private Label в Україні»
Експорт:
• активний пошук партнерів з експорту;
• формування робочої групи з експорту;
• Підключення до продажу території (Азербайджан, Вірменія, Грузія, ОАЕ, Білорусь, Туркменістан);
• Формування та аналіз діяльності експорт-дистрибуторів;
• розвиток продажів на територіях шляхом проведення маркетингових заходів з виїздом на території;
• Аналіз продажів шляхом виїзду на територію країн СНД.
Ключові Досягнення:
• Побудував Дистрибуцію на рівні 80-85% протягом 3 місяців за SKU
• Навчив за допомогою польових тренувань команду дистриб'ютора.
• Побудував систему P&L дистриб'ютора
• Здійснював трейд маркетинговий супровід розвитку бізнесу
• Виконував плани на 100%.
• Створив платформи на Кавказькому вузлі для відкриття філій прямого продажу.
Horeca& Baby Food:
• Формування стратегії розвитку напрямів;
• Створення бази Horeca клієнтів із розбивкою на категорії;
• Використання системи мотивації для Хорека менеджерів;
Ключові Досягнення:
1. Виконував плани продажу та фінансового результату.
2. Запустив спеціальні проекти і вигадали продукти для додаткових продаж (тендери, заводи).

Управління та продажі
09.2006 – 10.2008 Група компаній «СЕСА» (солодкі безалкогольні напої ТМ Флорія, ТМ Майстер Фрут)
Національний менеджер роботі з ключовими клієнтами Кількість підлеглих: 7 KAМ
Основні обов'язки:
• Аналіз, прогнозування та розширення ринків збуту;
• Підключення та запуск проектів «Private Label» у мережах МЕТРО, СІЛЬПО, Велика Кишеня, Таргет, Амстор, Фуршет, Таврія В;
• Ведення переговорних процесів із мережами про співпрацю та розширення асортименту;
• Впровадження маркетингових заходів та контроль їх виконання;
• Розробка та впровадження систем мотивації для менеджерів із ВІП клієнтам як внутрішніх, так і зовнішніх.

Ключові досягнення:
1. Виконував місячних планів на 100% у межах кожної мережі.
2. Побудував дистрибуції у ВІП роздробі з нуля до рівня 85%
3. Систематизував аналіз роботи мереж та ввів матриці розвитку продажів у кожній із мережі.
4. Запустив Private Label для мереж із нуля.
10.2003 – 08.2006
ТОВ «Українські заморожені продукти» (ТМ Пан Сковорода, ТМ Смачна десятка, ТМ AL Capone, ТМ Династія), м. Кривий Ріг
Регіональний КАМ менеджер Центрального регіону (Київ, Черкаси, Вінниця, Чернігів)
Торговий представник, м. Кривий Ріг Мерчандайзер м. Кривий Ріг

Освіта
1996 – 2001 Криворізький технічний університет, Інженер програміст автоматичних систем
2002 - 2004 Академія психології та менеджменту, Санкт-Петербург, Менеджер психолог у соціальній сфері
ДОДАТКОВА ОСВІТА
2005 – «Організація роботи керівника структурного підрозділу» (Бізнес-майстр)
2006 – «Ефективні переговори» (Бізнес-майстер)
2006-2008 - «Управління командою, Переговори, Тайм менеджмент» (авторський тренінг компанії-роботодавця)
2009 – «Комадоутворення» (Team extrime) 2010 – «8 Навичок високоефективних людей
2024- «Бізнес коуч»( Европейська академія коучингу»

Навички: ПК (MS Office, 1С 8.2), права водія категорії «В» і стаж водіння більше 10 років.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: