Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віктор

Завідуючий господарством

Рассматривает должности:
Завідуючий господарством, Експедитор, Водій
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Ігнатенко Віктор Іванович

Дата народження: 12 грудня 1959 року
Місце проживання: м. Київ вул. Передова, 14
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») / [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Побажання до майбутньої роботи:
рівень заробітної плати від 20000 грн.
Графік роботи: 5/2
Посада:
Керівник адміністративно-господарськоговідділу
Керуючий
Адміністратор

Освіта: вища економічна
Європейський університет фінансів, інформаційних систем менеджменту і бізнесу (спеціальність економіка підприємства)

Досвід роботи:

На даний час працюю в Київський політехнічний національний університет ім.Сікорського
на посаді завідуючого господарською частиною.

Національний авіаційний університет
Посада: заступник директора, директор студентського містечка

Посадові обов’язки:
• досконале знання об'єктів та прилеглої до них території
• керування роботою зав. гуртожитками і контролювання роботи інших підрозділів студмістечка;
• – забезпечення порядку і санітарно-гігієнічного стану гуртожитків та прилеглої території; – здійснення заходів щодо поліпшення соціально-побутових умов
• – своєчасне подання заявкок проректору з АГР і начальнику ВМТЗ на придбання необхідних матеріалів .
• Своєчасне списання матеріалів, які прийшли в непригодність та відслужили свій строк;
• Проведення робіт стосовно поліпшення трудової дисципліни, контроль за виконанням співробітниками правил внутрішнього розпорядку;
• – організація та координування діяльності між підрозділами студмістечка;
• – контролювання роботи паспортного столу з прописки та обліку військовозобов'язаних; – організація належного протипожежного стану, а також забезпечення і проведення дезінфекційних та дезінсекційних заходів у приміщеннях гуртожитків.
• – організація виконання наказів ректора, приписів пожежних, санітарних та інших інспекцій, які вимагають поліпшення роботи в гуртожитках.

ПАТ КБ Приват банк
Посада: головний менеджер господарського управління.
Посадові обов’язки :

• Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи . Здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
• Забезпечення експлуатації й утримання будівель, споруд, виробничих приміщень, обладнання, машин, механізмів, електроустановок, електросилових, електроосвітлювальних, опалювальних, газових і каналізаційних мереж, систем вентиляції відповідно до правил і норм з охорони праці.
• - Виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання. Проведення інвентаризації господарської частини .

Національний Києво-печерський історико-культурний заповідник
Посада: начальник адміністративно-господарського відділу, помічник генерального директора.

• Організація та приймання, реєстрація і необхідне обслуговування делегацій та осіб, які прибули в службові відрядження. Керування роботою з упорядкування озеленення,ландшафтного дизайну та прибирання території, святкового художнього оформлення фасадів будинків, прохідних тощо.
• Організація господарського обслуговування нарад, конференцій, семінарів та інших заходів, що проводяться на підприємстві.
• Виконання роботи з організації табельного обліку, складання графіків відпусток і розпорядку робочого дня.
• Забезпечення виконання протипожежних заходів і утримання в справному стані пожежного інвентарю.
• Вживання заходів щодо впровадження засобів зв’язку, обчислювальної і організаційної техніки.
• Керування працівниками відділу.

АТЗАТ “Лікувальний Комплекс санаторного типу Феофанія”
Дитячий Оздоровчий Лікувальний
Комплекс“Вимпел”
Жовтень 2001 – грудень 2007
Посада: директор
Посадові обов’язки:
• інструктаж працівників оздоровчого комплексу по різних напрямках їх роботи; здійснення перспективного планування діяльності закладу, його оперативне керівництво;
• проведення планової роботи з профілактики нещасних випадків і травматизму серед співробітників закладу;
• представлення закладу у стосунках з різними організаціями, органами і установами;
• видання наказів по всіх напрямах діяльності закладу, контроль їх виконання, підписання всіх розпорядницьких документів закладу;
• організація харчування
• організація виконання вимог документів, що регламентують роботу ;
• забезпечення безпечних умов праці для всіх категорій працівників закладу;

• контроль за ходом реалізації намічених планів роботи;
• підготовка і направлення в різні організації необхідні для здійснення діяльності закладу документів, наказів, заявок, листів, договорів тощо;
• організація роботи всіх служб закладу, контроль за їх роботою;
• організація суворого дотримання санітарного режиму закладу;

ДП Лікувально-профілактичний комплекс “Феофанія” НАН України
Посада: директор
Посадові обов’язки :
• керівництво лікувально-профілактичним комплексом відповідно до законодавства України та нормативно правових актів, що визначають діяльність підприємств, установ і організацій охорони здоров’я;
• організація лікувально-профілактичної, адміністративно господарської та фінансової діяльності ЛПК “Феофанія” НАН України, бази відпочинку “Стеблів” НАН Украйни та ДОЛК “Вимпел” НАН Украйни, ДП ЛПК СТ «Ясний».
• співпраця з органами управління, місцевою владою, суміжними медичними закладами та забезпечення взаємодії підрозділів лікувально-профілактичного закладу;
• організація роботи з добору, розстановки і використання медичних кадрів, забезпечення своєчасного підвищення їх кваліфікації;
• створення належних виробничих умов, забезпечення додержання співробітниками правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці та протипожежного захисту;
• аналіз показників роботи комплексу, вживання заходів щодо їх оптимізації, видання відповідних директивних документів з цього питання.

Служба в Збройних Силах України
лютий 2022 року – липень 2023 року

Додаткові відомості
Сімейний стан: одружений.
Інвалідність 2 робоча група.
Діти: двоє.
Особистий автомобіль: маю (права на керування авто з 1980 р.)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: