- Файл
Анна
Адміністратор
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, Офіс-менеджер, Секретар, Помічник керівника
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12238009/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Резюме від 26 травня 2025
Ворона Анна Сергіївна
Офіс-менеджер
Розглядає посади: Офіс-менеджер, Помічник керівника,
Адміністратор салону краси, Керуючий
Вид зайнятості: повна, неповна
Зарплата: 23 000 грн/міс
Вік: 38 років
Місто: Одеса
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Досвід роботи
Помічник керівника
з 05.2025 по нині (менш ніж місяць)
АКС, ПП, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Планування робочого дня/тижня керівника (нагадування, контроль розкладу).
• Забезпечення керівника усією необхідною інформацією для зустрічей та переговорів.
• Підготовка звітів, презентацій, офіційних листів.
• Ведення вхідної та вихідної документації.
• Переклад документів або листів (за потреби)
• Контроль термінів і якості виконання доручень в команді.
• Нагадування про дедлайни, зустрічі, важливі події.
• Організація особистих справ або заходів керівника (покупки, подарунки, сімейні справи
тощо).
• Участь у підборі персоналу (пошук резюме)
Офіс-менеджер
з 02.2025 по 05.2025 (3 місяці)
АКС, ПП, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Прийом та розподіл вхідної кореспонденції, дзвінків, email-повідомлень.
• Ведення діловодства (реєстрація документів, архівування, складання звітів).
• Організація робочого процесу в офісі (замовлення канцелярії, води, побутових товарів).
• Контроль чистоти та порядку в офісі, співпраця з клінінговими або обслуговуючими
службами.
• Робота в програмах “Bitrix24” та “ Senderinfo”
Заступник директора
з 06.2024 по 01.2025 (7 місяців)
Prostor, Золотоноша (Роздрібна торгівля)
Керуючий магазином
з 02.2022 по 10.2023 (1 рік 8 місяців)
ТТ «Конфіскат», Золотоноша (Роздрібна торгівля)
1. Управління персоналом: Координація роботи співробітників, розподіл завдань та
контроль виконання.
2. Викладка товару: Правильне розміщення товарів на полицях та підтримка порядку.
3. Облік товару/ревізії: Ведення точного обліку товарів та проведення інвентаризацій.
4. Моніторинг продажів: Аналіз продажів, відстеження виконання плану та виявлення
проблемних товарів.
5. Звіти/документація: Підготовка звітів, графіків роботи та внутрішніх документів.
6. 1С/касова дисципліна: Робота з програмою 1С та дотримання правил касових операцій.
7. Робота з ПК/електронна пошта: Виконання завдань на комп’ютері та ведення ділової
кореспонденції.
Адміністратор
з 01.2011 по 07.2020 (9 років 6 місяців)
ПП «Білоцерківська агропромислова група», Полтава (Приватні особи)
1. Організація життєдіяльності офісу: Забезпечення ефективної роботи офісу та контроль
за його функціонуванням.
2. Робота з документами, договорами: Підготовка, оформлення та ведення документації й
договорів.
3. Прийом дзвінків, листів: Обробка вхідних дзвінків і кореспонденції.
4. Зустріч гостей, кава: Прийом відвідувачів і забезпечення комфортних умов.
5. Доповнення інтер’єру: Підтримка та оновлення елементів інтер’єру.
6. Закупівля господарських товарів та їх облік: Організація закупівлі та контроль за
наявністю господарських товарів.
7. Організація заходів: Підготовка та проведення зустрічей, святкових подій, корпоративів
та інших заходів.
8. Управління персоналом: Координація роботи співробітників офісу.
9. Виконання доручень керівника: Реалізація завдань, поставлених керівництвом.
10. Виконання обов’язків заступника керівника з господарської частини: Контроль за
господарськими питаннями офісу.
Бариста
з 05.2006 по 11.2007 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Кофе Хауз», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
1. Обслуговування гостей: Забезпечення комфортного перебування гостей,
обслуговування відповідно до стандартів.
2. Вирішення конфліктних ситуацій: Оперативне вирішення суперечок та незадоволеності
клієнтів.
3. Ведення каси, облік алкоголю (Алкіпер): Контроль касових операцій та ведення обліку
алкогольної продукції за допомогою системи “Алкіпер”.
Освіта
КНУКІМ
Готельно - ресторанна справа, Черкаси
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Полтавський технікум мясо-молочної промисловості
с 2004, до завершення навчання
Знання і навички
Урегулювання конфліктів, Перфекціонізм, Уважність, Відповідальність, Пунктуальність,
Здатність до навчання, Водійські права кат. B, Комунікабельність, Грамотна усна та
письмова мова, Уміння організувати свій робочий день
Знання мов
Українська ─ вільно
Російська ─ вільно
Англійська ─ початковий
Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/5644144/
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор, еще 5 должностей
23 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Помічник керівника, АКС, ПП, 3 месяца
- Офіс-менеджер, АКС, ПП, 3 месяца
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
25000 грн, Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса