- Файл
Марина
Психолог
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Каменец-Подольский
- Готов работать:
- Винница, Днепр, Запорожье, Киев, Львов, Одесса, Тернополь, Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12259771/
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Марина
ПСИХОЛОГИНЯ, КОРОПРАТИВНИЙ
ПСИХОЛОГ
Я психолог із глибоким досвідом роботи у сфері
підтримки персоналу та розвитку корпоративної
культури. Моє основне завдання — допомагати
компаніям створювати здорове робоче середовище, де
співробітники відчувають себе підтриманими,
мотивованими та емоційно стабільними. Я переконана,
[
ефективність команди, зменшує вигорання та знижує
[
Мій досвід як керівника відділу HR допомагає мені краще
Кам’янець-Подільський розуміти потреби компанії зсередини та пропонувати
індивідуальні рішення для кожного клієнта. Я працюю з
[
створенням гармонійної атмосфери у команді, що, в
[
суховецька-0923a21b3/ цілей компанії.
Буду рада допомогти Вашій компанії підвищити
продуктивність та створити середовище, в якому кожен
ХОБІ/ЗАХОПЛЕННЯ співробітник почуватиметься комфортно та відчуватиме
себе цінним.
малювання картин по номерах
малювання скретч-маркерами ОСВІТА
складання картин-мозаїк
співи в хорі, уроки вокалу Навчальний заклад: Кам’янець-Подільський
читання книг національний університет ім. І. Огієнка
прогулянки, відпочинок на природі Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Психологія
Період навчання: 12.09.2023 — 31.12.2024
МОВИ
Навчальний заклад: Кам’янець-Подільський
Українська - вільно національний університет ім. І. Огієнка
Російська - вільно Ступінь: спеціаліст
Англійська - нижче середнього (А2) Назва спеціальності: Педагогічна освіта (дефектологія,
логопедія)
Період навчання: 01.09.2006 — 01.06.2009
ІНШЕ
Навчальний заклад: Педагогічний коледж ЧНУ ім. Ю.
Водійське посвідчення - є Федьковича
Закордонний паспорт - є Ступінь: молодший спеціаліст
Впевнений користувач ПК (офісні програми), Назва спеціальності: педагогічна освіта (початкове
СРМ-система (Бітрікс 24), 1С Бухгалтерія, навчання)
PowerPoint, Canva, VN, Inshot, Zoom, Google Період навчання: 01.09.2002 — 29.06.2006
meet
ДОДАТКОВА ОСВІТА
А.Сохіна «Правильний рекрутинг», червень 2020 р,
Бізнес Конструктор «HR директор» (березень-квітень 2023, 2 місяці),
LABA «HR маркетолог», січень-лютий 2021 р,
IPACT, Школа Іцхака Пінтосевича «Практичний коучинг» (жовтень-грудень 2021р, 3 місяці),
Інститут Прагматерапії. Курс Ігоря Папуші «Психолог-консультант» (Прагматерапія, КПТ), (вересень
2022р - червень 2023р, 9 місяців),
Курс – Н. Гоцуляк «Психолог-консультант» (жовтень-листопад 2023р, 2 місяці),
Академія експоненційного коучингу Михайла Саідова «Методика експоненційного коучингу»
(листопад 2023р, 3 дні) та ряд вебінарів, тренінгів.
Школа психології Psy Brain на базі Університету Григорія Сковороди в Переяславі:
Гештальт-терапія - лютий-квітень 2024р
Психосоматика - лютий-березень 2024р
Практична психологія - лютий-квітень 2024р
МАК (метафоричні асоціативні карти) - лютий-квітень 2024р
Дитяча психологія - лютий-травень 2024р
Сімейна психологія - лютий-травень 2024р
Сексологія - лютий-травень 2024р
Арт-терапія - січень-лютий 2024р
РХП (розлади харчової поведінки) - лютий-березень 2024р
Школа продажів та просування Наталі Холоденко та Дмитра Шевчука - вересень-грудень 2024р
Психоаналітичний коучинг, курс від Дмитра Карпачова та Альони Єгорової - січень-червень 2025р.
ДОСВІД РОБОТИ
Власна практика: Кам’янець-Подільський
Посада: практичний психолог
Період роботи: 01.10.2023 – по нині
Обов’язки:
Проведення індивідуальних консультацій для допомоги клієнтам у подоланні особистих, соціальних та
психологічних проблем.
Використання психологічних тестів та методик для оцінки психічного стану клієнтів, визначення їхніх потреб.
Створення індивідуальних планів консультування на основі оцінки та потреб клієнта, використання різних
технік та методик психологічного консультування та терапії.
Організація та проведення терапевтичних тренінгів з розвитку особистісних навичок, комунікації, стрес-
менеджменту тощо.
Складання та ведення записів про консультації, прогрес клієнтів, результати тестів та інші важливі дані,
забезпечення конфіденційності інформації.
Супервізії та інтервізії для забезпечення комплексного підходу до консультування клієнтів.
Постійне навчання та підвищення кваліфікації через участь у тренінгах, семінарах, конференціях та інших
заходах.
Компанія Group Working Київ (дистанційно)
Посада: керівник HR напрямку
Період роботи: 01.12.2023 – 01.10.2024
Обов’язки:
Проведення комплексу заходів щодо процесу рекрутингу (починаючи від складання профілю кандидата та
закінчуючи адаптацією);
Управління процесами адаптації та звільнення співробітників, включаючи проміжні зустрічі та зворотний
зв’язок (проведення exit-інтерв’ю);
Організація та проведення індивідуальних зустрічей;
Організація та контроль проведення благодійних заходів у дитячих будинках;
Розвиток корпоративної культури, впровадження цінностей компанії та підтримка позитивної атмосфери в
колективі;
Організація привітань та корпоративних заходів у компанії.
Досягнення - у новоствореній компанії з нуля побудувала ефективний процес рекрутингу, включаючи розробку
профілів кандидатів та адаптаційної програми, що дозволило скоротити час на закриття вакансій та підвищити
утримання нових співробітників. Впровадила систему проведення exit-інтерв'ю, яка допомогла виявити основні
причини звільнень і розробити заходи щодо зниження плинності кадрів. Створила та розвинула корпоративну
культуру, активно впроваджуючи цінності компанії та підтримуючи позитивну атмосферу в колективі, а також
організовувала заходи, які зміцнили командний дух і підвищили мотивацію співробітників. Організувала
регулярні індивідуальні зустрічі з співробітниками, що допомогло налагодити комунікацію та знизити кількість
конфліктів.
VAV «Synergy» Кам’янець-Подільський
Посада: рекрутер/HR-менеджер, керівник відділу HR
Період роботи: 04.05.2020 – 30.06.2023
Обов’язки:
Проведення комплексу заходів щодо процесу рекрутингу (включаючи складання профілю кандидата та
проведення співбесід);
Управління процесами адаптації та звільнення співробітників, включаючи проміжні зустрічі та зворотний
зв’язок (проведення exit-інтерв’ю);
Оцінка компетенцій співробітників (використовуючи метод 180, 360 градусів), розробка індивідуальних планів
розвитку;
Організація та проведення індивідуальних зустрічей;
Розробка та впровадження навчальних заходів для персоналу, включаючи написання тренінгів, підготовку
презентацій; створення тестів та анкет для зворотного зв'язку;
Організація та контроль роботи відділу HR (підпорядкування включало рекрутерів, івент-менеджера та HR-
маркетолога);
Розвиток корпоративної культури, впровадження цінностей компанії та підтримка позитивної атмосфери в
колективі;
Розробка та впровадження різних систем роботи, регламентів, інструкцій та стандартів;
Участь у стратегічному плануванні, розробка стратегії роботи відділу HR;
Організація просування бренду роботодавця;
Розробка та проведення тестувань, опитувань для співробітників, формування та впровадження плану для
покращення роботи;
Розробка та впровадження системи нематеріального стимулювання персоналу.
Досягнення – вибудувала відділ HR з нуля, не маючи попереднього досвіду в даній сфері, і створила сильну
команду, яка виросла з 25 до 160 співробітників. Завдяки впровадженим процесам зменшила плинність кадрів, а
75% керівників були вирощені всередині компанії. Впровадила цінності компанії та сприяла створенню
позитивної корпоративної атмосфери, що позитивно вплинуло на мотивацію співробітників. Запустила ряд
ключових функцій HR, що допомогли побудувати ефективну систему управління персоналом, включаючи
індивідуальні плани розвитку та систему нематеріального стимулювання. Завдяки впровадженню оцінки
компетенцій за методами 180 та 360 градусів, створила індивідуальні плани розвитку, що підвищили
ефективність команди. Розробила та реалізувала навчальні програми, тренінги та систему зворотного зв’язку, які
стали основою розвитку персоналу. Впровадила чіткі регламенти, інструкції та стандарти роботи для
забезпечення послідовності процесів. Організувала роботу команди HR та розробила стратегію розвитку відділу.
Пройшла численні тренінги та семінари, що дозволило мені змінити мислення, розвинути усвідомленість і
ефективно впливати на стратегічний розвиток компанії.
«Angelis group» Кам’янець-Подільський
Посада: менеджер з продажу, керівник відділу продажу
Період роботи: 01.06.2019 — 01.03.2020
Обов’язки:
Управління персоналом, навчання команди.
Розробка та впровадження стратегій продажу, встановлення цілей продажу та відстеження їх досягнення.
Формування та вдосконалення методик продажу, аналіз конкурентів та розробка стратегій, спрямованих на
залучення нових клієнтів та збереження існуючих.
Забезпечення ефективності роботи відділу продажу, здійснення контролю за процесами продажу, обробкою
замовлень.
Оцінка ефективності стратегій, визначення проблемних пунктів та розробка дієвих рішень для підвищення
продажів.
Взаємодія з вищим керівництвом компанії, підготовка звітів про продажі, участь у стратегічних засіданнях.
Вирішення конфліктних ситуацій.
У новоствореній компанії побудувала і навчила команду відділу продажу з нуля, розробивши стратегії продажу,
які привели до зростання клієнтської бази та збільшення доходів. Впровадила ефективні методики продажу,
аналізуючи конкурентів та ринкові тенденції, що дозволило залучити нових клієнтів і зберегти наявних.
Забезпечила систематизацію процесів обробки замовлень, підвищивши їх ефективність та знизивши кількість
помилок. Регулярно оцінювала і оптимізувала стратегії, вирішувала проблемні питання для підвищення
результатів. Тісно співпрацювала з керівництвом, готуючи звіти та пропозиції для розвитку компанії, а також
ефективно вирішувала конфліктні ситуації в команді та з клієнтами.
«Jumeirah» ОАЕ, Дубаї
Посада: офіціант рум-сервісу
Період роботи: 13.09.2019 — 01.05.2020
Обов’язки:
Правильно та швидко доставляти їжу до номерів гостей в готелі.
Грамотно взаємодіяти з шеф-кухарем для отримання замовлень та їх вчасної доставки.
Забезпечення високого рівня обслуговування гостей готелю під час доставки страв в номери.
Відповіді на запитання гостей, які стосуються меню, часу доставки, особливих запитів щодо страв.
Дотримання стандартів безпеки та гігієни під час перенесення їжі, зберігання її відповідно до вимог.
Дотримання всіх правил та процедур, пов'язаних із доставкою їжі.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Досягнення – високий рівень обслуговування та швидкість доставки замовлень вчасно та без помилок.
Збільшення лояльності клієнтів та успішні комунікаційні навички.
ТзОВ «Євросєть-ЗХД», ТзОВ «Гараж мобайл груп», магазин «Апельсин»,
Кам’янець-Подільський
Посада: продавець/старший продавець/керуюча магазином
Період роботи: 27.05.2008 — 12.09.2019 (окрім декретної відпустки з 2013 по 2016)
Обов’язки:
Підтримка позитивного спілкування з покупцями, консультування та надання інформації щодо товарів,
вирішення запитань і проблем клієнтів.
Організація товарів у магазині, підтримка чистоти та порядку на полицях, впорядкування та виставлення
товарів.
Прийом та обробка платежів, ведення каси, видача чеків покупцям.
Розробка та впровадження маркетингових заходів, залучення клієнтів за допомогою рекламних матеріалів та
інших засобів.
Розуміння та знання характеристик продуктів для можливості ефективної консультації покупців.
Організація роботи персоналу, розподіл обов'язків, навчання та розвиток команди.
Забезпечення ефективної роботи магазину, ведення обліку та контроль за запасами, відвідуванням клієнтів,
продажами та фінансами.
Перевірка якості обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій, впровадження програм підвищення
якості обслуговування клієнтів.
Ведення документації, контроль за показниками діяльності магазину, забезпечення дотримання внутрішніх
процедур та вимог.
У рамках своєї роботи в магазині забезпечувала високий рівень обслуговування клієнтів, підтримуючи
позитивну комунікацію, консультування та оперативне вирішення проблем. Організувала ефективне
розміщення товарів, що сприяло покращенню візуальної презентації та порядку на полицях. Успішно
реалізувала маркетингові кампанії, залучаючи нових клієнтів. Навчала та розвивала команду, організувавши
робочі процеси для покращення продуктивності. Активно займалась аналізом показників діяльності магазину та
забезпечувала дотримання внутрішніх процедур. Розробила програми підвищення якості обслуговування, що
значно знизило кількість конфліктних ситуацій і підвищило задоволеність клієнтів.
ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Робота на результат, навіть в інтенсивному темпі, досягаю поставлених цілей, налаштована на позитив навіть
у стресових ситуаціях.
Маю власні цінності та поважаю цінності інших людей.
Пропоную нові ідеї та рішення, проявляю ініціативу в досягненні поставлених цілей.
Ефективно працюю в команді, сприяю досягненню спільних цілей та допомагаю іншим у досягненні успіху.
Здатність розуміти емоції та потреби клієнтів, створюючи довірливу атмосферу.
Вміння чітко та ефективно спілкуватися з клієнтами, колегами та іншими фахівцями.
Здатність проводити психологічні оцінки та інтерпретувати результати тестів.
Володіння різними методами психологічного консультування.
Здатність визначати проблеми та розробляти ефективні стратегії для їх вирішення.
Дотримання етичних стандартів та захист конфіденційності клієнтів.
Управління часом, ведення документації, планування сесій.
Вміння працювати з клієнтами в різних життєвих ситуаціях та надавати необхідну підтримку.
Організація та проведення терапевтичних занять.
Здатність керувати командою HR-фахівців, мотивувати та розвивати їхні навички.
Вміння розробляти та впроваджувати HR-стратегії, що відповідають бізнес-цілям компанії.
Ефективне спілкування з працівниками на всіх рівнях, вирішення конфліктів, проведення переговорів.
Розробка та впровадження програм розвитку персоналу, навчання та підвищення кваліфікації.
Здатність аналізувати HR-метрики, складати звіти та пропонувати покращення на основі отриманих даних.
Створення та впровадження HR-політик, процедур та стандартів, організація роботи відділу..
Вміння керувати процесами змін у компанії, забезпечуючи їх безперебійну реалізацію.
Забезпечення конфіденційності персональних даних працівників та дотримання етичних стандартів.
Дякую, що дочитали до цього місця та проявили цікавість до мого резюме. Я впевнена, що стану ефективним
гравцем у Вашій команді або стану нештатним фахівцем, який допоможе покращити стан та результативність
співробітників, а також я прикладатиму масу зусиль для досягнення компанією вищих результатів.
Другие резюме этого кандидата
Днепр, Киев, еще 5 городов
Суховецька Марина HR КЕРІВНИК, HRD, HRBP, HR ФАХІВЕЦЬ Я HR-експерт із глибоким досвідом у сфері управління персоналом, розвитку корпоративної культури та оптимізації HR-процесів. Переконана, що грамотне...
Похожие кандидаты
-
Продавец, консультант, педагог, промоутер, психолог
Запорожье -
Детский психолог, педагог раннего развития
Одесса -
Психолог, керівник
Львов -
Практичний психолог, консультант
Тернополь -
Психолог
Киев -
Психолог
Днепр, Удаленно