Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 ноября 2022 PRO

Олена

Економіст, менеджер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний економіст

с 09.2018 по наст. время (5 лет 9 месяцев)
АТ "Банк Інвестицій та заощаджень", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

1.Здійснення продажу всього спектру банківських послуг фізичним та юридичним особам
2. Відкриття та супроводження поточних, депозитних, карткових рахунків, формування юридичних справ (Юридичні та фізичні особи)
3. Підготування заявок для отримання кредиту; формування необхідного пакету документів для розгляду та прийняття рішення; аналіз діяльності позичальників (збір та перевірка фінансової звітності), супроводження кредитного портфелю (моніторинг сплати за кредитами) по юридичним та фізичним особам

Провідний фахівець з кредитування

с 02.2012 по 03.2018 (6 лет 1 месяц)
АТ "Дельта Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

02/2012 – 03/2018 - ПАТ Дельта Банк
Спеціалізація: банківська справа
Посада: провідний фахівець з кредитування

Обов'язки:
1.Залучення клієнтів на обслуговування.
2.Просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.
3.Організація і проведення операцій з кредитування:
- Консультування потенційних позичальників;
- Заповнення заяви на надання кредиту та здійснення перевірки позичальника;
- Формування кредитної справи;
- Збір та обробка документів, необхідних для формування кредитної справи;
- Видання кредиту.
4.Моніторинг та контроль поточних кредитів.

Помічник керівника

с 06.2011 по 02.2012 (8 месяцев)
ФОП Купчинський О.О., Рівне (виробництво та продаж кави)

06/2011 – 02/2012 ФОП Купчинський А.А.
Посада: офіс - менеджер

Обов'язки:
1. Забезпечення підготовки й організація роботи офісу.
2. Підготовка документів, матеріалів, інформації, необхідних для початку роботи офісу і поточного рішення задач, поставлених перед персоналом.
3. Забезпечення працівників усіма необхідними матеріалами.
4. Розробка і ведення бюджету витрат на офісні нестатки.
5. Організація зустрічей, ділових переговорів, матеріально-технічне забезпечення переговорів, презентацій, нарад, конференцій.
6. Організація ведення ділової кореспонденції.

Помічник керівника

с 06.2008 по 08.2011 (3 года 2 месяца)
ПП "Грінвіч", Рівне (виготовлення документів, що посвідчують право власності на землю)

1.Здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень.
2.Планування робочого дня керівника (зустрічі, телефонні дзвінки тощо).
3.Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
4.Підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень керівника, а також, за дорученням керівника, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
5.Збір та аналіз матеріалів та інформації з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові.
6.Виконання інших обов'язків і доручень керівника.

Менеджер з підбору та навчання персоналу

с 07.2005 по 06.2008 (2 года 11 месяцев)
ПП "Профі-Тайм" (підбір та навчання персоналу)

1.Організація та проведення підбору та первинного відбору персоналу необхідної кваліфікації для підприємства.
2.Розробка та проведення апробації тестових методик оцінки професійних компетенцій кандидатів.
3.Проведення психологічної діагностики персоналу.
4.Вивчення структури міжособистісних відносин у підрозділах і попередження соціально-психологічні конфлікти.
5.Оцінювання відповідності професійно важливих ділових і особистісних якостей кандидатів вимогам вакантної посади.
6.Визначення найбільш ефективних для кожної вакансії методів оцінки професійно важливих ділових і особистісних якостей кандидатів.
7.Проведення структурованих інтерв'ю з кандидатами.
8.Ведення психодіагностичної електронної бази персоналу.
9.Вживання заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, найкращого використання безпечних і сприятливих умов праці.

Образование

РІС КСУ

Економіст-маркетолог, Рівне
Высшее, с 2008 по 2010 (1 год 8 месяцев)

РІС КСУ

Практичний психолог, Рівне
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Windows Знання офісних програм LibreOffice

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Комунікабельна, відповідальна, тактовна, старанна, емоційно гнучка, цілеспрямована, неконфліктна, ініціативна; організаторські здібності, хороша пам'ять, здатність до аналітичного мислення, уміння працювати в команді, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся новому.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: