Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты Ветеран

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12152800/

Управляючий компанії

Рассматривает должности: Управляючий компанії, Економіст, Операційний директор, Фінансовий менеджер
Город: Винница
Рассматривает должности:
Управляючий компанії, Економіст, Операційний директор, Фінансовий менеджер
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ВІННІЧУК Максим Вадимович

Моб: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи в зворотному хронологічному порядку:
2022- 2024
Збройні сили України
Начальник інженерної служби батальйону;
Учасник бойових дій;
В грудні 2024 року звільнений в запас.
2017 - 2022
Корпорація Aptiv PLC
Виробниче підприємство «Електричні системи», м. Вінниця
Підприємство системи автомотів (Automotive), сертифіковане за IATF 16949.
Продукція: джгути електричні для GMAC Daimler AG (бренд Mercedes-Benz).
Штатних працівників -1500 чол.

Фінансовий директор-
Начальник планово-економічного відділу.

Обсяг обов'язків:
- Фінансовий менеджмент підприємства починаючи від створення фінансової структури разом із системою фінансового аналізу, системами підтримки прийняття рішень, фінансовою звітністю та системами бюджету та контролю.
- Розробка річного плану бюджету та моніторинг виконання плану на місячній та квартальній основі. Координація та керівництво підготовкою бюджету та фінансових прогнозів. Підготовка звітів про бюджетні відхилення та безпосередня участь в прийнятті управлінських рішень по їх подоланню.
-Розробка та документування бізнес-процесів та облікової політики для підтримки та посилення внутрішнього контролю.
- Розробка та контроль виконання фінансових стратегій і планів, направлених на розвиток підприємства в короткостроковій, середньостроковій і довгостроковій перспективі.
- Лідерська участь у переговорах з іноземними партнерами – стратегічне планування, обговорення контрактів, фінансовий аналіз, участь у прийнятті управлінських рішень.
- Контроль та безпосередня участь у складанні всіх видів фінансово-економічної звітності як за українськими, так і за міжнародними стандартами.

Мова документації – англійська, українська, російська,
Спеціальне програмне забезпечення - 1С Підприємство 8.3,
2006 - 2017
ТОВ "Барська швейна фабрика".
Вінницька обл.
Основна продукція: чоловічі та жіночі штани, сорочки, пальта, жакети, трикотаж для оптових покупців з України, Великобританії, Франції, Голландії, США.
Штатних працівників – 150 чол.

Директор

Основними завданнями, що передбачались контрактом, були розробка та реалізація плану дій щодо подолання постійної фінансової та виробничої кризи підприємства.

Виконані завдання:
- Розроблено та впроваджено систему управління виробничим процесом і фінансами.
- Оптимізовано організаційну структуру та витрати. Скорочено невиробничий персонал.
- Забезпечено мотиваційну систему оплати праці. Розроблено та встановлено системи (стандарти) управлінського контролю, контролю якості, моніторингу безпеки та руху активів.
- Проведено модернізацію обладнання та освоєння нових видів продукції.
- Виконано заходи по приведенню підприємства у відповідність до вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки.
- Розроблено та впроваджено програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати ефективне управління завантаженням ліній та персоналу, а також проводити управлінський облік та аналіз виробничих процесів.
- Вирішено прийнятним для акціонерів способом юридичні питання щодо простроченої заборгованості, майна та втрачених активів.
- Укладено довгострокові контракти з перспективними та надійними клієнтами.
- Налагоджена співпраця з місцевою владою та службою зайнятості. Організовано систему навчання з метою забезпечення безпосередньої підготовки та найму виробничого персоналу.
- Забезпечено реорганізацію правового статусу підприємства (з АТ на ТОВ) та оптимізовано систему оподаткування.

Результати:
- Забезпечено безперебійну та ефективну роботу фабрики з рентабельністю власного капіталу близько 20%.
- У власність підприємства повернуто викрадені (виведені) об’єкти нерухомості та майно.
- Продуктивність (ефективність) праці збільшено в 1,5 рази
- Рівень загальновиробничих витрат знижено на 15-20% разом із одночасним збільшенням заробітної плати прямого персоналу.
- Чисельність прямого персоналу (швачки, оператори спецтехніки) збільшено в 2 рази.
– Досягнутий рівень якості продукції та виконання замовлень дозволив залучити до роботи з фабрикою відомі європейські компанії, які займаються виготовленням та реалізацією одягу.
2000 - 2006
Державне підприємство «Вінницятрансприлад», м. Вінниця
(Основна продукція: промислове обладнання, вантажозахоплювальні механізми, запірно-пломбувальні пристрої).
Штатних працівників – 400 чол.

2003-2006 Заступник генерального директора

У прямому підпорядкуванні:
Фінансовий відділ
Планово-виробничий відділ
Відділ постачання
ІТ відділ
Відділ кадрів:
Юридична служба

2000-2003 Заступник начальника планово-виробничого відділу

Коло обов'язків:
- Фінансовий аналіз і внутрішній аудит, ціноутворення, зниження собівартості, вдосконалення організаційних і технологічних процесів.
- Фінансове планування та звітність.
- Контроль за виконанням контрактів, у тому числі експортно-імпортних
- Управління продуктами, розрахунок використання потужностей, контроль системи організації та системи обліку.
- Маркетингові дослідження, координація діяльності в рекламній сфері.
1998-2000
Державна адміністрація Вінницької області.
Начальник відділу інвестиційної політики
Коло обов'язків
• Фінансовий аналіз підприємств регіону, корпоративне управління державними підприємствами обласного підпорядкування (взаємодія з акціонерами, стратегічне планування, антикризове управління, управління процесом банкрутства та санації)
• Макро- та мікроаналіз, аналіз ринку;
• Робота з інвестиційними проектами;
1995-1998
ЗАТ "Електрон плюс", Вінниця
(Профіль компанії: оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування та побутовою технікою, гарантійне обслуговування)
Штатних працівників - 120 чол.

Заступник генерального директора

Основне коло обов'язків:
• Управління оптом, організація та контроль збуту.
• Пряма співпраця з великими замовниками та постачальниками.
• Фінансовий менеджмент.
• Організація планування, аналізу, внутрішнього аудиту
• Організація та контроль діяльності персоналу
1993-1995
Торгова фірма "ВМВ", Вінниця
Профіль компанії - оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування та побутовою технікою.
Штатних працівників: 35 чол
Директор
- роздріб (2 магазини у м. Вінниця)
- опт (оптовий склад у м. Вінниці)
1990 - 1992
Збройні сили СРСР. Війська ППО.
Заступник командира військової частини
Освіта та додаткова інформація:
Освіта:
1. Ступінь магістра права
2021- 2023 – Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, м. Житомир

2. Ступінь магістра з фінансового менеджменту.
1998 - 2000 Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, м. Київ

3. Ступінь магістра з радіоінженерії
1985-1990 Вище інженерне радіотехнічне училище військ ППО, Київ
Знання мов:
- Українська, російська - вільно;
- Англійська – C1 (Advanced);
Додаткові знання, навички та спеціальний досвід
- Пакет MS Office.
- Складання розрахункових модулів і баз даних в Excel;
- Робота з великими обсягами даних та їх аналіз;
- Бухгалтерський облік за національними стандартами України;
- Спеціальна бухгалтерська програма 1С Підприємство 8.3
- Базові знання в SMM – менеджменті;
- Система управління якістю ISO9001 / ITF 16949

Додаткова інформація
Дата народження: 21.09.68
Водійські права кат: B,C

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты