Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Бізнес-тренер, рекрутер, керівник відділу навчання, HR Business Partner

Возраст:
42 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Росахата Марина Сергіївна.
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті якості: націленість на результат, висока продуктивність праці, цілеспрямованість, комунікабельність. Маю 20 річний досвід праці та проведення тренінгів у компаніях УкрСиббанк, Вента, Інтероко, Менора, Київстар та 13 річний досвід у HR management. Вмію встановлювати довірливі відносини під час навчання, завдяки чому маю покращення продуктивності після навчання, позитивний зворотній зв’язок та 100 відсоткову відвідуваність. Розглядаю вакансії бізнес-тренера, менеджера з навчання, методолога, HR Business Partner.

Професійні навички:
- розробка індивідуальних програм навчання під потреби компанії;
- проведення тренінгів на теми: «Техніка та психологія продажів», «Робота з запереченнями», «NPS», «Командоутворення», «Управління змінами», «Особистісний ріст», «Креативність»; «Soft Skills»; «Як залишатись в ресурсі під час пошуку роботи».
- проведення online, offline майстер-класів, фасилітаційних сесій;
- вимірювання NPS, eNPS, залученості, задоволеності;
- cтворення моделі компетенцій, рекрутинг, адаптація, управління єфективністю, HR стратегія, аналіз та звітність, управління корпоративною культурою, управління проектами і talant management.

Hard Skills: Microsoft Word, Excel, SRM,LMS platform, Бітрікс, Teams, Google Docs, PowerPoint,Canva, ChatGpt, Slack, Jam Board.
Soft Skills: комунікабельність, публічне мовлення та презентаційні навички, лідерські якості, вміння працювати в обмеженому часі, вміння працювати на результат, прийняття рішень, вміння створювати гарні стосунки, критичне мислення, адаптивність та гнучкість, розв’язання конфліктів та емоційний інтелект.

Досвід роботи:
05.2022 – 12.2024, Викладач Soft Skills,у компанії яка займається навчанням програмуванню дітей та підлітків “GO IT”.
Зона відповідальності:
- Навчання дітей віком від 9 до 17 років;
- Проведення тренінгів «Тайм менеджмент», « Світ професій», « Як дружити», «Мапа бажань», « Вміння працювати в Canva», «Цілі по SMART», «Самодисципліна», «Мої сильні та слабкі сторони», «Цінності та пріорітети», “Як допомагати собі в стрессових ситуаціях», «Твої особисті межі», «Впевненість у собі-головна складова твоїх досягнень», «Як перемагати страхи»
Досягнення:
- Контроль якості моїх навчань 98-100 відсотків.
- Залученість всіх учасників на протязі навчання, що давало гарний зворотній зв’язок та утримання кліентів.

09.2019 – 02.2022, HR Business Partner,компанія БІКО виробництво товарів широкого споживання, штат компанії 200 осіб, чотири філії.
Зона відповідальності:
- Вимірювання залученості, задоволеності, лояльності до компанії; Проведення зустрічей one-to-one з керівниками та підлеглими;
- Створення моделі компетенцій для усіх відділів компанії, рекрутинг, адаптація, управління єфективністю, HR стратегія, аналіз та звітність, управління корпоративною культурою, управління проектами та talant management.
- Організація та проведення «клубу продажів», «клубу новачка», круглих столів, фасилітаційних сесій;
- Визначення амбасадорів бренду та EVP компанії;Організація та проведення корпоративних заходів компанії.
Досягнення:
- Завдяки ініціативі проведення «клубу продажів» покращено комунікацію між філіями. Ініціація «клубу новачка» допомогла новим співробітникам виявити зони напруження, легше адаптуватися та підвищити ефективність.
- Завдяки довірливим відносинам із колегами розумію клімат у колективі, що допомагає запобігати можливим непорозумінням.
- Завдяки адаптації нових співробітників плинність кадрів зменшено на 80%.Завдяки правильному підбору персоналу зросла ефективність співробітників.
- Створення моделі компетенцій допомогло виміряти ефективність та створити метрики оцінки персоналу.
- За 2,5 роки роботи штат компанії виріс утричі.
09.2017 – 08.2019, керівник відділу персоналу у фармацевтичній дистриб’юторській компанії «Вента», штат компанії понад 700 осіб, п’ять філій.
Зона відповідальності:
- Написання програм навчання; Проведення тренінгів для персоналу відділу збуту (менеджер, помічник менеджера) — навчання техніці та психології продажів;
- Підбір персоналу;Ведення внутрішнього кадрового резерву;Адаптація новоприйнятого персоналу;
- Проведення корпоративних заходів; Формування корпоративної культури; Співпраця з навчальними закладами міста щодо залучення студентів; Кураторство практики студентів у компанії; Участь у виставках вакансій міста.
Досягнення:
• Розробка унікальної програми у відділі збуту з роботи з дебіторською заборгованістю, допомогла підвищити мотивацію персонала;
• Створення скриптів (мовних модулів) для роботи із запереченнямиб покращило продажі;
• Завдяки розробці програми та проведення тренінгів на теми: «Техніка та психологія продажів у дистриб’юторському бізнесі» підвищилась залученість персонала;
• Уміння переконувати, утримувати увагу аудиторії, працювати зі складними учасниками допомогло мати гарний відгук учасників після навчання;
• Уміння «читати» людей та підбирати їх під потреби компанії та керівника, що сприяло створенню довірчих відносин із відділом персоналу.
09.2013 – 11.2016, регіональний БІЗНЕС-ТРЕНЕР АТ «УкрСиббанк», банківська сфера (Дніпропетровський регіон), штат вертикалі понад 300 осіб.
Зона відповідальності:
- Підбір персоналу різних рівнів;Участь у відборі кандидатів нва вакантні позиції;
- Проведення тренінгів для тренерів із методології написання тренінгів, структури тренінгу, ораторського мистецтва; Розробка навчальних програм для банківського персоналу, наприклад: «Робота із запереченнями», «Активні продажі», «Управління змінами», «Наставництво», «Командоутворення»;
- Навчання, атестація, діагностика банківського персоналу (співробітники підрозділу споживчого кредитування, працівники відділень банку, менеджерський склад) — вступне навчання, продуктові тренінги (включно з енергозберігаючим кредитуванням) та тренінги навичок;
Досягнення:
- Утримання та мотивація нових співробітників на позиції консультанта після вступного навчання;
- Впровадження показника NPS (задоволеності клієнтів якістю обслуговування) у Дніпропетровському регіоні (на рівні 72%);
- Контроль і підтримка показника Mystery Shopping (таємний покупець) на рівні 92%;
- Впровадження проектів із мотивації персоналу «Скриня ідей» та «Управління змінами»;
- Формування внутрішнього кадрового резерву;
07.2012 – 08.2013, менеджер із персоналу комплексу «Менора», штат компанії понад 200 осіб.
Зона відповідальності:
- Підбір персоналу для комплексу (управитель, покоївки, адміністратор-ресепшн, швейцар, сантехнік, прибиральниця, маркетолог, програміст, спеціаліст із продажів, шеф-кухар, офіціант);
- Навчання персоналу готелю, ресторану, відділу продажів та маркетингу на теми: «Ефективне обслуговування гостей», «Швидке та якісне прибирання номера», «Продаж у холодному дзвінку», «Кроки в продажах», «Довірена особа у служінні гостю»;
- Мотивація та адаптація персоналу (формування корпоративної культури комплексу, створення довіри до компанії, залучення та підтримка персоналу);
- Аудит роботи персоналу (контроль обслуговування гостей, експертна оцінка продажів у холодному дзвінку та продажу орендних площ)
.Досягнення:
- Для готелю **** «Менора» розроблено два рівні навчання для адміністраторів, створено програми обслуговування для покоївок і швейцарів;
- Якісний підбір персоналу з моменту ремонту та відкриття комплексу «Менора», при цьому понад 50% співробітників досі працюють;
- Мінімізація плинності персоналу на рівні не більше 10% завдяки якісному підбору, навчанню, мотивації та адаптації співробітників.
04.2006 – 03.2012, регіональний бізнес-тренер із навчання та розвитку зовнішньої торговельної мережі ЗАТ «УРС» ТМ «Київстар».
Зона відповідальності:
- Навчання менеджерського складу компанії «Beeline» у Запорізькій та Дніпропетровській областях, включаючи дистриб’юторів, за різними темами: продуктовий ряд («Майстри продажів», «Мерчандайзинг») і навички («Тайм-менеджмент», «Цілепокладання»);
- Розробка навчальних програм, створення слайдів, підбір відеоматеріалів за необхідною темою, розробка попереднього анкетування, а також тестування знань продукту та навичок;
- Складання річного графіка навчання.
Досягнення:
- Кар’єрний старт у компанії «Beeline» із менеджера з продажів пакетних пропозицій до бізнес-тренера;
- Участь у міжнародних конференціях «Beeline університету», на яких проводила майстер-класи на теми «Майстер ефективних продажів», «Мотивація у продажах»;
- Збільшення продажів у регіоні на 11% після проведеного навчання.
Освіта: Дніпропетровський університет залізничного транспорта, денна форма навчання, інженер-будівельник.
Додаткова освіта:
- 09.2019 – 02.2020: LvBS «HR у бізнесі»;
- 11.2020 – 12.2020: «Лідерство та менеджмент» Оксана Сергєєва;
- 02.2021 – 04.2021: «Маркетинг для HR», Ірина Примак;
- 01.2021 – 04.2022: англійська школа «Соловова».
- 01.2024 - 06.2024 HR manager, European certificate.
Іноземні мови : -Англійська мова на рівні В2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: