- Файл
Ірина
Менеджер, адміністратор, продавець-консультант, оператор ПК
- Рассматривает должности:
- Менеджер, адміністратор, продавець-консультант, оператор ПК, Менеджер роботи з клієнтами, Спеціаліст у сфері страхування, Спеціаліст з продажу
- Возраст:
- 60 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12233302/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 17 грудня 1964р., вік: 60 років
Адреса проживання: м.Київ, Деснянський р-н (Троєщина)
Телефон: [
Електронна пошта: [
Мета: пошук роботи на посаду - менеджер, адміністратор, продавець-консультант, оператор ПК, спеціаліст у сфері страхування (врегулювання страхових випадків ДТП)
Тип зайнятості: повний/неповний; віддалена робота; гібридний формат роботи (офіс+віддалений); робота в офісі м.Київ
Очікуваний рівень зарплати: 18000 – 40000 грн.
Освіта:
1990-1995р. - вища, спеціальність - інженер-хімік технолог (диплом з відзнакою)
Додаткова освіта:
1988-1990р. – виробниче навчання машинопису та діловодству, спеціальність друкарка (3-й розряд)
1992-1994р. – курси англійської мови «Oxford», рівень Upper-Intermediate (усне спілкування, переклад з англійської текстів середньої складності та вище)
2009р. – ТОВ «Агентство незалежної експертизи «Егіда», на базі вищої технічної освіти, курси аварійних комісарів (спеціалізація автотранспорт), спеціальність аварійний комісар
2009р. - ТОВ «Агентство незалежної експертизи «Егіда», на базі вищої освіти курс підготовки оцінювачів за напрямом «Оцінка майна у матеріальній формі», спеціалізація – оцінка дорожніх транспортних засобів, спеціальність оцінювач
Досвід роботи:
У державних, приватних підприємствах та самостійна робота (ФОП) на посадах:
Інженер, економіст, бухгалтер, менеджер, експерт страхового ринку (розслідування та врегулювання страхових випадків-ДТП), страховий брокер – продаж страхових продуктів; робота з маркетплейсами.
Навички роботи:
Досвід в організації та ведення обліку, досвід продажу страхових продуктів, металопластикових вікон, одягу, спілкування із замовниками та покупцями, досвід організації роботи з "нуля" на окремих ділянках, досвід роботи з маркетплейсами (спілкування з покупцями на вхідних/вихідних дзвінках та в месенджерах, заповнення картки товару, написання оригінальних текстів)
Великий особистий досвід занять фітнесом (степаеробіка, силові тренування, пілатес, йога).
Знання мов:
Українська - рідна, англійська – рівень Upper-Intermediate
Навички роботи з комп'ютером:
Досвідчений користувач: MS Offis (Word, Exel), бази даних різного ступеня складності
Можливість працювати віддалено:
Наявність високошвидкісного інтернету, навушники+мікрофон
Особисті якості:
Аналітичне мислення, вміння знаходити компроміс у конфліктній ситуації, стресостійкість, вміння самостійно приймати рішення, швидка навченість, відповідальність у будь-якій ситуації, навіть якщо це невелике завдання, вміння організувати роботу на будь-якій ділянці, вміння приймати правила, товариськість, толерантність, вміння виконувати кропітку роботу.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер
Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев, Кременчуг, Удаленно -
Administrator reception, operator, manager
40000 грн, Киев, Одесса -
Асистент керівника, адміністратор, координатор, офіс-менеджер, завідуюча канцелярією
Киев