Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Yevhenii

Project manager, 40 000 грн

Рассматривает должности: Project manager, HR-керівник
Вид занятости: неполная
Возраст: 46 лет
Город проживания: Другие страны
Готов работать: Киев, Удаленно
Рассматривает должности:
Project manager, HR-керівник
Вид занятости:
неполная
Возраст:
46 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з розвитку

с 05.2015 по 10.2018 (3 года 6 месяцев)
Абсолют, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Прогнозування та аналітика: Розроблені та впроваджені методики прогнозування розничного товарообороту з використанням геомаркетингових даних. Оптимізовані розрахунки для підвищення точності планування на 25%.

Фінансове планування: проведення аналізу рентабельності інвестицій в проекти, управління бюджетами та підвищення прибутковості розничних точок, зниження затрат на 10%.

Управління контрактами: курував договори куплі-продажу, оренди та субаренди комерційної нерухомості. Ускорив процес утвердження дозволу на 20%.

Управління проектами: керував проектами реформування існуючих торгових точок, що дозволить підвищити операційну ефективність на 12%.

Корпоративні стандарти: розроблені корпоративні стандарти взаємодії з власниками нерухомості та орендаторами, що дозволить скоротити кількість конфліктів на 30%.

Керівництво команди: управління крос-функціональними командами з більш ніж 15 спеціалістів, що забезпечують успішне виконання проектів.

Аналіз даних: моніторинг потоків клієнтів і покупців, корекція асортименту для збільшення продажу на 10%.

Збільшив оборот розничної мережі на 20% за два роки.

Скорочення експлуатаційних витрат і підвищення рентабельності.

Успішно керував понад 7 стратегічними проектами та презентаціями.

Встановлені прочні відносини з ключовими партнерами.

Оптимізовані логістичні маршрути, що скорочують витрати на доставку на 15%.

Навики: стратегічне планування, аналітика, управління проектами, ведення переговорів, оптимізація бізнес-процесів, керівництво командою.
Результат: досягнуто значного зростання прибутковості та операційної ефективності розничної мережі.

Регіональний менеджер

с 03.2013 по 08.2015 (2 года 6 месяцев)
ЧП АЙТЕК, Київ (Дизайн)

Регіональне управління продажами в Україні
Розробив стратегію збільшення обсягів продажів, отримавши 30% зростання в ключових регіонах.

управління ключевими клієнтами
Встановлені прочні партнерські відносини з провідними розничними сетями і дистриб'юторами, що забезпечує стабільний ріст доходів.

Моніторинг і аналіз плану продаж
Проводив регулярні огляди ефективності продажів по регіонах, виявляв узкі місця і розробляв коректуючі заходи для підвищення ефективності.

Запуск бренда: «Чайкофф»
Організував навчальні сесії та презентації для партнерів, успішно виводячи бренд на ринок.

Досягнення в області зростання продажів
Збільшив обсяг продажу бренду «Чайный городок» на 48%. Розширив дистрибуцію чая Jaff на основних ринках і серед оптових клієнтів у середньому ціновому сегменті.

Переговори по контрактам і тендерам
Успішно уклав більше 50 ключових контрактів з партнерами в крупних містах України. Вел переговори з національними розничними сетями і брав участь у тендерах, добиваючись вигідних комерційних умов для компанії.

Ключові навики:

Розробка та реалізація ефективних стратегій продажу.

Управління ключовими клієнтами та співпраця з розничними сетями.

Аналіз ефективності продаж і управління регіональною командою.

Переговори та укладення договорів з партнерами.

Руководитель

с 11.2006 по 10.2012 (6 лет)
Юкка, Черкаси (IT)

Організація і контроль виробничих процесів: розподіл навантаження по ділянках, складання графіка.

Забезпечення бесперебойного взаємодії всіх підрозділів, що беруть участь у виробництві продукції.

Контроль якості продукції та дотримання технологій виробництва, задоволення технологічних потреб.

Управління персоналом: планування роботи, навчання, мотивація та контроль виконання завдань.

Обеспечение соблюдения правил охраны труда и техники безопасности.

Розробка та впровадження програм мотивації співробітників.

Виявлення та впровадження нових технологічних рішень для підвищення якості продукції.

Організація технічного обслуговування обладнання, включаючи планові та капітальні ремонти.

Взаимодействие с подрядчиками: укладання договорів на поставку, монтаж і обслуговування обладнання.

Планування довгострокового, середньострокового та короткострокового розвитку виробництва.

Керівництво проектами розвитку: формування та управління проектними групами.

Стандартизація та оптимізація процесів виробництва моделей.

Внедрение ключевых показателей эффективности (KPI), методов кайдзен и принципов бережливого производства.

Создание сплоченной команды: организация тренингов и мероприятий по сложению коллектива.

Автоматизація бізнес-процесів: впровадження CRM-системи (Бітрікс24) та інтеграція ERP.

Організація відділів логістики та контролю якості.

Досягнення:

Висока ефективність виробництва в 7 раз.

Забезпечив ефективне управління понад 22 одночасними замовленнями.

Розроблена і впровадження системи планування та управління виробництвом.

Розширення виробничих площ на 2000 м².

Оптимізований процес виробництва і продажу серійної продукції.

Регіональний менеджер

с 03.2004 по 08.2006 (2 года 6 месяцев)
ОО "Пласт Пайп, Івано-Франківськ (Дизайн)

Розробив і внедрив регіональну стратегію продажів, забезпечивши зростання продажів на 25% за два роки.

Залучили крупних клієнтів і успішно брали участь в тендерах, отримавши 15 корпоративних клієнтів, що привело до значного додаткового доходу.

Проведення переговорів з ключовими клієнтами, в тому числі лідерами енергетичної та будівельної торгівлі, укладення довгострокових контрактних угод.

Моніторинг конкурентів і проведення аналізу ринку для виявлення нишевих сегментів, що сприяло зростанню ринку на 8%.

Забезпечив стабільний річний приріст продажів на 20% за рахунок стратегічного планування та реалізації.

Забезпечив 100% дотримання договірних зобов'язань, що підвищило репутацію компанії та лояльність клієнтів.

Внедрили CRM-систему, яка підвищила коефіцієнт конверсії лідів в угоді на 25% і підвищила точність аналізу клієнтських даних.

Супервайзер

с 10.2002 по 12.2003 (1 год 3 месяца)
Європа Сервіс, Черкаси (Дизайн)

Обязанності та досягнення в якості керівника:

Продажі та управління клієнтами:

Контролював процес продажу обладнання для ресторанів, кафе і HoReCa, забезпечуючи задоволеність клієнтів і виконуючи плани продажу.

Встановлення та підтримка відносин з ключовими клієнтами, включаючи торгові центри, супермаркети, фабрики та виробничі підприємства.

Заключив і забезпечив контракти на високу вартість, підвищив утримання клієнтів і стимулював повторні операції.

Операції та логістика:

Координував поставку та установку кофемашини та обладнання для приготування напитків, що забезпечує своєчасне та ефективне виконання робіт.

Управляв цепочкою поставок обладнання та напитків, оптимізуючи рівень запасів і скорочення термінів доставки.

Контролював роботу кофемашин і обладнання, забезпечуючи належне обслуговування і швидке вирішення проблем.

Керівництво командою:

Керівник і навчав команду торгових представників, технічних спеціалістів і допоміжного персоналу, що підвищує ефективність роботи і моральний дух команди.

Внутрішні системи та звітності для моніторингу індивідуальної та командної продуктивності.

Проводились регулярні зустрічі команд для узгодження цілей, вирішення проблем і обміну передовим досвідом.

Стратегічне планування та аналіз ринку:

Розробляв і реалізовував стратегії продажів і операційної діяльності для розширення присутності компанії на ринку HoReCa.

Аналіз тенденцій ринку та діяльності конкурентів, виявлення нових можливостей для зростання.

Введення нових ліній продуктів і пакетів послуг, збільшення потоків доходів і диверсифікація пропозицій.

Досягнення:

Збільшив регіональні продажі на 30% за два роки за рахунок цілового маркетингу та стратегії залучення клієнтів.

Скорочення часу встановлення та обслуговування обладнання на 15% за рахунок оптимізації процесів і навчання персоналу.

Заключена угода про обслуговування понад 20 забезпечує великим клієнтам, стабільний дохід і довгострокове партнерство.

Успішно внедрили CRM-систему, покращивши управління лідами та взаємодію з клієнтами, що привело до збільшення коефіцієнта конверсії на 20%.

Підвищення рівня задоволеності клієнтів на 25% за рахунок проактивної комунікації та постійного контролю якості обслуговування.

Технічне обслуговування та ремонт:

Забезпечено 100% дотримання графіків технічного обслуговування встановленого обладнання, що зводить до мінімуму простоти і роботи клієнтів.

Координував роботу групи швидкого реагування для проведення термінових ремонтних робіт, досягнувши показника усунення неполадок з першого разу в 95%.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 09.2000 по 06.2002 (1 год 10 месяцев)
Рекламное агентство Trial, Черкаси (Дизайн)

Ведение переговоров с новыми и существующими клиентами (включая «теплые звонки»).
Встановлення та розвиток довгострокових ділових відносин.
Розробка короткострокових і середньострокових планів продаж.
Підготовка і відправка комерційних пропозицій.
Управління документооборотом і підготовка звітів.
Організація і проведення презентацій продукції.
Проведення аналізу продажу та розробка стратегій продажу.

Перевиконання квартального плану продаж на 12–15%.
Збільшення клієнтської бази в середньому на 5–10% кожного півроку.
Заключення понад 40 успішних сделок з великими клієнтами.
Розробка маркетингової стратегії, яка збільшила продажі на 25% за один рік.
Заключення 14 договорів на комплексне обслуговування з великими підприємствами.

Образование

European University

Management organization
Высшее, с 2000 по 2002 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Google Project Management

6 місяців
Сертификат

Project Management & Other Tools for Career Development

2 місяця
Сертификат

Hiring and Onboarding Employees with ClickUp

2025
Сертификат

Знания и навыки

  • Чесність
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Jira
  • Trello
  • Scrum
  • Уміння аналізувати
  • ClickUp
  • Asana
  • MS Excel
  • Fusion 360

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: