Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Адміністратор, менеджер

Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер, Приемщик товара, Адміністратор торгового залу, Регіональний менеджер, Менеджер з навчання персоналу, Менеджер з розвитку
Возраст:
40 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гафарова ольга

Контактні Дані

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета

Отримати посаду менеджера магазину або спеціаліста з продажу, щоб застосувати свої навички у роботі з персоналом, товаром та клієнтами, а також у досягненні поставлених планових показників.

Навички
Робота з персоналом (підбір, адаптація, мотивація).
Організація внутрішнього розпорядку та логістики.
Управління товаром (контроль залишків, приймання, викладка).
Робота з документацією (накладні, чеки).
Знання ринку та конкурентного середовища.
Володіння програмами: MS Office (Word, Excel), AutoCAD, 1С.
Досвіт роботи

Адміністратор магазину — Colin’s (2012–2014)
Організація внутрішнього робочого процесу та управління персоналом.
Підбір, навчання, адаптація та мотивація персоналу.
Контроль за товаром: облік, приймання, викладка, робота з браком.
Підготовка та участь у ревізіях, контроль касової дисципліни.
Виконання планових показників та взаємодія з орендодавцем.
Участь у корпоративних навчаннях з продажів, організованих для адміністраторів магазинів мережі Colin’s, що дозволило вдосконалити навички продажу та управління магазином.
Контроль за відкриттям і закриттям магазину, включаючи підключення до пульта охорони.
Відповідальність за безпеку магазину: у разі спрацьовування сигналізації.
Завідувач магазину — Лівс (2011–2012)
Організація внутрішньої та зовнішньої логістики (замовлення товару, контроль доставки).
Прийом, оформлення та коригування замовлень меблів від клієнтів, супровід продажу на всіх етапах.
Вирішення конфліктів з орендодавцем та взаємодія з пожежною безпекою, включаючи розв’язання питань безпеки з пожежниками.
Здійснення фінансових операцій: особисто здійснювала доставку грошей до банку та переказувала їх на фабрику.
Чітке виконання вказівок фабрики та організація робочого процесу згідно з їх вимогами, що дозволяло ефективно управляти магазином і забезпечувати задоволення потреб клієнтів.
Командировки на фабрику для ознайомлення з процесом виробництва, впровадженням нововведень та оптимізацією консультацій з покупцями, що дозволяло надавати точну та актуальну інформацію про продукцію
Спеціаліст відділу продажів — Margoo (2010–2011)
Забезпечувала високий рівень консультування клієнтів, що сприяло їхньому задоволенню та поверненню до магазину для подальших покупок.
Допомагала клієнтам з вибором товарів, орієнтуючись на їхні потреби і побажання, що дозволяло встановити довгострокові відносини з покупцями.
За довірою керівництва, навчала нових співробітників, передаючи їм знання та досвід для досягнення високих результатів у роботі з клієнтами.

Продавець-консультант-Divanoff ( 2007-2010 р.р.)
Оформлення замовлень, підбір тканин.
Консультація щодо м’яких і корпусних меблів
Брала участь у виставках, надаючи консультації щодо вибору меблів, організовуючи презентацію продукції та активно працюючи для того, щоб клієнти зробили покупку.

Декретна відпустка з паралельною зайнятістю (2014–2023)
Перенесення архітектурних креслень і планів будинків у цифровий формат за допомогою AutoCAD.
Написання рефератів та навчальних робіт на замовлення.
Після досягнення дитиною 4-5 років почала працювати - виконувати індивідуальні замовлення на пошиття дитячої постільної білизни.
Зараз працюю у салоні займаюсь індивідуальним пошиттям весільних суконь.
Розвивала навички комунікації з клієнтами, організації роботи та планування часу

Освіта
2007–2012 рр. — Київський університет культури і мистецтв
Факультет дизайну інтер’єру, меблів і ландшафту.
2003–2005 рр. — Донецька національна академія будівництва і архітектури
Архітектурний факультет, спеціальність — архітектура будівель і споруд.

Особисті якості:
Спокійність та не конфліктність: здатність зберігати рівновагу та ефективно працювати в стресових ситуаціях, не допускаючи емоційних зривів.
Спрямованість на результат: завжди прагну досягти найкращого результату в роботі, приділяючи увагу кожній деталі.
Відкритість до навчання та запитів: Для мене важливо чітко зрозуміти завдання, щоб виконати його на найвищому рівні.
Терпеливість та ретельність: готова кілька разів уточнювати і запитувати, щоб досягти повного розуміння вимог і не допустити помилок.

Додаткова інформація
Водійське посвідчення категорії В
Наявність автомобіля

дата народженя
31.05.1985 р.
39 років

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: