- Файл
Євгенія
Помічник керівника, офіс-менеджер
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12238018/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(Shychanina Yevheniia)
Дата народження: 05.04.1981
Місто: Каховка, Херсонська область
Фактична адреса: м. Київ
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
- вересень 1996 - червень 2000 р Новокаховський електромеханічний технікум, факультет машинобудування, спеціальність - «Обробка металів різанням на верстатах і автоматичних лініях», диплом молодшого спеціаліста (денне відділення).
- серпень 2007 - травень 2012 р Херсонський національний технічний університет, факультет технологія машинобудування, спеціальність – «Економіка підприємства», здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
Досвід роботи:
Сортувальник у виробництві харчової продукції , ЗАТ « Чумак»
Серпень 2002р – жовтень 2002р.
Комірник складу, відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Серпень 2007 р.- квітень 2008р.
Функціональні обов’язки:
- приймання товарно-матеріальних цінностей;
- перевіряння і видавання товару замовникові, згідно видаткових накладних.
Економіст планово-економічного відділу , 2 категорії , відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Квітень 2008 р. – липень 2014 р., відкрите акціонерне товариство «Каховський завод електрозаврювального устаткування»
Функціональні обов’язки:
- складання кошторисної калькуляції товарної продукції.
- розробка оптових і роздрібних цін на продукцію.
- зниження витрат виробництва і реалізації продукції.
- здійснення комплексного економічного аналізу господарської діяльності підприємства і його підрозділів.
Економіст з фінансової роботи, 2 категорії
Серпень 2014р.-вересень 2014р., Комунальний заклад Херсонської обласної ради « Каховський геріатричний пансіонат»
Функціональні обов’язки:
- складання фінансових та касових планів, кредитних заявок і кошторисів; нормування обігових коштів;
- ведення штатного розпису.
- розрахунок паливо - мастильних матеріалів.
- розрахунковий облік комунальних послуг підприємства.
Секретар адміністративно-управлінського персоналу, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Жовтень 2014 р.- грудень 2015 р.
Функціональні обов’язки:
- робота з документами.
- прийом відвідувачів.
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- складання наказів по підприємству, відряджень та інших нормативних документів.
Економіст з праці бухгалтерії, 2 категорія, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Грудень 2015р. – вересень 2016р.
Функціональні обов’язки:
- облік показників з праці і заробітної плати.
- розрахунок фонду заробітної плати і чисельність працюючих.
- розробка положення про преміювання робітників.
- складання штатного розкладу відповідно до затвердженої структури підприємства.
Секретар адміністративно-управлінського персоналу, комунальне некомерційне підприємство «Каховський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської районної ради»
Вересень 2016 р.- березень 2019 р.
Функціональні обов’язки:
- робота з документами.
- прийом відвідувачів.
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- складання наказів по підприємству, відряджень та інших нормативних документів.
Секретар керівника підприємства адміністративно-управлінського персоналу
Березень 2019 р.- квітень 2022 р. комунальне некомерційне підприємство КНП «Каховський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Каховської міської ради» .
Функціональні обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
- виконання особистих доручень керівника.
Адміністратор стоматологічної клініки
Травень 2022 р. – жовтень 2023 р. стоматологічна клініка DDclinic.
Функціональні обов’язки:
- запис пацієнтів на прийом до лікаря; зустріч пацієнтів та розподіл їх до спеціалістів;
- прийом вхідних дзвінків;
- консультування відвідувачів про послуги, що надаються;
- ведення клієнтської бази;
- ведення поточної документації.
Помічник керівника
Грудень 2023 р. по теперішній час ТОВ « Укртрансміст».
Функціональні обов’язки:
- формування та контроль розкладу керівника фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
- ведення документації;
- приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
- виконання особистих доручень керівника.
Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- уміння працювати в режимі багатозначності;
- знання основ діловодства та документообігу;
- Досвід підготовки та організація відряджень.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка, 24 роки.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Шичаніна Євгенія Василівна (Shychanina Yevheniia) Дата народження: 05.04.1981 Місто: Каховка, Херсонська область Фактична адреса: м. Київ Моб. телефон: E-mail: Освіта: - вересень 1996 - червень 2000...
Похожие кандидаты
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Асистент керівника
Киев -
Адміністратор офісу
Киев -
Front office manager
40000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев, Удаленно